Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
156 SW ABY https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26594 |
Page 1 of 3 |
Author: | pui de drac [ 06 Feb 2018, 22:17 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Poze mai sunt din diferite etape, disponibile la cerere. Garda la sol a mai fost coborata cu cca 1 cm si uniformizata de jur imprejur dupa cca 4 ore de reglaje la un alt elevator unde voi face mecanica, cantarita, echilibrata, mi-au iesit ochii din cap. Ulterior am repetat actiunea pt ca m-am hotarat sa mai cobor spatele. Urmeaza unghiuri si reglaj faruri. Momentan masina sta pe jantele originale de 16 incaltata cu gume noi de iarna. Jantele de 17 sunt de vanzare in caz ca e cineva interesat, o sa le fac poze si le postez la rubrica de vanzari. Sunt 5x100, cu inele de centrare pentru Alfa si prezoane reglabile excentrice. In stare super buna, cauciucurile nu prezinta insa nici un interes. |
Author: | georgeg [ 06 Feb 2018, 23:10 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Foarte tare topicul, bravo pentru munca depusa, ai avut ceva de lucru insa cel mai important e ca tu sa fii multumit de rezultat. Presupun ca e un TS de 1.8, corect? |
Author: | pui de drac [ 06 Feb 2018, 23:33 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Presupui foarte bine. Acum imi pare putin cam rau, ma roade mult un 2.0 desi m-a cam speriat jts-ul citind pe net. As fi preferat un TS dar nu e pe facelift. Pe de-alta parte nu suport interiorul de facelift si am in plan sa-l downgradez pe cat de mult posibil. Am zis sa nu iau pre-facelift ca e vechi, euro 2 (cine stie ce taxe or fi in viitor) si parca imi place mai mult exteriorul, e mai noua, mai putina rugina. Daca ar fi fost masina antifonata ulterior pe dedesubt cu siguranta nu as fi cumparat-o. Prefer rugina si antifonul original, sa vad eu ce si cum si sa stiu unde ma aflu. In fine, asta e de-acum, mergem inainte. Poate oi lua un motor separat si sa rumeg in el pana cand il termin si numai sa il transplantez. Dar asta e un plan de viitor indepartat. Am facut cat de mult am putut si cat de perfectionist posibil date fiind conditiile. Am muncit in fiecare zi dup-amiaza dupa servici de la ora 17 pana pe la 12-1-2-3 dimineata timp de 2 luni si 3 zile inclusiv in toate weekend-urile (bucuria mea ca aveam mai mult timp de lucru si vedeam progresul mai bine). Am fost constrans de vreme, de conditii (daca o faceam la rotiserie poate iesea mai bine sau eu mai putin obosit, cateva zile bune de flex cu mainile-n sus la elevator nu face prea bine, pragurile le-am demontat la dalta si ciocan din punctele de sudura de jos intins pe burta cu masina pe roti) dar si de programarile odioase de la RAR. Amuzant e ca abia acum imi dau seama ca n-am fost constrans de bani. Nu ca m-as lafai pe un sac de valuta cand iau salarul, dar desi au costat mult materialele, m-am imprumutat de bani, am facut economii, etc. Nu stiu cum am trecut peste dar se pare ca am reusit. Nu recomand operatiunea pentru altii in aceleasi conditii decat vara, cu un minim de concediu de 2 saptamani si lucrat 12 ore pe zi. Astept sa vina caldura, sa spal masina bine, sa o polishez, sa mai remediez mici bube cum ar fi suportii oglinzilor care se cojesc si apoi sa-i fac poze sa se vada mai clar lucrarea. Momentan n-am poze decat cu diferite etape ale lucrarii. Spre exemplu pozele cu pragurile lipite sunt intr-o faza intermediara. Nu reflecta starea curenta a lor. |
Author: | pui de drac [ 07 Feb 2018, 00:17 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Am uitat sa mentionez, am montat si o bara de rigidizare intre oalele de la amortizoarele fata de la Weichers. Asa, preventiv, sa nu se apropie oalele de la suspensia tare, jantele pe 17 cu talon mic si greutatea TS-ului |
Author: | nesquick [ 07 Feb 2018, 09:31 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Felicitări pentru munca depusă și să te bucuri de ea. Motorul de 1.8TS este f mișto daca este in mințile lui. După părerea mea fix cat trebuie pentru un condus echilibrat. Sent from my VTR-L29 using Tapatalk |
Author: | antonelcodreanu [ 07 Feb 2018, 09:38 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
2.0 si ts si jts nu merita comparativ cu 1.8, asta e cea mai buna alegere. Ca sa fie treaba treaba, baga o instalatie de gaz desteapta. |
Author: | pui de drac [ 07 Feb 2018, 12:22 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Multumesc, da, tot dupa gandul echilibrului am ales sa iau 1,8. Multi mi-au recomandat motorul asta patrat. E adevarat, e elastic, se invarte ca polizorul, as putea zice decent. Totusi simt ca imi trebuie ceva mai mult cuplu. O sa vad cum ma inteleg cu el in timp, sa mai si merg cu ea zic. Nu stiu daca e chiar in mintile lui, o sa mai rog cativa colegi din clubul din Iasi sa mearga cu ea, poate o sa am ocazia sa merg si eu cu 2.0 si sa observ diferentele si sa ma lamuresc daca mi-ar ajunge 2.0 sau ar trebui sa ma orientez spre un Busso E drept, m-am obisnuit cu masini mai puternice, a doua tigaie care o am e un A4 din 98 break cu 1,8 turbo pe ea, cutie de viteze schimbata cu cea de aspirat. Grup conic o idee mai scurt, treapta a 3-a mai scurta, evident mult mai fasneata. Nu face nimic, oricum iese la vanzare de saptamana viitoare Despre gaz, e adevarat insa la cei aprox 7-10 mii de km care ii fac pe an, ar fi totusi o investitie care mi-as amortiza-o intr-un timp cam lung. Cred ca mai bine investesc banii aia in masina. |
Author: | antonelcodreanu [ 07 Feb 2018, 12:47 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
pui de drac Quote:
Multumesc, da, tot dupa gandul echilibrului am ales sa iau 1,8. Multi mi-au recomandat motorul asta patrat. E adevarat, e elastic, se invarte ca polizorul, as putea zice decent. Totusi simt ca imi trebuie ceva mai mult cuplu. O sa vad cum ma inteleg cu el in timp, sa mai si merg cu ea zic. Nu stiu daca e chiar in mintile lui, o sa mai rog cativa colegi din clubul din Iasi sa mearga cu ea, poate o sa am ocazia sa merg si eu cu 2.0 si sa observ diferentele si sa ma lamuresc daca mi-ar ajunge 2.0 sau ar trebui sa ma orientez spre un Busso
Intre 1.8 ts si 2.0 jts e o diferenta notabila, dar motoarele jts necesita o atentie mai mare, si piesele sunt mult mai scumpe.E drept, m-am obisnuit cu masini mai puternice, a doua tigaie care o am e un A4 din 98 break cu 1,8 turbo pe ea, cutie de viteze schimbata cu cea de aspirat. Grup conic o idee mai scurt, treapta a 3-a mai scurta, evident mult mai fasneata. Nu face nimic, oricum iese la vanzare de saptamana viitoare Despre gaz, e adevarat insa la cei aprox 7-10 mii de km care ii fac pe an, ar fi totusi o investitie care mi-as amortiza-o intr-un timp cam lung. Cred ca mai bine investesc banii aia in masina. In cazul motorului 2.0 ts nu e o diferenta extraordinara ca viteza, demaraj, putere, dar si in cazul jts, piesele sunt mai scumpe si din ce in ce mai greu de procurat. Acum e oarecum tardiv sa mai iei in calcul alta motorizare... fa-ti treaba cu ce ai, si bucura-te de ea. |
Author: | georgeg [ 07 Feb 2018, 12:51 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Daca vrei cuplu trebuie sa treci la un busso, macar 2,5 ca sa intelegi ceva. Altfel, 2.0 ts sau jts tot un drac sunt, mai bine ramai asa. |
Author: | pui de drac [ 07 Feb 2018, 12:57 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Aveti amandoi dreptate, exact asa judec si eu. Nu e faptul ca mor dupa putere dar sa stiu ca o am acolo disponibila in caz de urgenta, sa nu astept sa se tureze motorul pana reusesc sa depasesc o masina. Pana una alta cred ca ma voi impaca ok la stilul meu batranesc de condus. Upgrade la motorizare daca voi face, voi lua un motor separat si il voi construi candva de la 0 si ulterior il voi pune cu totul pe masina. |
Author: | catalinb [ 07 Feb 2018, 21:50 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
pui de drac Quote:
Aveti amandoi dreptate, exact asa judec si eu. Nu e faptul ca mor dupa putere dar sa stiu ca o am acolo disponibila in caz de urgenta, sa nu astept sa se tureze motorul pana reusesc sa depasesc o masina. Pana una alta cred ca ma voi impaca ok la stilul meu batranesc de condus. Upgrade la motorizare daca voi face, voi lua un motor separat si il voi construi candva de la 0 si ulterior il voi pune cu totul pe masina.
Eu deja vanez un 2.0 TS pentru acelasi lucru! (inca nu indraznesc sa ma gandesc la busso) (mai ai sutica? imi poti raspunde in privat ) |
Author: | Razvan29 [ 07 Feb 2018, 23:37 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Foarte interesant topicul, asteptam update-uri cat mai dese. Ca si colegii ce ti-au raspuns inainte si eu sunt de parere ca 1.8-ul e cel mai echilibrat TS, dar un stil de condus batranesc nu-l pune in valoare si n-ar trebui sa ai pretentii la cuplu in treptele inferioare. In legatura cu suportul oglinzilor iti recomand sa le demontezi si sa le sablezi, altfel vei repeta operatia la scurt timp. Vopseaua nu prinde bine materialul respectiv (antimoniu?). Numai bine |
Author: | pui de drac [ 08 Feb 2018, 00:08 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Da Razvan, urmatoarele update-uri mai consistente vor aparea dupa weekend. Despre motor asa este, nu am pretentii exagerate, doamne fereste Sunt doar primele impresii dupa cativa km. Mai multa forja dupa ulei si distributie. Despre oglinzi, da, am trei variante. Sa le sablez si sa le fac electrostatic la vara o data cu jantele de GTA si manerele cromate interioare si posibil si alte prostii sa le adun pe toate odata si sa le fac SAU sa le inlocuiesc din ce am inteles cu totul cu cele de pre-facelift care am auzit ca nu se cojesc SAU varianta a treia, sa le cumpar pe aftermarket si sa le montez tot de pe ale mele mai putin suportii. Oricum va trebui sa fac ceva deoarece una din oglinzi cand o pliezi sau o dai peste cap nu mai are senzatia aia de "oprire" in locul normal de repaus. Probabil are vreun arc rupt, sau vreun excentric tocit, ceva de genul. Capacele oricum trebuiesc revopsite ca sunt atinse... Nah, mai sunt multe chichite. Am termen pana la vara. |
Author: | tomi_alfa [ 08 Feb 2018, 10:33 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Felicitări si aici pentru mașină. La oglinzi este un sistem de prindere f prost. Au doar o siguranță care se tine in nici macar un mm de buză metalică. Partea buna e ca se poate pune la loc cu niste tubulare de 20-22 parca, dar trebuie sa ai răbdare. O alta varianta am zis ca mai bine ii dau doua găurele, pun doua sârme mai grosuțe sa nu mai sara siguranta aia deloc. |
Author: | pui de drac [ 08 Feb 2018, 13:14 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Inca un update, astazi au sosit cele 4 amortizoare second hand Koni portocalii, varianta scurta. Am pregatite pentru ele arcurile Eibach progresive rosii, la o prima verificare la mana par ok amortizoarele, sunt mai dure pe rebound si ceva mai moi pe compresie. Pana le pun pe masina nu am cum sa-mi dau seama in ce stare sunt. Nu prea inteleg, pe ele scrie ca sunt cu gaz insa stiam ca la astea pe gaz tija sta mereu intinsa la maxim pe destindere. Nu stau deloc, unde le pun, acolo raman, desi opun ceva forta fizica pe compresie/destindere. Le curat bine (slava domnului astea nu trebuie revopsite) si o sa le pregatesc cu arcurile si flanse noi si tot tacamul, in cazul in care n-o sa ma pot intelege cu reglabila pana la vara, am sa le schimb.Momentan reglabila cu jante de 16 si 205/55/16 e prea saltareata de fund, dar revin cu impresii dupa mai multi km. Cine stie, poate astea or fi praf si pana la urma raman cu reglabila. Daca a mai avut cineva tipul asta de amortizoare, eventual imperechiate cu acelasi tip de arcuri, orice feedback este foarte apreciat. |
Author: | nesquick [ 08 Feb 2018, 13:22 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Portocalii... adica STR.T? Si eu ma uitam la ele... insa din ce am citit pe alfaowner si alte forumuri, nu ar fi cine stie ce...un soi de OE replacement mai ferm. Baietii pe afara spun ca sunt destul de rigide cu arcuri eibach... dar nahhh fiecare cantareste diferit acest confort. |
Author: | pui de drac [ 08 Feb 2018, 13:33 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
nesquick Quote:
Portocalii... adica STR.T? Si eu ma uitam la ele... insa din ce am citit pe alfaowner si alte forumuri, nu ar fi cine stie ce...un soi de OE replacement mai ferm. Baietii pe afara spun ca sunt destul de rigide cu arcuri eibach... dar nahhh fiecare cantareste diferit acest confort.
Cam astea par sa fie dupa codurile stantate pe ele: 8750 1019 2907 fata si 8750 1012 2807 spatele. La o cautare scurta pe net le-am gasit ca find STR.T.In principiu, cam asta cautam si eu, o varianta mai rigida a celor originale, mai scurte si sa fie ok la imperechierea cu Eibach-urile. Insa da.. fiecare cantareste diferit acelasi confort si e greu de extras in review corect. Acum sa speram ca-s in stare ok si nu aproape praf. Un singur amortizor pe fata mi se pare ca e cam moale pe compresie cand il imping cu mana. |
Author: | pui de drac [ 12 Feb 2018, 13:45 ] | |||||
Post subject: | Re: 156 SW ABY | |||||
A trecut weekend-ul, am revenit cu update. S-a schimbat distributia (curea Gates, role Ina), cureaua de accesorii (Contitech), pompa de apa (Hepu), antigel, ulei (am pus un Total 5w40 pentru cca 2000 de km sa il vad cum il suge si sa se mai clateasca motorul dupa care il schimb cu ceva serios), filtrul de ulei (Mahle), filtrul de aer (Mahle), bucsa de la tamponul antibalans care vine pe motor (a trebuit sa dau jos tot suportul mare de aluminiu, alternator,pompa servo, etc). Am mai ramas dator cu uleiul de servo, filtrul de polen si lichidul de frana si uleiul din cutie intrucat nu am mai avut timp. Le rezolv zilele urmatoare sau poate celalalt weekend. Un lucru interesant la distributie, dupa toti pasii efectuati ca la carte, cu cale, ceas comparator (singura care mi-a lipsit a fost T-ul excentric de reglaj al rolei dar m-am descurcat cu o surubelnita) am montat totul, strans suruburi, etc. La ultimul pas, cel cu detensionarea rolei de distributie pana cand sageata ajunge in dreptul gaurii de pe suportul rolei, am intampinat o problema: Mai precis, daca detensionam rola adica sa ii las suportul sa gliseze usor de la maxim intins inapoi pana cand sageata se aseza, cureaua ramanea foarte slaba in dreptul pinionului de pe arbore spre evacuare. Am preferat sa las sageata sa fie cca 5 mm mai sus de gaura. Din ce am mai citit pe alte forumuri, cica au mai fost situatii de genul, mi s-a parut dubios. In fine, e intinsa uniform, nu fluiera/suiera ca sa imi dea de banuit ca e prea tensionata, sper sa nu am surprize. De mentionat ca fostul proprietar a turnat ulei pe langa buson, s-a prelins pana pe capac si a umplut bujiile de la cilindrul 1, a umplut fagurele ala din capacul de plastic si apoi s-a scurs pana a murdarit motorul pe partea cu compresorul de AC. Am spalat bine, am schimbat si simeringul de la axa de evacuare (Corteco) intrucat nu aveam certitudinea ca era umezit de la el sau nu. Uleiul din motor era negru ca noaptea, evident, pe buson si in ulei nu am remarcat nici o reflexie luminoasa de pilitura, am zis ca o fi bine. Cureaua de accesorii era deja crapata, bucati din ea lipsa, franjuri. Cureaua de distributie trosnea si paraia ca un lemn care vrei sa il rupi in 2 cand invarteam motorul de jos de arbore. Un zgomot foarte sinistru, ma bucur ca n-am mers cu masina mai deloc si pana in 2000 de ture pana am schimbat-o. Bujiile arata groaznic, trebuie sa le schimb si pe alea cat mai repede, probabil la urmatorul salar. Am luat-o la o tura, fugarit, incalzit, merge la fel ca inainte, aceleasi mici rateuri in admisie tot sunt prezente (speram sa fie din cauza bujiilor si a uleiului de la cil. 1 dar se pare ca nu, o sa vad dupa ce le schimb pe toate, poate si bobinele). Sunt curios sa mai ascult tachetii si variatorul la rece si la cald cu uleiul proaspat. Am reusit s-o alerg pana la 160 pe o portiune de drum bun si aproape pustiu in afara orasului, dupa 140 nu prea mai avea aer. N-am avut unde sa ii mai dau dupa ca venea curba, dar per total e ok deocamdata. N-am facut prea multe poze cu mainile murdare. M-am limitat la mecanica si tigari de data asta. Off-topic: E vreo conexiune cu ECU pe partea de casetofon? Mi-a aruncat un MCSF aseara timp de vreo 3 secunde dupa ce am pornit motorul si la vreo 2 minute am pus mufele in spatele casetofonului aftermarket. Nu mi-a mai facut niciodata asta, cu sau fara casetofon montat inainte de a porni motorul, si nici daca am pus mufele dupa ce am pornit motorul. O sa monitorizez situatia.
|
Author: | tomi_alfa [ 12 Feb 2018, 14:41 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Buna treaba. ECU si cu radio cd-ul n-au nici o treaba. Vezi ce erori or fi ramas si ai o idee despre ce e vorba. In privinta uleiului, dupa clatirea cu 5W40, ti-as recomanda Syntium Racer Cool Tech 10W 60 sau orice altceva, dar 100% sintetic si maxim 10W. Bujii, doar NGK, preferabil Iridium pentru ca sunt la acelasi pret, tin mai mult si au scanteia mai vioaie. Cel putin, eu asa le-am luat. MODEL : 147 / 156 / GT / 166 / GTV-Spider (916) : MOTOR : TwinSpark 1.6 TS, 1.8 TS, 2.0 TS. Producator : NGK 4 x BKR6EKPA (Laser Platinum, adica stock) sau BKR6EIX (Iridium IX) 4 x PMR7A (Laser Platinum, stock) sau CR7EIX (Iridium IX) Faptul ca nu prea mai are vlaga dupa 140 ma duce cu gandul la debitmetru sau clapeta murdara. O curatare si o resetare s-ar putea sa ajute. Evident, poate ca si din cauza bujiilor uzate nu are sprintul care ar trebui. |
Author: | pui de drac [ 12 Feb 2018, 15:16 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Multam Tomi, da, stiu, am cautat bujiile, toate 8 bucatile ma lovesc prea mult luna asta in buget, dar dupa 1 le execut. Cu uleiul, asemenea, maxim 10W si sintetic as prefera si eu. Despre brand... nu stiu ce sa zic, sa vedem cat consuma si cum suna si apoi mai discutam. 2000 de km ii fac in vreo 3 luni cred in stilul meu asa ca nu e urgent. Despre vlaga, nu stiu nimic, nici nu am cu ce sa compar, doar in sprint paralel cu o masina buna, altfel nu vad cum as putea sa-mi dau seama. N-a mai comentat nimic la capitolul erori nici pana acum, nici aseara. Am facut vreo 60 de km prin oras si imprejurimi, oprit/pornit motorul de cateva ori, cu sau fara casetofonul montat. Nici o diferenta in functionarea motorului sau altceva. O sa-mi iau o diagnoza si o sa sap. Sau poate mai discutam pe la intalniri, v-o dau sa o fugariti voi sa va dati cu parerea. Ma bucur ca am schimbat distributia sa pot dormi linistit acum. Bujiile ma mai rasucesc in pat de la ele, dar dorm alternativ, cand pe-o parte, cand pe cealalta |
Author: | pui de drac [ 12 Feb 2018, 23:13 ] | |||
Post subject: | Re: 156 SW ABY | |||
In cazul in care e cineva curios, Koni-urile pentru fata au talerul putin mai sus decat cele originale, max 1 cm iar koni-urile pentru spate au tija mai scurta cam tot cu 8-10 mm. In rest nu am remarcat nici cea mai mica diferenta. Le-am tot pistonat astazi pe ambele seturi, imi par la fel la mana, singura diferenta fiind ca cele originale se destind singure iar koni-urile desi scrie pe ele ca sunt pe gaz, nu se destind singure. Sa zicem ca pe comprimare sunt la fel iar pe destindere Koni-urile intarzie ca trebuie sa tragi de ele. Mi se pare foarte dubios in cazul meu din urmatoarele considerente: 1: Cu arcurile si suspensia originala, masina era inalta, foarte moale de suspensii, cand puneam frana se ridica fundu 1 metrul si botul se inclina puternic in jos, in curbe nu pot spune ca aveai vreo siguranta, despre slalom nici nu putea fi vorba ca era rau de mare garantat. Nu-mi amintesc daca mergea ca pe valuri ca sa-mi dau seama daca amortizoarele erau gata sau nu. Sa fi fost doar arcurile moi si amortizoarele bune...n-as prea crede.. 2: Am transpirat azi sa le tot pistonez pe toate 8, personal mi se par ok la mana, la cate zeci de amortizoare mi-au trecut prin mana in viata mea, chiar mi se par ok, comparativ cu unele noi, ca sa imi iau asa o marja de eroare, as putea spune ca sunt uzate pe un sfert daca nu chiar mai putin. 3: Am mers cu masini cu amortizoare tari si arcuri moi si comportamentul nu semana deloc cu ce avea masina mea. Clar mult mai stabile decat a mea. Sa presupun ca suspensia mea era ok e ridicol, se compara cu cea a unei dacii 1300 uzate, cu mult chiar sub trivialul Logan. 4: Am mers cu masini cu amortizoare moi si arcuri tari, cam la fel ca atunci cand ti-e spart amortizorul si e pus degeaba, sare roata in sus si-n jos non stop doar ca nici situatia asta nu se intampla la mine inainte. 5: Amortizorul dreapta fata original era ud, scurs, acum dupa ce le-am luat la pompat nu e deloc diferit fata de cel de pe stanga, aceeasi duritate, aceeasi cursa. M-as fi asteptat sa fie mai moale macar. Sunt perplex. Poate am imbatranit si am inceput sa uit. Poate bat campii dar nu stiu pe care din ele sa le montez o data cu arcurile de la Eibach... macar alea stiu ca sunt noi. M-as urca pe pereti sa mai schimb de 2 ori suspensia cu fiecare set de amortizoare si tot sa nu fiu multumit. Ar fi 3 incercari fara un rezultat multumitor.
|
Author: | tomi_alfa [ 13 Feb 2018, 00:26 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Uitandu-ma la Koni, care nu prezinta mai deloc rugina, le-as monta pe ele, insa din cate stiu, cand amortizoarele sunt aproape de uzura finala, nu mai revin dupa ce le impingi. Combinatia Koni + Eibach am citit ca ar fi una dintre cele mai bune, insa nu stiu si despre care Koni era vorba. |
Author: | pui de drac [ 13 Feb 2018, 00:42 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Despre Koni FSD se vorbeste ca s-ar imperechia bine pe forumurile straine. Despre uzura si lipsa revenire, din experienta mea, un amortizor pe gaz care nu revine singurel il comprimi cu 3 degete, nu cu toata mana incordata pana la gat nu stiu ce sa zic, chiar nu stiu. Daca esti curios le pun in sacosa si ti le dau sa iti obosesti si tu mainile. |
Author: | tomi_alfa [ 13 Feb 2018, 00:52 ] |
Post subject: | Re: 156 SW ABY |
Pe duminica le analizam Eu cand mi-am pus suspensia a fost noua toata si ma strofocam sa le imping in jos, adica aveau o rezistenta destul de mare. Reveneau imediat. Sachs Sport (vezi catalogul) + Eibach. |
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |