Povestea acestei mașini nu este tocmai cea mai fericită și motivul pentru care a ajuns la mine este și mai sumbru-pentru a fi donatoare! Cum probabil unii dintre voi știți, aveam nevoie de un motor pentru GT-ul 2.0 jts, care din cauza unui termoflor fisurat, a funcționat cu ulei puțin în motor, lucru care a dus la uzura cuzineților de la biele.
În fine..pe 16 septembrie aveam în plan să ma duc de la București la Oradea să iau acest GT..doar că în ultima clipă, persoana cu care trebuia să merg, m-a lăsat baltă, motive semi-obiective, dacă le pot spune așa. Eram atât de hotărât să o iau încât am apelat la blabla car și am plecat viner 16 sept pe la 23.45 din Otopeni cu un tir Fan Curier
Not as bad as expected. Nu am închis un ochi pe drum..nu pot dormi în mașină..vineri dimineața ieșisem din serviciu (24h)..deci aveam ceva oboseală acumulată! Ajung la Oradea, iau un taxi și ajung la mașină, vânzătorul vorbea jumatate românește, jumatate maghiară..facem actele la o babă și plec spre București! A focst un drum atât de lung..în care am mers EXTREM de frumos, calm să nu cumva să se întâmple ceva la mașină până în București.. cu pauze cam dese, pentru că oboseala își făcea simțită prezența.
Cel care mi-a vândut-o a fost de bună credință, o avea din 2018, primul proprietar în țară..nu o mai folosea pentru că iși luase altceva și o lovise frontal, plus probleme cu rugina la pragul stânga spate. Drept dovadă, au și ajuns actele cu certificatul fiscal și cheia de rezervă, așa cum a promis(deci mai sunt și oameni care au cuvânt).
Mașina are carte service la nemți, cu toate reviziile făcute dumnezeiește până la 154000 km, după care mai apar două intrări in service la noi în România, distribuție schimbată în 2018, mașina având în prezent 187000 km.
Exceptând problemele estetice pe care le veți vedea în poze, mașina funcționează binișor. Zic binișor, pentru că motorul are o întrerupere în funcționare, și când apa este la 90 grade, clipește martorul check engine și mașina parcă rămâne fără vlagă. Dacă o accelerez ușor, martorul check-engine nu clipește. Nu stochează o eroare. Urmează să verific starea bujiilor și să le înlocuiesc, bobine și probabil voi încerca să curăț admisia și sa verific și injectoarele. Din fericire, mașina nu dă fum, poate puțin fum negru în turații mari.
Am găsit o capotă ți o bară față pentru înlocuirea pieselor avariate, posibil să fie nevoie și de trager!