It is currently 21 Nov 2024, 23:14

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 10 Dec 2017, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
https://www.4tuning.ro/vanzari-economie ... 36950.html

Daca se concretizeaza, imi vinde si mie cineva un Busso? :lol: :lol:

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 16:52 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
IObi Quote:
https://www.4tuning.ro/vanzari-economie ... 36950.html

Daca se concretizeaza, imi vinde si mie cineva un Busso? :lol: :lol:
Daca se concretizeaza sa vezi preturi in crestere la Busso-uri. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Sa mai scada putin ar fi o treaba, pentru ca nivelul actual e aberant. Insa restul modificarilor nu fac nici o logica, in special in contextul economic actual. Ceea ce ma face sa cred ca e o speculatie de 2 lei, de genul “noului cod rutier”...


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Proiectul se pare ca este in discutie in Senat, urmeaza a vedea daca trece mai departe. Logica care o vad eu, nu neaparat o sustin, este aceea de a colecta mai mult de la cei multi, adica cei cu motoare mici. Cei cu motoare mari oricum sunt clar mai putini, plus ca ei aduc beneficii la buget prin accizele din carburantul consumat(cantitativ mare).

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 526
Car: Stelvio
Location: constanta
O marlanie tipic romaneasca. Au facut preturile actuale acum ceva ani. Toti au luat masini economice sau au vandut motoarele mari si un procent mare umbla cu maxim 2.0.
Acuma hai sa le luam banii la prosti. Nu ia pielea de pe nimeni cu 20-50 lei in plus la motoare mici, dar ma refer la strategie in sine.
Oricum ma astept in orice moment sa bage taxe pentru proaspetele cazane inmatriculate anu asta fara taxa auto.
George legat de motoare mari si consum / accize..pai tu poate faci 5k km pe an si eu ard cu un 1.4 de 5 ori mai mult ca tine. Deci..eu aduc mai mult la buget. :)

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 18:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
N-am spus ca sustin neaparat ideea, era vorba de cum o vad eu justificata.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 526
Car: Stelvio
Location: constanta
La ce foame au astia in ei parca vad doua "mici" modificari unde nu scade nimic si doar cresc alea mici. Ajungem la anu la 15% crestere economica :lol:
Taxa de poluare cel mai fair-play trebuie pusa in pretul carburantului. Consumi=platesti. Nu conteaza ce euro ai ca toate polueaza. Grame putine sau multe e abureala.

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Imi pare rau, dar aici nu ai dreptate, Euro 6 nu e tot una cu non Euro


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 21:01 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Aici nu e nici o strategie de-a lungul anilor, asa cum nu e in tot ce se intampla la nivel de stat. Cand au fost marite pentru motoarele mari ideea a fost sa taxeze luxul, vezi Doamne motoare mari = lux, a se vedea interviuri cu Berceanu. Acum trebuie sa acopere gaura lasata prin trecerea contributiilor in totalitate la angajat. Primariile incasau din taxele pe angajat si acum se va acoperi, cel putin o parte, din taxarea suplimentara a celor multi cu masini avand motoare mici.
Pe de alta parte, pentru un motor de 1.6 sa platesc 60+ lei, mi se pare prea putin. Atat am platit la Giulietta si sincer mi se pare prea putin. In schimb taxarea foarte mare pe >2.0L este exagerata si nu o spun pentru ca detin un 2.4, ci pentru ca o compar cu veniturile medii in RO. Sunt de parere ca impozitul ar trebui sa fie o combinatie intre capacitate motor si putere. As zice ca ar trebui sa fie luat in calcul si emisiile, insa luarea in calcul a emisiilor este poveste lunga si nu e locul aici sa discutam.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 526
Car: Stelvio
Location: constanta
Corect!
In acelasi timp am doua itp-uri trecute fara vreo interventie("atentie") si poluez mai rau ca euro 2 cred. Pe hartie arata totul frumos. De fiecare intreb de emisii si nu zice nimeni nimic. Testele se trec fara probleme, in urma mea e putin altceva.(traiasca Tibi :)
Legile pe hartie suna foarte bine. Practica e trista rau.
In fine..vorbeam de impozite, am deviat eu aiurea.

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
Un corrvtte are motor de 6L si costa 60k. Un continental gt are motor tot de 6L dar costa 160k. Unde e taxa pe lux? Ca nu o vad.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 21:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Yux, tu cauti nodul in papura..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 22:58 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Yux, de curiozitate, tu cum ai vedea taxate cele 2 masini?

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 124
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
Oricum ai da-o, guvernul asta are numai idei tampite pentru ca e plin de oameni tampiti dar nu vreau s-o dau in politica.
Ca pasionat de masini, asta cred ca e singura masura care imi place. Limita mea la motoare a fost mereu 2.6, pentru ca la 2.7 - 3.0 impozitul devenea ~20mil si e un prag mai mult psihologic decat financiar pe care nu am vrut niciodata sa-l trec ( sa nu mai vorbim de avioane peste 3.0). De ce sa le dau bani pe degeaba doar ca am motor mai mare la masina? Nu am inteles niciodata impozitul asta pe lux, mi s-a parut aberant.
Cu siguranta masura asta va aduce mai multi bani la buget pentru ca sunt mult mai multi cu motoare mici, si ei vor plati o suma mica oricum si acum dupa majorare, deci nu prea au de ce sa fie deranjati. Mai sunt cei cu motoare mari care isi tineau masinile pe Bulgaria si care probabil acum si le vor inmatricula si vor aduce si aia bani, si mai sunt eu si altii la mine, care zic ca doar sucul si laptele vin la 2l si viseaza v6, v8 dar nu s-au impacat niciodata cu impozitele si asigurarile, din varii motive.

In schimb, si daca vor aproba noile impozite, bat pariu ca in cateva luni dupa ce vor vedea o crestere de masini cu motoare mari vor mai inventa ei ceva astfel incat sa se revina si sa platim iar mai mult. Nu prea vad ce logica ar avea sa scada impozitele cand deja se plang ca nr de masini SH a crescut la un nou record dupa scoaterea taxei de mediu, masura asta n-ar face decat sa creasca si mai tare, si cu motoare mai poluante, deci ceva tot vor face sa ne dea in cap.

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Aici e mana lu' Sergiu, enervat ca motorul lui diesel e de 2.2.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2017, 23:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
Nu caut nod in papura, dar modul de impozitare e depasit, din punctul meu de vedere.
Daca vrei sa impozitezi luxul, trebuie sa il definesti corespunzator, si aici mi se pare ca pretul de achizitie conteaza. Pretul de nou, ca altfel dai in lambada cu facturi fictive minore si evaziune fiscala...
Daca nu, mai corect mi s-ar parea sa ii intereseze norma de poluare cu CO2-ul aferent.
Pana la urma ce reprezinta impozitul pe masini? O taxa pe care tre sa o platesti ca sa ai dreptul sa folosesti obiectul respectiv.
Partea proasta cu impozitul la noi e ca daca nu il platesti, poti in continuare sa iti ti masina pe strada. Nu sa mergi cu ea, dar sa o par hezi. Ceea ce e absurd.

Partea si mai proasta la noi este ca nimeni nu face studii de impact, sa evaluezi pe termen lung efectele negative si pozitive asupra bugetului si asupra populatiei. Orice retardat mintal poate sa ajunga parlamentar si sa scrijeleasca o lege pe genunchi intre 2 beri si 2 cefe de porc la gratar, sub atenta supraveghere, ca sa nu zic dictare, a vreunui alt retardat ajuns mogul peste noapte dupa '89.

PS a se nota ca nu am folosit notiunea de politician. Ar fi prea mult spus si i-as nedreptati. Ei nu sunt politicieni...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 02:05 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Mie mi se pare ca are sens.
Sunt prea mari impozitele acutuale la masini cu motorul peste 3 litir si din majoritatea pe care ii stiu cu motare mari nu plateste mai nimeni impozitul, majoritate sunt inmatriculate pe persoane cu handicap. Asa poate incepe lumea sa mai si plateasca impozitul.


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 09:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Timbrul de mediu era Ok in ultima lui forma. Sau infinit mai bine decât sa vezi toate cazanele pe strada care au costat maxim 500e și nimeni nu sa obosit sa le facă o revizie de bun simt.
In al doilea rând impozitele sunt puțin cam mari pentru >2L, însă exista opțiuni și sub 2L. Nu îți Tre 3L sa te duci la birou sau in vacanța. Dacă chiar îl dorești, plătește Pt el. puțin cam mult cei drept, însă nu F exagerat.( aici prob nu veți fi de acord cu mine)
In al treilea rând, acciza asta pe carburant este o mârlănie care se face de ani și ani... mărim acciza, creste prețul carburantului, la 2ani mai băgăm o taxa nou pe poluare, care ulterior o scoatem, iar apoi mai mărim iarăși acciza și tot așa. Ideea este ca accizele pe carburant rămân mereu acolo, indiferent de celelalte legi.
In decursul unui an, prețul la pompa a crescut cu mai minim 0,60 lei / litru (~12%). Eu spre ex consum aprox 100 litri/luna. Pt mine ca cetățean asta se traduce in 60 lei/luna, 720 lei / an. Cam cât impozitul Pt un 2.2 spre ex. Însă pe lângă aceste accize, tot trebuie sa mai plătesc și impozitul.



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 09:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
E logic ce fac , pe de-o parte iau mai multi bani de la majoritatea populatiei si pe de alta parte ii vor atrage sa plateasca in Ro pe cei cu motoare mari care acum sustin economia Bulgariei ( si care sunt destul de multi ) .
Si yux are dreptatea lui , mereu am zis ca impozitul auto tre sa contina si un criteriu bazat pe valoarea bunului , nu mi se parea normal sa platesc la o masina de 7000 eur impozit identic cu unul care isi ia un ML nou de 100000 eur .

Oricum ar fi , important e ca daca se aplica asa , se da liber la 3.2-uri :lol:


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@mugur, oricum cei cu bulgaria sunt un caz aparte... Sunt f putini cei care au o masina ce o iubesc si o tin pe bulgaria din cauza taxelor, iar in cazul in care ar aparea o portita sa fie dispusi sa faca trecerea pe romania. ( ex. andreip cu 33-ul care nu a ratat momentul ).Majoritatea au o masina de 500e la care nu schimba nici macar uleiul, dar sa-i mai faca o asigurare valabila.
Pe de alta parte, vad tot mai multe masini inmatriculate in romania cu volanul pe partea dreapta, ceea ce mi se pare o prostie crunta. Soferul ala nu are vizibilitatea corecta din dreapta sa faca o depasire pe drumurile publice din romania si reprezinta un risc sporit de accident. De ce este permis acest lucru?
Cu siguranta, eu daca as fi cetatean englez nu as avea dreptul sa inmatriculez o masina cu volan pe partea stanga si sa circul cu ea pe drumurile publice in UK. Yux ma poate corecta daca gresesc.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7901
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Ma , nu vorbesc de cei cu masini de pe care cad tablele . Vezi Cayenne , Q7 , am vazut Bentley , Merc-uri de zeci de mii de eur ... chiar si printre noi sunt oameni care au masini cu motoare mari la care tin si pe care sunt sigur ca le-ar trece la impozit in Ro daca ar fi conditii omenesti .


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Teoretic, impozitul este o taxa pe proprietate, Cuantumul ei depinde de "marimea" proprietatii: la imobiliare, criteriul principal este suprafata, apoi destinatia si probabil alte criterii pe care nu le cunosc. La masini, "suprafata" este capacitatea cilindrica. Asa cum la imobiliare nu prea conteaza daca intr-o casa de 150mp ai parchet sau marmura, tot cam asa nu prea conteaza ca masina de 5L e Corvette sau Bentley (cu alte cuvinte, valoarea "de noua"). Din punctul asta de vedere, criteriul mi se pare corect.
Totodata, cred ca daca esti prietenos cu mediul, ar trebui sa beneficiezi de ceva deduceri: e.g. daca ai acoperis solar pe casa (ceea ce cred ca se intampla deja) sau masina ta respecta cele mai inalte standarde de poluare (ceea ce se aplica doar masinilor electrice, care sunt scutite de impozit; in rest, un 2l non Euro sau Euro 6 este taxat la fel).
Recunosc ca ma surprind putin singur cand ma gandesc ca as accepta o formula de impozitare diferita functie de niste praguri de cilindree desi ma consider un om cu vederi liberale si am sustinut din toate puterile pragul unic de 16% impozit pe venit :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
Poti inmatricula o masina cu volanul pe stanga in uk. Sunt cerute 2 mofdificari inainte de inmatriculare: farurile sa fie adaptate sa indeplineasca cerintele uk (mai pe scurt le schimbi cu unele cu specs de uk), vitezometrul sa fie in mile (din nou, schimbat cu unul cu specs de uk).
Apoi liber la inmatriculare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4276
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Ness, hai sa iti dau un exemplu care nu prea se incadreaza in teoria cu rabla de 500 euro: am un amic care detine in familie, achizitionate de noi din tara, mai multe masini precum bmw serie7, bmw x5, mercedes sl cu ceva motor 5000, etc. Toate sunt pe benzina, nu are nici macar o masina diesel in curte, toate au fost cumparate de noi din tara, sunt intretinute si in prezent doar la reprezentanta insa cand a venit prostia asta cu impozitul aberant peste 3 litri a mutat tot parcul auto pe bulgaria. Desi o sa sara toti nationalistii de cur cum ca ar fi trebuit sa dea foc la bani platind impozit aici in tara, eu il inteleg perfect, considerand la randu-mi o prostie crunta sa arunci atatia bani la stat anual pentru...nimic.
Daca ar fi sa judec la rece si fara implicare, cred ca o varianta revazuta de impozit auto este benefica, da, sa se adune mai multi bani de la cei multi, gen la motoare de 2 litri in loc de 180 lei cum e acum, daca statul aduna 200-250 lei anual va castiga foarte mult insa nu va fi resimtit atat de puternic impactul precum simt acum cei cu motoare peste 3000. Iar in cazul acestora trebuie gasita o formula mai digerabila, altfel da, vom ajunge sa mutam absolut orice masina pe TX doar ca sa o putem detine. Si n-as vrea sa aud ca nu-mi trebuie 3 litri sa merg la munca, mi-am luat motor mare sa ma simt bine in weekend, sa ma bucur de masina etc., nu sa fiu vaca de muls a statului.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2017, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
masina pe BG nu mai e de mult obligatoriu coaja.

da, am luat in calcul sa mut masinile pe BG daca impozitul va sari calul. Nu schimb masinile in functie de dorinta unor plictisiti.

noul sistem de taxare m-ar avantaja, clar, dar pe de alta parte nici nu mi se pare ca impozitul actual ar fi fost vreun impediment in calea fericirii mele automobilistice. Buba e alta: indiferent de cat de multi bani colecteaza, tot isi bat joc de ei. :disgust:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited