Salutare,
Saptamana trecuta am schimbat uleiul si filtrele la Alfa mea.
Am plecat de la service si cand am intrat intr-o depasire in treapta a 5-a pe la vreo 2700 de turatii mi se aprinde martorul engine in bord si cand sa accelerez nu mai tragea masina deloc. Am oprit-o si am pornit-o iarasi si martorul s-a stins si masina parea sa isi fi revenit.
A doua zi am urcat o panta nu foarte abrupta de vreo 2 km si in viteza a 4-a la 3000 de turatii mi s-a aprins iarasi martorul engine in bord dar de aceasta data nu s-a mai stins si masina abia tragea si in viteza a2-a si a 3-a.
Am fost la tester ieri cu ea, am facut o scanare si in poza atasata se vad eroriile date de tester.
La verificare cu mecanicul debimetrul meu era doar pus la loc dar nu era prins in suruburi, in nimica si se misca foarte usor.
Am prins debimetrul in suruburi, este fix acum, am dat o tura cu ea si in viteza a 5-a la vreo 2700 iarasi mi s-a aprins martorul engine in bord, revin la service pune testerul din nou si aceleasi probleme.
Am verificat si furtunul de la turbo, este ok, am verificat furtunul gros care iasa din egr si intra in intercooler si era cu ulei pe el, am scos intercoolerul afara si era plin cu ulei, l-am curatat bine si l-am pus la loc.
Dar am vazut ca la egr pe langa furtun este ulei, sa fie egr-ul infundat tot si sa fie asta cauza ca nu mai trage masina si am vazut ca scoate si ceva fum negru cand o calc mai tare?
Si azi am mers cu ea si in viteza a 5-a daca o turez mai mult de 3000 se aprinde martorul engine in bord si nu mai trage, trebuie sa o opresc si sa o repornesc.
Va rog sa imi spuneti ce sa mai verific, ce sa mai fac si astept cu mare drag sfaturile voastre deoarece mi-e foarte ciuda ca nu gasesc buba si sa traga masina cum trebuie sa nu imi fie frica sa intru in depasiri.
Va multumesc si astept pareriile si sfaturiile voastre.
|