Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Probleme 156 2.0 ts Selespeed
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26208
Page 1 of 1

Author:  Focus83pao [ 29 Oct 2017, 19:49 ]
Post subject:  Probleme 156 2.0 ts Selespeed

Buna ziua

Am o problema cu masina mea.Este vorba de o Alfa Romeo 156,2.0 twin spark 155 cp din 2000.De ceva vreme cand o pornesc nu sta la relati ale fluctuatii intense si nu se tureaza.Adica daca apas uspr pe acceleratie se tureaza pana la 7000 dar adaca o calc dintr-una merge pana la 3500-4000 si acolo parca se inneaca.Problema persista si dupa ce am schimbat bujiile.Prima data cand motorul e rece si o pornesc nu sta mai deloc la relati si daca incerc sa il turez mai ca moare...Ce poate fi...bobine ori Lamda.Dati-mi va rog o parere.In rest sunt foarte multumit de Alfa mea

Author:  Focus83pao [ 29 Oct 2017, 19:50 ]
Post subject:  Re: Probleme 156 2.0 ts Selespeed

Scuze de anumite cuvinte din postare dar telefonul e de vina.ma corecteaza fara sa vreau

Author:  Freccia [ 29 Oct 2017, 20:37 ]
Post subject:  Re: Probleme 156 2.0 ts Selespeed

Ar putea fi debitmetrul de aer. Scoate mufa de la acesta si vezi cum se comporta.

Author:  tomi_alfa [ 29 Oct 2017, 20:47 ]
Post subject:  Re: Probleme 156 2.0 ts Selespeed

Sau trage aer fals. Verifica tubul de cauciuc dintre clapeta si debitmetru.

Author:  lys3rg0 [ 01 Nov 2017, 22:10 ]
Post subject:  Re: Probleme 156 2.0 ts Selespeed

posibil sa ai mai multe probleme acolo... aia cu pornirea la rece o am si eu uneori, mie pe diagnoza imi arata sonda lambda.

Author:  iuli78 [ 02 Nov 2017, 21:32 ]
Post subject:  Re: Probleme 156 2.0 ts Selespeed

Si eu am acest motor pe 166 din accelasi an, singura data cand nu se accelera a fost cand mecanicul care a schimbat cutia de viteze a uitat sa bage mufa de la debitmetru , vroaim sa ies din service,noroc ca am turat-o putin la relanti, apasam acceleratia si mai mult de 4000 de ture nu se ducea si asta cu pedala apasată la maxim, dupa ce sa pus mufa la loc si-a revenit.
Atunci cand fluctua mult relantiul si dadea sa se opreasca motorul , a fost din vina mea , umblam pe la furtunele injectoarelor de GPL care duceau gazul in admisie si uitam sa bag unul la loc si cand porneam tragea aer fals pe la galerie, trebuia sa apas acceleratia sa nu se opreasca motorul.
La un timp dupa ce am cumparat masina imi facea figuri in sensul ca fluctua relantiul si mai avea si prostul obicei sa se opreasca in special cand incetineam la sensurile giratorii( o scoteam pe liber ) dupa ce am dat din Multiecuscan o resetare a clapetei de acceleratie si-a revenit pe partea asta si nu se mai subtura motorul deodata incat sa se opreasca.

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/