Este drept,cu ceva intarziere dar ,sunt dator cu un post (pentru cei care vor avea candva nevoie).
Scule necesare: set torx ,set tubulare ,set inelare cu cot , wd40 ,clichet de 1/2 ,clichet de 1/4 cu prelungitor articulat, surubelnite diverse , doua capre pentru a asigura masina(asta ca sa nu murim in timpul lucrului).
Se demonteaza roata dreapta fata,se suspenda masina pe capre,dupa care, se demonteaza protectia din plastic din dreptul curelei de accesorii (tot pe aici avem acces si la suruburile alternatorului). Cu o cheie inelara se slabeste intanzatorul si se da jos cureaua, dupa care se incepe demontarea admisiei(corp clapeta ,rampa injectoare,admisia cu totul)-de mentionat ca trebuiesc slabite colierele de la admisie pentru a o putea scoate. Cu tot ce este mentionat mai sus demontat ,se ajunge destul de usor la alternator- aveti de desfacut acolo cablul de la stimulator + cablul gros de incarcare si desigur suruburile de sustinere ale alternatorului. la noul alternator centrati bucsele dupa cel vechi(atat cat este posibil ochiometric)-fac referire aici la bucsele de centrare. Cam asta este operatiunea, durata aprox 2 ore si jumatate demontat/montat(pentru prima data ). sper ca este suficienta descrierea,iar daca nu este ....consider ca nu trebuie sa va apucati singuri (apelati la cineva mai priceput). Sper sa fie de folos postul,o zi buna tuturor.
_________________ AR 932 1.6 TS
|