Am inceput transferul.
Ziua 1. Asa cum am zis mai sus am schimbat coaja de bord, ceasurile de bord, montata cotiera si ...am iesit la plimbare.
Am constat ca ceasurile de bord nu indica bine ( mergeam prin oras in a 3-a cu 240km/h )
andrei170 Quote:
Din ce tin minte trebuie taiat putin din tubulatura pentru clima pentru a intra ceasurile de mk2. Poate ma insel, trebuie verificat. .
Intradevar trebuie taiat dar nimic deosebit. Eu am facut taietura dupa ce am montat bordul. Cand o sa fie lucrarea gata sau in toamna cand hotarasc sa nu mai folosesc masina ma gandesc sa dau jar bordul jos si sa il rearanjez.
Ce am observat la monatre este ca sunt diferente de la un model la altul inclusiv la zona centrala. Ramane spatiu intre mocheta si consola centrala atat in zona cotierei cat si in zona de sub bord.
Ziua 2. Am inceput sa lucrez la modalitatea de montare pentru AC. Am gasit solutia si este in proportie de 80% gata asa ca am trecut la convertirea butoanelor de priector in buton de clima. Am constat ca mufa pentru avarii este identica dar dupa montare un releu din bord este "extrem de suparat" asa ca am reverificat firele si am contatat ca exista o inversare de culor de la mk1 la mk2. Am rezolvat problema si am oprit lucrarea.
Ziua 5. Dupa doua zile cand sa pornesc bateria era moarta. Se pare ca "rezolvarea" nu a fost ok.
Am pus bateria la incarcat si am inceput sa ma documentez cum sa rezolv problem ceasurilor centrale.
Varianta mk1 are 8 fire
Varianta mk2 are 11 fire
pe 156 am 9 fire. Cum cel mai usor a fost sa gesesc schema pentru 156
.......prin eliminare pe spider ( desfacute de pe masina 1 cate 1 sa vad ce se schimba ) am gasit coneziunile. Din nefericeire nu indica bine. Indica total aiurea si tind sa cred ca asta se datoreaza unor alte valori trimise de senzori.
( viteza , km parcursi, rezervor si temperatura lichid racire ) toate insicau alte valori.
Pentru moment ma gandesc cum sa integrez ceasurile vechi in panoul nou fara sa il stric..asta pana ma documentez si ma reapuc de lucru sa montez ceasurile de mk2.
PS. Multumesc
Alex91GTV pentru manual. Acum am reusit sa il dau jos.