Aceeasi cutie din poza o am pe 166 cu motorul 2.0 TS , la mine am 2 variante sa verific uleiul din cutie ,cea mai simpla este sa ma bag sub masina in zona diferentialului să ridic mana deasupra diferentialului si sa scot joja sau sa dau roata din stanga jos si sa scot aparatoarea din plastic dupa care sa intind mana pana la joja, la 166 am ceva spatiu de manevra. Nici eu nu stiam ca are joja crezand ca doar dieselurile au, am observat abia dupa ce am schimbat cutia.
Pentru competare cu ulei este busonul din zona unde se prinde suportul cu 3 suruburi al cutiei ,tot in aceea zona se afla stantat si seria cutiei (tubulara 17 pentru desfacerea busonului)
Pentru golire cel mai bine cred ca este pe la busonul de la diferential (imbus 10) , mai are un buson sub cutie (imbus 12),acesta are si magnet este bine sa se desfaca si acesta poate se mai elimina din șpanul lipit de buson in caz de exista.
|