Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulietta 2.0JTDM TCT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26158 |
Page 1 of 2 |
Author: | T_Robert [ 12 Oct 2017, 10:47 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Felicitari pentru achizitie! Sa o conduci bucuros! Daca vrei detalii despre rezolvarea greierilor din portiere te pot ajuta fiindca le-am desfacut pe toate si am instalat material fonoabsorbant. Sa te pregatesti cu multa rabdare fiindca e o munca migalaosa. Masca fata o poti schimba singur fara sa ridici masina pe cric. Trebuie sa desfaci scutul, aripa de praf, si suruburile dintre faruri. DAR atentie sa nu fie prinsa si sub aripa. A mea a fost , iar accesul la acele suruburi e nasol. Si eu am din cand in cand un mic greier ce vine de la ansamblul navi, dar aici trebuie sa: - dai jos plansa de pe bord, cea care inconjoara sistemul multimedia (de unde controlezi radio, navi, etc). - desfaci sistemul multimedia - trebuie impins tot soclul navi in sus. Buba e ca risti sa rupi cleme. Sta foarte bine prins. Dupa ce faci operatiunea asta pui mici benzi de cauciuc / burete unde se aseaza soclul de navi. - repeti procesul invers pentru a pune totul la loc. Personal nu am facut treaba asta ca mi-a fost teama sa nu rup vreo clema. Dar iti doresc bafta! |
Author: | DanS [ 12 Oct 2017, 14:22 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Feicitari pentru achizitie, ma bucur ca a mai aparut un alfist printre noi. Ti-ai luat o masina frumoasa cu dotari decente, jantele pe 17 vor inbunatati considerabil aspectul. Sa o folosesti sanatos! |
Author: | alfetta [ 12 Oct 2017, 15:00 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
sa o stapanesti sanatos! asa face si automata la dieselul meu , desi nu e tct , incearca sa folosesti padelele cand ramane fara cuplu. eu am schimbat boxele , cele de origine au o frecare la membrana , dupa ce le-am dat jos am inpins cu degetul in centru si am observat cum freaca, nu ai ce face. |
Author: | Godzzi [ 12 Oct 2017, 16:31 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
bine ai venit in aceasta frumoasa comunitate. Nici nu sti cat ma bucur sa aud din ce in ce mai des....."am condus/avut VAG si acum mi-am luat Alfa". Intradevar fetele de usi sunt ieftinache si le cam trebuie material fonoabsorbant. Daca faci asta o sa dispar multi greierasi, iar daca faci chestia asta trebuie sa schimbi si difuzoarele care sunt si ele cam dezamagitoare. Felicitari pentru decizie si sa ne vedem cu prima ocazie la o intalnire |
Author: | cristel [ 12 Oct 2017, 20:24 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Multumesc pentru primirea calduroasa! Chiar o sa incerc operatiunile sugerate de voi, trebuie sa vad unde pot gasi un kit de demontare trim, la celelalte masini pe care le-am avut am demontat cu surbelnita si am mai facut stricaciuni. Robert, de unde ai luat materialul fonoabsorbant? |
Author: | alfetta [ 12 Oct 2017, 20:29 ] | ||
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT | ||
https://www.magazinulcuscule.ro/scule/s ... auto-11buc
|
Author: | Andrei.v [ 12 Oct 2017, 22:45 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Eu am luat de la decathlon un plastic..nici nu stiu pt ce era , mi se pare ca pentru a pune cauciucul pe janta la bicicleta. E perfect pentru demontare usi/panouri etc.. |
Author: | T_Robert [ 13 Oct 2017, 10:19 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
@cristel, materialul fonoabsorbant l-am luat de pe amazon fiindca era considerabil mai ieftin. Voi cauta produsul si-ti trimit link. |
Author: | Godzzi [ 13 Oct 2017, 20:36 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
cauta pe google folie butilica sau Dynamat sau alternative. Sunt multe magazine si pe la noi. se masoara prin grosime ei sau prin volum "cred" gen cum se masoara grosimea la colile a4. Cu cat e mai groasa, cu atat izoleaza mai bine. |
Author: | cristel [ 02 Nov 2017, 15:49 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Astept cu nerabdare primavara Attachment: Attachment:
|
Author: | cristel [ 14 Nov 2017, 09:02 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Bineinteles ca nu am mai avut rabdare pana la primavara, mai ales ca aveam 4 roti cu cauciucuri noi de iarna pe 17, ramase de la masina veche. Nu s-au vandut pe net, asa ca am zis sa fac schimbul. Am ramas cu niste jante pe 17" BBS, poate se vor vinde asa, nu ca roti complete. Vineri am programare la RAR, sper sa fie totul bine, sa o inmatriculez saptamana viitoare. Am observat o mica buba, ma gandesc ca poate vi s-a intamplat si voua. Stergatorul de pe spate nu se opreste tot timpul cum trebuie. De cele mai multe ori, dupa ce il opresc din buton, mai face cateva ture si se opreste intr-un final pe mijlocul lunetei. Aveti idee de la ce ar putea fi? Poze cu jantele turbine puse: Attachment:
Attachment:
|
Author: | skmetaly [ 14 Nov 2017, 09:23 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Si stergatorul meu face asa si se opreste pe unde il apuca. Din seria "asa face toate" |
Author: | cristel [ 16 Mar 2018, 16:17 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Hai sa mai sterg praful pe aici. Intre timp am mai facut ceva kilometri (am ajuns la 175 de mii), si mici modificari. Am montat folie (nu am oglinzi heliomate si ma ajuta noaptea) plus ca mi-a placut intotdeauna cum arata o masina cu folie pe geamuri. Scuze de poza facuta incredibil de prost. Am pus cauciucuri de vara (am cumparat Toyo Proxes CF2, ce parere aveti de ele?) Am comandat sigle, trebuie sa vina zilele astea. Am schimbat fata de cheie, de la chinezi, arata mai bine, dar e mai slaba calitativ. In continuare ma dispera greierasii. Nici Dacia 1310 pe care o aveam acum 15 ani nu avea atatia greiereasi. Am demontat navigatia de 3 ori, i-am pus bureti, garnituri si orice altceva ce mi-a trecut prin cap, degeaba, scartaie intr-una undeva pe la 1600-2000 de ture de la vibratiile motorului, fix unde o foloste tct-ul tot timpul. Incep sa cred ca e din interiorul ecranului vibratiei. Voi ati reusit sa opriti greierasii astia foarte insistenti, sau sunt doar eu norocos de m-am pricopsit cu ei? O ultima intrebare ar fi legata de cutie. Voi ati facut revizie si/sau update de soft la TCT? Attachment: 201802074811.png [ 639.39 KiB | Viewed 3215 times ] Attachment:
Attachment:
|
Author: | Godzzi [ 16 Mar 2018, 17:14 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
chiar imi place cauciul ala de la cheie. de unde l-ai luat? |
Author: | cristel [ 16 Mar 2018, 21:52 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
De la chinezi (ali express). Cauta "rubber key". Attachment:
|
Author: | pepshi [ 17 Mar 2018, 00:12 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Felicitari pentru achizitie si drum uscat!! Ai o masina frumoasa foc! Despre greierasi...daca dai muzica mai tare ori deschizi geamurile..scapi de stres - glumesc, insa adevarul nu e departe. Foarte misto fata de cheie si astept sa vad si sigla pe negru pe masina ta - cred ca o sa arate super!! |
Author: | tzzivii [ 18 Mar 2018, 00:55 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
capace jante, nu vor merge, vor sta aiurea. problema stergator - motoras defect. in rest sa te bucuri de ea. la TCT mai exista update-uri de software. |
Author: | cristel [ 27 Mar 2018, 15:04 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Am dat comanda azi de arcuri eibach pro, o sa pun poze după ce le montez. Mi-am dat seama si ca rotile sunt cam în interior, din ce am mai vazut pe forumurile de afara, ar merge niste distanțiere de până la 15 mm fara probleme. Am cautat pe net dar mi se par foarte scumpe. E normal sa coste 1000 de lei 4 bucăți de aluminiu găurite? Voi ati montat distantiere, aveti recomandări? |
Author: | georgeg [ 27 Mar 2018, 15:10 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Mi se pare scump pretul de 1000 lei pentru distantiere, e posibil sa iesi mai ieftin mergand la un strungar priceput/atelier cnc care sa iti faca asa ceva. Doar ca ai de alergat sa cumperi materialul brut, mers la ei sa-ti faca masuratori si apoi sa te asiguri ca a iesit bine treaba, orice mica imperfectiune iti va da vibratii in timpul mersului. |
Author: | cristel [ 02 Apr 2018, 08:10 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Daca tot a fost frumos sambata si am dat o fuga afara din oras, m-am apucat sa mai pun una alta pe Giulietta. Am schimbat siglele, a fost neasteptat de usor, pur si simplu am trecut cu un obiect ascutit prin sigla si dupa aceea cu o surubelnita am dezlipit-o de pe suport, am pus poze mai jos. Am schimbat si arcurile, a coborat suficient de mult si imi place cum arata, nu cred ca o sa mai montez distantiere. Poze: Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
|
Author: | nesquick [ 02 Apr 2018, 09:14 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Arata fix cum trebuie, felicitări ! Sent from my VTR-L29 using Tapatalk |
Author: | cristel [ 27 Jul 2018, 12:55 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Hai sa mai povestesc un pic ce am mai facut in ultimele luni. Am ajuns la 174500 de km, 12500 de km de cand am luat-o si sunt in mare parte multumit. Am avut si o plimbare destul de lunga pana in Grecia vara asta, s-a descurcat bine. Saptamana trecuta i-am facut si revizia, inclusiv la TCT, multumesc celor doi Ionut si lui Tzivi. Ca si modificari, am vopsit etrierele, am montat alte tipsuri (stramb, dar o sa ma bag iar sub ea sa vad daca pot sa le mai indrept un pic) si am renuntat la suporturile de numere. Intrebare: Aveti idee daca se poate resofta, dar doar in dynamic? N si A sa raman asa cum e masina stoc, iar daca vrei sa o alergi un pic, sa ai soft-ul pus doar pe dynamic. Concluzii dupa 12.500 km: Plusuri: - Consum foarte ok (din punctul meu de vedere, 8 la suta pe Bucursti e foarte bun); - Trage acceptabil, este prima masina pe care nu am resoftat-o (mi-e cam teama sa o resoftez, din cauza TCT-ului care deja e la limita de cuplu) - Nu am avut nicio problema cu ea de cand am luat-o; Minusuri: - Cutia de viteze e slabuta (mai am un A3 cu DSG6 care e mult mai rafinat). Cred ca e prea mult cuplu pentru TCT, are momente cand isi schimba treptele total aiurea, te trezesti ca vrei sa schimbi o banda sau ai nevoie sa te lansezi la 10 kmh si ea schimba a doua, cade in o mie de ture si da in nas daca nu o calci puternic, iar daca o calci un pic mai puternic se accelereaza a prost pana la 4000 de ture, cu timp pierdut pana retrogradeaza. Mai sunt momente cand daca de-abia si-a schimbat treapta in sus si esti nevoit sa o opresti pe loc, tremura, nu cupleaza ambreiajele in timp util. - Scaunele sunt incomode, fara suport lateral, am scaunele care vin standard pe progression (cele negre, textile); - Nu se aseaza foarte bine pe sosea (e posibil sa fie de la arcurile noi aici), fuge spatele un pic la frane foarte puternice iar pe curbe da un pic de balans, e moale; Poze: Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
Attachment:
|
Author: | Geowrge [ 27 Jul 2018, 15:25 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Chiar vorbeam zilele trecute cu un londonez care ruleaza peste 400 nm pe TCT stock, cat despre softul doar pe Dynamic... din cate stiu nu merge. Apropo, ce tipsuri ti-ai luat si de unde. |
Author: | cristel [ 27 Jul 2018, 16:08 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 2.0JTDM TCT |
Stiu sigur ca limita la TCT (C365) e 350 NM, daca o duci in 400 ai o crestere de 14% peste limita, mi se pare cam mult. Faptul ca nu se poate resofta doar in dynamic ma descurajeza si mai tare. O sa ma mai uit pe forumul de la englezi, sa vad cum au rezistat la ei cutiile, dar sunt putin care au avut curajul si mai depinde si de stilul de mers. Eu o fortez destul de tare, o rup in trei mai mult ca sigur. Cu tipsurile a fost misto, m-am uitat la chinezi, eram gata gata sa iau copiile alea ieftine dupa akrapovic si sa mai dau si o gramada de bani pe ele. Dupa ce am renuntat la alea am cautat la noi (Top gear nu aveau decat un singur model, iar ei nu mai fac montaj pentru Romania, au fost cumparati de niste nemti, la Romcat Pitesti erau scumpe si urate). Cand aproape m-am resemnat, am trecut prin magicul targ Vitan. Ghici ce, aveau acolo super tipsuri, am dat 60 de lei pe bucata,cica inox, dar n-as baga mana in foc, chiar daca nu se apropie magnetul de ele. Le-am montat (prost) singur pe masina dupa ce le-am taiat cu flexul pe alea vechi. Oricum, arata mai bine ca inainte... |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |