Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulia veloce vesuvio grey https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26643 |
Page 1 of 6 |
Author: | yux_mm [ 25 Feb 2018, 00:35 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Sa o folosesti sanatos, dar de ce gri? |
Author: | tzzivii [ 25 Feb 2018, 00:53 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Concurezi cu jull acum pt iubirea mea. Daaaar, sa te bucuri de ea! Merita! |
Author: | Freccia [ 25 Feb 2018, 01:07 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Momente faine sa ai cu ea! |
Author: | lauraplugaru [ 25 Feb 2018, 01:08 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Congrats! Cred ca anul asta se cere o prima intalnire de Giulia owners, am cam inceput sa va vad Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | Jull [ 25 Feb 2018, 01:48 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Welcome to the club. Culoarea e foarte mișto, de-altfel și pentru mine a fost finalistă. Referitor la lista ta de observații, aș începe prin a te asigura că nu ți se pare doar ție că frânele sunt ciudate. După ceva km m-am obișnuit (așa cum te vei obișnui și tu), dar într-o primă fază mi s-a părut că au ON și OFF, adică deloc și prea tare. Nu aș zice că frânează prost, dar trebuie cu siguranță să te înfigi în ele mai mult decât ar fi normal. Șasiul și direcția sunt într-adevăr sublime. În aceeași ordine de idei și pentru că ai menționat că ești pe pneuri de vară, eu mi-am schimbat opinia despre sistemele de siguranță nedeactivabile (care mi se păreau hiper-intrusive). Pe asfalt ud, la temperaturile de acum, mașina dansează simpatic în virajele strânse, dar revine reconfortant pe direcția corectă de fiecare dată. Sunt curios ce impresii vrei avea despre accelerație și reprize după ce termini rodajul. Să o stăpânești sănătos și fără incidente! PS: Subscriu la sugestia Laurei ref. întâlnirea proprietarilor de Giulia, dar aș extinde invitația către cei care își transformă încet-încet 159-le în Giulia QV |
Author: | Razvan29 [ 25 Feb 2018, 09:32 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
S-o stapanesti cu placere, foarte "matura" combinatia de culori. |
Author: | mugurel [ 25 Feb 2018, 11:26 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Nu pot decat sa ma bucur cand vad ca tot apar Giulii in club dar si pe strazi . Este o combinatie f tare de culori , griul ala chiar e deosebit . Sa va stapanati sanatosi |
Author: | Gojifruit [ 25 Feb 2018, 11:45 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Neata tuturor si multumesc pentru urari! Dupa ce am fost criticat de sotie pentru culoare - “ hmmm, iei o masina frumoasa si o faci gri...si cu interiorul maro, e perfecta pentru pensionari “, vad ca si unii alfisti imi aplica acelasi tratament 🤯🤯🤯 Rosu tristrato sau misano blue sunt mult spectaculoase dar exact asta am incercat sa evit. Giulia, mai ales cu jantele de 19 si etrierele rosii, intoarce deja multe capete si in gri. Nu m-as fi simtit confortabil cu ea in alte culori mai vii, chiar daca, intr-o alta lume, asta as fi vrut. Griul a fost a treia optiune si e cea mai potrivita pentru mine. @Laura (care parca nu mai e Laura), eu sunt pentru intalnire. |
Author: | lauraplugaru [ 25 Feb 2018, 12:07 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Gojifruit Quote: @Laura (care parca nu mai e Laura), eu sunt pentru intalnire. Urma sa il anunt zilele astea pe forum pe colegul meu din AIT, Bogdan Andrei, dar n-am putut sa iti fur spotlight-ul |
Author: | yux_mm [ 25 Feb 2018, 12:29 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Man, e optiunea ta in ce culoare iti cumperi masina. Pana la urma tu te sui in ea, tu o conduci. Eu nu pot sa fiu decat de acord cu sotia ta. Poti sa imi dai numarul ei de telefon? ...o sa stam intr-un colt sa carcotim. Daca ma intrebi pe mine, Alfele si Ferrariurile ar trebui sa vina intr-o singura culoare: rosu. Dar probabil ca voi fi la randu-mi criticat... |
Author: | PabloBVR [ 26 Feb 2018, 01:05 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
arata intr-un mare fel masina. |
Author: | lucianm [ 26 Feb 2018, 10:02 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Felicitari pentru alegere, chibzuinta (sau lipsa ei) si simtul umorului. Poza aia cu umbrela din usa face toti banii... Ma gandesc ca as fi ales culoarea asta, dar cu jante argintii, ca creeze un pic de contrast. Oricum, e misto rau! |
Author: | Gojifruit [ 26 Feb 2018, 11:09 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
@jull: ai dreptate cu interventia esp-ului. Nu am avut senzatia asta de siguranta in curbe cu nicio alta masina pana acum. E chiar ciudat sa vezi la franare ca nu ai nicio aderenta dar, in curbe, cu aceleasi cauciucuri de vara, ramai exact pe trasa corecta. A evoluat tehnologia M-am mai obisnuit cu franele, cu exceptia controlului pe ultimii 50cm inainte de oprirea completa: de fiecare data ma opresc la 5cm de masina din fata cu o frana smucita pentru ca nu inteleg ce face masina. Brake by wire sucks! In alta ordine de idei, sunt niste sunete in masina asta cu care trebuie sa te obisnuiesti: sunetul pe care il face cand o incui/descui sau sunetul pe care il fac geamurile cand se inchid complet si ating rama... niste trosnete, pocaneli de jucarie chinezeasca, cam ca la masinile coreene din anii 90. Un sunet de cutie goala, fara niciun fel de amortizare. Banuiesc ca n-o sa ma mai deranjeze dupa un timp, dar sunt lucruri minore care striga “cheap” si nu au logica intr-o masina atat de buna. La fel ca plasticele argintii care sunt din metal in Fiat-ul 500 al sotiei, de 12.000 eur. E ceva ciudat cu afisarea consumului mediu in bord: de la 3km, cat avea masina cand am luat-o, si pana la 230 cat are acum, nu s-a miscat de la 15.0. Am mers in oras, in afara, nu se poate sa nu varieze macar cu 0,1 l/100km. Viteza medie, afisata langa consum, a tot variat; consumul, nu.. Ca la toate masinile cu cutie automata pe care le-am avut pana acum, nici la asta nu vad rostul altor setari in afara de Sport (Dynamic pe selectorul DNA). Pot controla din pedala turatiile la care schimba, in oras schimba la 2500 daca am grija cu ea, deci nu am nevoie de alta setare ca sa tina turatiile jos. In schimb, in Dymanic, cand apare o situatie in care am nevoie sa accelerez, nu trebuie sa anticipez cu 3 secunde inainte momentul. Din nou, @jull, jantele de 19 mai sunt intregi dupa trei luni de mers prin Bucuresti? Am mari emotii cu ele.. |
Author: | tzzivii [ 26 Feb 2018, 11:14 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
1. Brake by wire rullz dupa ce te obisnuiesti cu ele. 2. Jante 19” traiesc bine cel putin la mine, de multi ani. (Show off) Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | ALXege [ 26 Feb 2018, 11:42 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
La ce cratere am gasit dimineata in drumul spre serviciu, e destul de greu sa tii jantele intregi, dar e valabil pentru orice masina si dimensiune Altfel, talonul caiuciucului e suficient de mare, jantele late sunt deseori un avantaj atunci cand vine vorba de gropi, deci, cu un nivel de atentie caracteristic unui pasionat (pe care tu pare sa-l ai) ar trebui sa fie ok Cu franele nu prea reusesc sa empatizez cu voi, am avut un weekend Giulia si o zi Stelvio si am mers cu ele de parca le conduceam de-o viata, m-am obisnuit instant cu franele! De culoare n-are sens sa mai zic si eu ceva, ce mi se pare misto este ca masina arata impresionant pana si pe gri! Felicitari pentru alegere si bine ai venit printre noi! |
Author: | Jull [ 26 Feb 2018, 14:56 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Gojifruit Quote: @jull
Ref. sunete, desi sunt de-acord la faza cu geamul, mie chiar imi place cum pocneste inchiderea centralizata. E un zgomot sanatos, mecanic, simti ca se intampla ceva.Ref. consum, ceea ce cred ca se intampla (si am patit si eu in prima mie de km) este ca masina consuma peste 15 aproape permanent, dar nu afiseaza grafic peste aceasta valoare. De vreo mie de km incoace a inceput sa se miste mai activ bulina pe axa de consum si a scazut si media la 12-13. Ref. Dynamic vs alte moduri, am inceput sa apreciez All Weather. Consumul e mai mic, iar aderenta e maxima, chiar si in zapada mare. Dar nu de-asta il apreciez, ci pentru ca ma calmeaza. Autocontrolul intern nu e suficient ca sa nu plec la 6000 rpm la fiecare stop Ref. jante, sunt inca fara incidente, dar 1) merg relativ putin si 2) am trecut pe alt set de jante in sezonul rece. Si pentru ca a venit vorba, ma scoate din minti senzorul TPMS care nu se poate reseta (se reseteaza automat dupa 100 km). La fiecare variatie minima de presiune porneste martorul si o iau de la capat. Sent from my HTC 10 using Tapatalk |
Author: | zveroboy78 [ 26 Feb 2018, 15:30 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Gojifruit Quote:
@jull: ai dreptate cu interventia esp-ului. Nu am avut senzatia asta de siguranta in curbe cu nicio alta masina pana acum. E chiar ciudat sa vezi la franare ca nu ai nicio aderenta dar, in curbe, cu aceleasi cauciucuri de vara, ramai exact pe trasa corecta. A evoluat tehnologia
Aceeasi stabilitate brici si la Giulietta 2014.Singura data cand a derapat a fost iarna trecuta la vreo 1-2 grade, cu cauciucuri de vara neincalzite. Singur pe drum, am luat cam strans un giratoriu, pe ploaie si ceva pietris fin. S-a dus lateral pe toate rotile vreun metru cred, dar a ramas PERFECT pe directie. Cum aveam volanul oblic (contra-bracaj reflex) n-am vazut ce se aprinde in bord (probabil ESP), toata masina tremura. Eram pe All-Weather (cei de la reprezentanta mi l-au recomandat calduros pe ploaie cand au vazut ca-mi plac virajele). Cert e ca stabilitatea e de nota 11 pe cele 2 modele, probabil au lucrat mult la soft si la hardware. Felicitari pentru achizitie, faina! E prima masina gri care-mi place (de fapt a doua, recent am vazut una de Paris cu aceeasi culoare). Drumuri bune si fara evenimente. |
Author: | sorin147 [ 27 Feb 2018, 10:15 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Sa o stăpânești sănătos si fara incidente. |
Author: | tzzivii [ 06 Apr 2018, 13:42 ] | |||
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey | |||
Clona?
|
Author: | Gojifruit [ 09 Apr 2018, 11:28 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Hello, deci nu sunt singurul cu vesuvio grey veloce.. trist, dar voi supravietui Acum, am tot amanat sa mai postez impresii despre masina pentru ca asteptam sa ma cuprinda entuziasmul. Dar nu m-a cuprins. Trebuie spus din capul locului ca orice parere este strict subiectiva si generata de comparatia permanenta cu masinile pe care le-am mai condus, in special de BMW-ul 335I coupe.. (306cp, 3000cmc,6L) Cum spunea un nene intr-un review din UK, "the car is fast but not that fast". Adica e sprintena, dar in nici un caz nu impresioneaza si nu este brutala in acceleratie, nu este un "performance car". NU e S4, 335i, probabil nici Golf R. Senzatiile sunt amortite si de cutie, care are nevoie de mult timp sa intelega ce vreau de la ea, la demaraj sau depasire.. 280 cp nu e mult sub 306cp ai 335-ului, dar in trafic diferenta se simte mult mai mare. In fine, cred ca "there's no replacement for displacement" se confirma si un motor de 2L nu poate face ce face unul de 3L. Din pacate, ceva de la motorul de 3L si 6 cilindri ai BMW-ului are Alfa: CONSUMUL. Ambele consuma cam 16L/100km si BMW-ul avea mult mai mult cuplu, doi cilindri in plus si motorul conceput cu vreo 15 ani inaintea celui de la Alfa. Dupa 3000 km sunt nevoit sa revin asupra franelor: oricat as vrea sa cred ca problema e la mine, ca nu inteleg eu tehnologiile moderne de brake by wire/brain waves/caliper hypnosis, nu stiu....masina asta necesita forta in pedala ca sa franeze cum trebuie si este greu de dozat, de franat liniar. Mai am in fata casei masina mea veche, un BMW 320d din 2012 si ma simt mult mai bine in ea la franare. Despre 335 nu mai vorbesc, franele erau din alt film. Ca sa sumarizez, masina pare a fi facuta plecand de la varianta Quadrifoglio, de la care s-au pastrat pentru versiunile inferioare sasiul si directia. Astea sunt atat de bune incat te-ai astepta ca si restul componentelor sa fie macar "pe acolo" (motor, cutie, frane). Dar nu prea sunt. Incidente am avut doar cu trei elemente in aceste luni: -volanul a inceput sa miaune si la rece si cand e incalzita si inteleg ca asa va face de acum inainte..Enervant. -a pierdut conectarea cu telefonul de vreo doua ori (ramanea in "updating" dar nu mai gasea telefonul, orice faceam). Doar dupa cateva ore de stationare si-a revenit. -o data s-a incalzit foarte tare in masina.. nu mai mergea compresorul , nu mai intelegea ce temperatura e in habitaclu, nu stiu, dar a trebuit sa modific manual setarile pentru ca masina era pierduta). Sper sa-mi ierte alfistii comentariile tendentioase si comparatiile permanente cu BMW-uri. Masina e minunata doar ca nu e chiar... "veloce". Cred si AR stie asta si d'aia pregatesc o versiune de 350cp, care sa-si merite numele si sa concureze de la egal la egal cu cu S4 sau golf R. |
Author: | Gojifruit [ 09 Apr 2018, 11:31 ] | |||
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey | |||
Dar poate si off-road
|
Author: | sorin147 [ 09 Apr 2018, 11:38 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Salut. Asa este cu cutia, dar eu când vreau să depășesc sau când simt ca se pierde pt ca nu stie ce vreau schimb din padele si face ce vreau eu[emoji16] Trimis de pe al meu SM-G965F folosind Tapatalk |
Author: | alfetta [ 09 Apr 2018, 13:25 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
felicitari pt achizitie! trebuie sa-ti recalibrezi simturile, masina asta iti da o senzatie pe care nu o mai intalnesti la altceva in zilele noastre. nu este R sau serie 3 dar in viitor, toate vor fi ca ea, sau cel putin vor incerca. |
Author: | Jull [ 09 Apr 2018, 14:52 ] |
Post subject: | Re: Giulia veloce vesuvio grey |
Gojifruit Quote:
Sper sa-mi ierte alfistii comentariile tendentioase si comparatiile permanente cu BMW-uri. Masina e minunata doar ca nu e chiar... "veloce".
Doamne fereste, parca am scris eu postul asta. Sunt in asentimentul tau de la inceput pana la sfarsit, cu amendamentul ca pe drumurile virajate, unde stralucesc sasiul si directia, uit de lipsa de putere si ma cuprinde totusi entuziasmul.Cred si AR stie asta si d'aia pregatesc o versiune de 350cp, care sa-si merite numele si sa concureze de la egal la egal cu cu S4 sau golf R. Cu toate problemele ei, nu pot spune ca regret ca nu am luat Golf R (care dupa discounturi era si cu vreo 3k euro mai ieftina). Le vad in trafic si mi se par atat de comune, ca ar putea fi si autobuze. Iar eu incerc sa ma las de drag racing la semafoare. Sent from my SM-G960F using Tapatalk |
Page 1 of 6 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |