Pentru ca despartirea de al doilea TBi a fost cam dureroasa, pentru ca Mosul a venit mai tarziu, dar a fost generos si pentru ca in "gradina" aveam QV-ul, am zis sa mai fac o incercare cu motorizarea asta.
Deci: Giulietta QV, 2010, 124.000 km, piele, scaune incalzite, cruise control, blue&me, si altele care vin la pachet, aaaaaa era sa uit
si carlig remorcare.
Dupa cum unii dintre voi stiti masina am importat-o in scopul revanzarii din Danemarca/Kopenhaga, chiar de la aceiasi firma de unde acum 2 ani am cumparat si 159-le TBi ti. De data asta transportul a fost super rapid (5 zile) si super convenabil ca pret (540 euro fara TVA), nici acum nu-mi vine sa cred
De la bun inceput am avut sentimentul ca Giulietta asta imi va intra usor pe sub piele insa scopul de a face profit prima inca la vremea respectiva. Cand a ajuns era incredibil de murdara din cauza transportului, cred ca startul de noroi depasea 2-3 milimetrii pe tabla. Am bagat-o direct la spalat, tropaiam de nerabdare sa o vad curata, nu exagerez cand spun ca am ramas cu gura cascata dupa ce am dat mizeria jos, combinatia de alb la exterior cu rosu la interior mi se pare dementiala pe aceasta masina, de asemenea jantele de Brera se integreaza perfect cu formele Giuliettei, cele pe 18" cu cauciucurile de vara am fost nevoit sa le pun la pastrare pana la primavara. De altfel, daca o vindeam, jantele pe 18" vroiam sa le pastrez pt Giulietta de acasa si nu le-am prezentat nimanui, nici macar colegii mei nu stiau de ele
Cu masina m-am dat din prima zi si chiar daca cauciucurile sunt incredibil de proaste pe asfalt (Kleber Krisalp HP2), am retrait niste momente de satisfactie unice pe care doar o masina adevarata poate sa ti le ofere. Puterea de pe QV este mult mai impresionanta decat la 159 TBi, in modul dynamic e dementiala si o simt mult mai agila decat TBi-ul resoftat. Ideea era ca mi se pusese pata si trebuia sa o am, totusi pe langa opozitia colegilor mai intampinam si problema lipsei banilor deoarece masina nu a fost un chilipir. Pe scurt, usor, usor i-am convins pe toti si ieri am reusit sa rezolv cu cash-ul, asa ca masina va sta ceva vreme pe la mine.
Investitii imediate nu sunt de facut, mai putin o mica scurgere de antigel, de cauciucurile de iarna o sa mai trag anul asta, in primavara am de gand sa-i fac schimbul de ulei si de filtre, sa-i pun placute + discuri noi si sa inlocuiesc 2 cauciucuri de vara, din punct de vedere estetic nu sunt probleme si interiorul arata super bine, inclusiv pielea. Maine o bag in service sa-i rezolv scurgerea, pe care am mai remediat-o acum vreo 2 saptamani.
Astazai am fost la RAR si i-am facut actele de Romania, toate verificarile le-a trecut cu brio si sper ca saptamana viitoare sa-i scot numere definitive, in acest scop astept sugestii, eu ma gandisem la B 940 TBI, daca o fi liber.
Si ceva poze combinate