ioonak88 Quote:
Motoarele sunt identice 2.4 150 hp. Si da,orice as vrea sa fac este dificil.De inmatriculat zic ca ar fi complicat pt ca am doar actele de Germania fara fiscal si contract vanzare cumparare cu vechiul proprietar. El fiind in alta parte cand am cumparat masina.
De asta intreb in cate locuri e scrisa seria?? Daca ar fi doar in dreapta jos sub pres,mai in secret as merge la un meserias as decupa pe o portiune mai mare tabla cu seria de pe cea veche si as sudao pe asta. Dupa care polizat frumos,chituit si vopsit toata portiunea de sub picioare si scaun ,la fel si dedesupt. Practica asta am mai auzit-o si stiu ca nu e recomandat dar na...suntem romani
Dupa cum te avertiza si Mugurel, treaba cu decupat, sudat, este extreme de riscanta; se lauda lumea, dar lucrarea aia tre sa fie facuta de un bijutier si sa ai si terenul pregatit de cate ori iti verifica cineva seriile.
Mai bine faci o recarosare oficiala, iti trebuiesc acte de provenienta si acte dintr-un service care macar sa pretinda ca ti-a facut mutarea motorului, noua caroserie sa fie din acelasi an, sau mai noua; costul formalitatilor te duc in vreo 500E.
S-a mai discutat despre recarosare pe forum..