Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Corto Circuito Alfa Romeo https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=25513 |
Page 1 of 3 |
Author: | marius [ 19 Feb 2017, 17:30 ] |
Post subject: | Corto Circuito Alfa Romeo |
Prima surpriza Turbo cu Alfa, coperta Auto Pro cu Alfa 156 din clasa a XI-a, primul Alfa Fest, primul Trans, Centenarul... Weekend-ul trecut am mai bifat o chestie de pe bucket list, am mai adaugat un moment unic pe lista de trairi pe care Alfa mi-o dăruiește de cand ma stiu. Mi-am dorit mereu sa ajung la Balocco, pentru alfisti si numai locul asta are o importanta aproape mistica, e locul unde au fost testate si dezvoltate toate modelele de Alfa produse incepand cu anii '60, e locul unde Autodelta experimenta solutii de avangarda pentru a face ca Alfele sa devin imbatabile pe circuite. Locul unde au trait si respirat, au varsat sudoare și sange atatia oameni care au facut din Alfa Romeo un nume mare. De la inaugurarea din 1962 si pana acum complexul a fost off limits pentru publicul larg, pentru mine ar fi fost un vis împlinit sa pot spune ca am fost acolo, dar sa mai si fiu invitat sa testez in premiera mondiala un nou model Alfa Romeo, chiar primul suv atat de asteptat din istoria marcii, e ceva ce mi se pare imposibil de frumos ca sa poata fi adevarat chiar si acum, la o săptămână dupa ce s-a intamplat. Cu hashtag-ul #cortocircuitoalfaromeo am fost invitat chiar de catre responsabilii de marketing pentru Europa ai Alfei Romeo sa traiesc alaturi de ei o zi unica. Poate nu am surprins in poze esentialul sau poate nu imi gasesc nici acum cuvintele potrivite pentru a descrie mai bine ce s-a intamplat, dar fiti buni si aveti rabdare, o sa postez in etape, daca mai vreti sa vedeti si alte poze sau sa lamuresc vreun detaliu o voi face cu placere. La eveniment au participat aproximativ 150 de persoane, vreo 100 dintre noi fiind oameni oameni normali, fara nicio afiliere fata de Alfa Romeo sau FCA in afara celei afective, declarate in mediile de socializare on line, de unde am fi fost remarcati. Ceilalti aproximativ 50 de oameni erau de fapt "sconcsii", membrii echipei ce sta in spatele noului val de produse Alfa Romeo. Faptul ca au fost si ei prezenti a fost o surpriza in plus, cum o surpriza enorma a fost si sosirea lui Marchionne insotit de Altavilla chiar in momentul in care se pregatea inaugurarea Alfei Stelvio. Dar sa o luam cu inceputul... Dimineata nu se anunta tocmai ideala pentru o zi atat de incarcata. Cer înnorat, umezeala rece in aer, chiar daca ma aflam de partea potrivită a Alpilor era inca iarna si lucrul asta se simtea. Noroc cu inima alfista care nu baga in seama lucrurile astea, pentru mine atmosfera nu putea fi mai idilica. Attachment: 20170211_085428.jpg [ 195.38 KiB | Viewed 5466 times ] Attachment: 20170211_090407.jpg [ 180.1 KiB | Viewed 5466 times ] Attachment: 20170211_140036.jpg [ 169.34 KiB | Viewed 5466 times ] Partea centrala a Balocco Proving Ground este constituita de o zona verde imprejumuita de cladirile fostei ferme, (Cascina Bella Luigina) devenite mai apoi atelierele Autodelta si halele in care erau adapostite masinile. Aici au instalat organizatorii doua mari panouri cu Stelvio, tot aici am servit micul dejun si pranzul. Attachment: 20170211_170456.jpg [ 235.75 KiB | Viewed 5466 times ] Attachment: 20170211_092217.jpg [ 218.74 KiB | Viewed 5466 times ] Sub bolțile uneia din cladirile ce formau careul acesta central au foto expuse si cateva masini de curse apartinand "Scuderia del Portello". 1900 TI Panamericana, 1600 GTA, 33/2 Periscopica si o Giulia 1300 TI alaturi de mai noile Giulia Quadrifoglio si 4C formau parca un frăție ce vroia sa prezinte cu mandrie alfistilor pe cel mai nou membru al hall of fame. Attachment: 20170211_170616.jpg [ 202.97 KiB | Viewed 5466 times ] Attachment: 20170211_161659.jpg [ 205.64 KiB | Viewed 5466 times ] Attachment: 20170211_135558.jpg [ 220.06 KiB | Viewed 5466 times ] |
Author: | ALXege [ 19 Feb 2017, 17:53 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Keep 'em coming! |
Author: | marius [ 19 Feb 2017, 18:50 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
După micul dejun italian, poze facute la foc automat gloriilor Scuderiei, ceva socializare cu alfistii si priviri admirative aruncate "sconcsilor" care se invarteau printre noi de parca ar fi fost de-ai nostri (sau noi de-ai lor) am fost îndrumați catre un pavilion din apropiere, Tribuna Alfa, un amfiteatru ce avea in loc de scena chiar pista circuitului. Acolo urma sa aibe loc dezvelirea Alfei Stelvio. Ziua incepea in forta, daca in alta parte sau la un alt salon asta ar fi fost punctul culminat al unui eveniment, pentru noi era introducerea. Attachment: 20170211_095450.jpg [ 235.32 KiB | Viewed 5425 times ] Attachment: 20170211_103549.jpg [ 165.39 KiB | Viewed 5425 times ] Dupa o scurta introducere tinuta de Altavilla (seful FCA pentru Europa), Stelvio ne-a fost in sfarsit dezvaluit. Suv-uri rosii nu prea am mai vazut, dar Stelvio nu este un suv obisnuit, asa ca rosul ii sta de minune. Dimensiunile sunt impresionante, e mandru si impozant. Teoretic este o clasa inferioara suv-ului Maserati, dar as fi curios sa le vad impreuna, imi pare ca sunt apropiate ca si dimensiuni. Stilul e coerent si placut, e o masina mult mai reusita decat Porsche Macan. Modelul asta este considerat rivalul direct, desi ca si bench mark au folosit si X3/X4 sau Q5. La fe ca si Giulia, formele tridimensionale ale lui Stelvio pot fi apreciate mai bine in realitate decat in poze. Cand esti langa el iti lasa impresia unui obiect special, chiar aproape de nisa, cu adevarat premium. La interior aceeasi ambianta din Giulia dar spațiul este mai larg, mai aerisit cumva. Attachment: 20170211_103020(0).jpg [ 242.97 KiB | Viewed 5425 times ] Attachment: 20170211_121404.jpg [ 215.51 KiB | Viewed 5425 times ] Attachment: 20170211_121318.jpg [ 223.15 KiB | Viewed 5425 times ] Attachment: 20170211_124527.jpg [ 253.55 KiB | Viewed 5425 times ] Dupa prezentarea lui Altavilla au luat cuvantul si alti manageri Alfa, "sconsi" ce au lucrat in Modena la dezvoltarea platformei Giorgio, managerul de proiecte pentru Alfa, seful motoristilor ce a spus printre altele ca este foarte mandru si de sistemul Q4, brevetat cu solutii exclusive Alfa Romeo (alfist tanar, cu o impresionata colectie de Alfe), designerul sef al Centro Stile Alfa.Oameni importanti din culise, oameni ce fac visele altora sa devina realitate, oameni ce au recunoscut ei insisi ca traiesc un vis. Am fost cu atat mai uimit sa-i cunosc si sa vad ca sunt oameni tineri si pasionati. Poate mai tineri decat mine, in functii importante. Lucrul asta mi s-a parut excepțional. Si extraordinar mi s-a parut sa-i vad cum se poarta unii cu altii, ce spirit de camaraderie exista intre ei. Ai fi putut foarte bi e sa crezi ca sunt un grup de studenți intr-o excursie cu scoala, daca n-ar fi avut toti haine cu insemne Alfa Romeo. Toti dispusi sa ne asculte si sa ne raspunda la intrebari. Ne-a fost prezentat cel de-l treilea pilot oficial Ferrari, in sfarsit un italian, cu indemnul de a nu forta prea mult masinile pe pista, acum ca Marchionne are echipa de piloti formata pentru 2017. Asta insemna si ca prea mult nu mai puteam zabovi aici, pentru ca faceam parte din prima grupa ce își incepea activitatea: urma sa conduc pe traseul Misto Alfa 4C-ul si Giulia Quadrifoglio Attachment: 20170211_124438.jpg [ 188.65 KiB | Viewed 5425 times ] |
Author: | marius [ 19 Feb 2017, 18:55 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Baieti, se pare ca ma bate tehnologia, pozele verticale se incarca aiurea, daca ar putea cineva sa le indrepte as fi recunoscător! |
Author: | Valak [ 19 Feb 2017, 20:22 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Foarte faina descrierea ! Te invidiez, astea sunt momentele care te fac sa simti cu adevarat ca faci parte din ceva special ! |
Author: | yux_mm [ 19 Feb 2017, 20:48 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Foarte interesante cateva aspecte: -ca macaronarul a venit sa isi arate mecla muritorilor de rand -ca echipa de designeri este foarte tanara Te invidiez cumva ca ai condus 4C-ul. Eu am fost doar pasager, iar sofer un pilot cu ceva experienta. Si cateva intrebari: -mno acum tu ai un SW, care oricum nu e vreo referinta ca spatiu interior in clasa sa, dar isi serveste scopului foarte bine din punctul meu de vedere, si totusi poti face o comparatie. Stelvio poate inlocui cu succes un SW? Ma gandesc la faptul ca nu e confirmat unul pentru Giulia, si singura comparatie poate fi facut ca 159SW. Lasam la o parte concurenta momentan... Si lasam la o parte ca strict ca spatiu la majoritatea marcilor, SUV-urile sunt inferioare "SW-urilor" echivalente. In clasa, Macanul mi se pare cea mai bine desenata masina si cea mai echilibrata in proportii. Daca nu ar fi implicarea emotionala mi-ar fi greu sa aleg. Ca o parere strict personala, mi se pare ca s-au perdut oleaca odata ajunsi la fundul masinii: sunt o sumedenie de linii acolo care parca nu se leaga. |
Author: | marius [ 19 Feb 2017, 21:06 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Poate yux-ule, si inca cum. E un upgrage generos fata de 159 SW. Nu vad ce ar fi putut face o Giulia SW si nu poate face Stelvio. Si in putine cuvinte, nu e o barca, voi detalia mai tarziu despre cum se conduce. Portbagajul e imens desi nu pare prinvind din afara. In interior ai mai mult spațiu decat in Giulia, iar spațiul Giuliei eu l-am comparat cu 166 la primul contact ce l-am avut, nu cu 159. Ai vizibilitate buna din interior, ei spun ca ai o pozitie de condus inalta specifica suv-urilor dar mie nu mi s-a parut chiar asa de cocotata. Fixat cu anumite chestii cum sunt l-am intrebat pe Macolinni (designerul sef Alfa, autorul 147 facelift, 156 CrossWagon dar mai important autorul Giuliei si al Stelvio) daca va veni si cu bare transversale. Pot spune direct de la sursa si in avanpremiera ca va avea si bare transversale, in buna traditie SW. Cat despre comparatia cu Macan, stiu ca e un cliseu, dar așteaptă pana o sa vezi Stelvio pe viu. Cunosc bine Macan-ul, era favoritul meu din clasa asta, vecinul meu cel cu GTV de epoca are un Macan ca daily driver. Acum insa mi se pare caricatural, umflat. Stelvio prin comparație are o finete si e eleganta specifica doar italienilor. |
Author: | Freccia [ 19 Feb 2017, 21:48 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Felicitari, Marius! Grozava experienta! |
Author: | yux_mm [ 19 Feb 2017, 22:06 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Marius, cred ca vrei sa spui bare longitudinale cum ai tu pe SW... In general la concurenta SUV-urile compacte au mai putin portbagaj decant SW-urile echivalente. Eu ma descurc linistit cu orice fel de spatiu. Pentru mine e suficient si portbagajul de Giulia. Dar e bine de stiut. Oricum, intentionez sa merg si la lansarea de aici din UK cand va veni vremea, indiferent de amploarea de care va avea parte. Referitor la comportament, nici nu ma asteptam sa fie barca... |
Author: | mugurel [ 19 Feb 2017, 22:59 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Bravo Marius , nu iti imaginezi cat ma bucur ca ai fost unul din cei "alesi" . Acum cand citesc ce zici , parca sunt acolo , e incredibil . Astept sa ai multe de povestit si poze de postat . |
Author: | marius [ 19 Feb 2017, 23:15 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Asa e yux-ule, am gresit, probabil mai sunt si alte greseli in text. Bare longitudinale, ca oricum una transversala o are sub capota. Multam mugure, chiar m-am gandit si la voi, ar fi fost fain de trait experienta asta împreună cu Alfa Clubul! |
Author: | marius [ 19 Feb 2017, 23:38 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Trebuie sa recunosc, drive testul Giuliei Quadrifoglio si al 4C-ului ne-a luat pe toti prin surprindere. Vorbisem in prealabil cu baietii italieni de care am amintit mai sus si unul dintre ei cu ceva legaturi cu un "insider" ne spusese ca pe langa Stelvio vom conduce si altceva la Balocco. Cand l-am intrebat ce anume altceva, Quadrifoglio sau 4C, tipul asta mi-a raspuns ca niciuna nici alta, cel mai probabil vom mai conduce si Giulia Veloce. Sa fie primit am zis, ca mai apoi la auzul vestii ca vom conduce si bestiile celelalte (anunt primit cu un entuziasm general demn de un revelion in piata publica) sa ma simt un mic Nostradamus. A urmat un scurt drum cu naveta pana la circuitul Misto Alfa intr-un bus nou nout Fiat de a carui existenta nici nu stiam. A trebuit sa-l gugalesc pentru a afla cum se chema, Talento pentru cine e curios fiind ultima lovitura a lui Marchionne in materie de joint venture, fiind de fapt un Reno. Oh well, mai exista o lume a industriei automobilistice si in afara bulei Alfa Romeo. Pe marginea pistei am fost primiti intr-un cort cu ciuperci pentru incalzire si o masa pe care se aflau casti pentru piloți si cagule de unica folosinta. Scurt briefing, ne-a fost amintit ca suntem aici pentru a ne simti bine si nu pentru a impresiona pe nimeni cu veleitatile noastre la volan. In fata ochilor se desfasurau fortele: 5 Alfa 4C si 5 Quadrifoglio. Attachment: 20170211_110038.jpg [ 215.11 KiB | Viewed 5301 times ] Attachment: 20170211_113254.jpg [ 136.3 KiB | Viewed 5301 times ] Attachment: 20170211_105206.jpg [ 168.82 KiB | Viewed 5301 times ] Attachment: 20170211_105157.jpg [ 160.26 KiB | Viewed 5301 times ] Attachment: 20170211_110608.jpg [ 265.78 KiB | Viewed 5301 times ] Attachment: 20170211_110657.jpg [ 332.72 KiB | Viewed 5301 times ] Attachment: 20170211_111014.jpg [ 185.38 KiB | Viewed 5301 times ] Mi-a venit randul sa incerc 4C-ul. Se coboara in masina, dar nu am avut nevoie sa reglez nimic, totul mi-a venit ca turnat. Chiar in dreptul ochilor pare sa fie display-ul central iar parbrizul undeva deasupra. E o impresie doar, dar atat de jos stai in masina incat te face sa percepi asta. Tin minte ca la lansarea masinii o gramada de jurnalisti se lamentau de absenta unei cutii manuale. Masina asta nu are nevoie de cutie manuala, e perfecta asa cum e. Padelele schimba perfect, e drept ca eu personal nu am termen de comparație cu sisteme mai vechi, dar aici schimbarea vitezelor are loc instantaneu practic. Pe display-ul din spatele volanului este evidențiat turometrul, chiar daca mai sunt prezenti si alti parametri eu nu nu i-am observat. Felul cum urca in ture si cum cere sa fie schimbata viteza e ceva hipnotizat de-a dreptul. Inutil de spus, dar masina ia curbele ca pe sine, stai in ea cu fundul pe asfalt si practic trebuie condusa cu privirea, e atata de rapida si de sensibila invat trebuie anticipat totul dinainte. M-am simtit in largul meu si pot spune ca am impins destul pentru un prim contact, la un moment dat am avut si si o mica senzatie ca si cum ar fi plecat spatele masinii, departe de un derapaj sau un drift, dar oricum o senzație fabuloasa, pentru ca ma simteam in deplina siguranță. Attachment: 20170211_114305.jpg [ 182.65 KiB | Viewed 5301 times ] |
Author: | marius [ 20 Feb 2017, 00:10 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
A contribuit la asta si instructorul, un tip a carui profesionalism depasea cu siguranta aspectativele varstei. Din lejeritatea lui se intelegea imediat ca este de-al casei pe pista si cunoaște masina foarte bine. Mi-a dat sfaturi elementare, precise si cu efect imediat ce m-au facut sa apreciez si mai mult experienta. La un moment dat si-a luat chiar rolul de copilot spunandu-mi cand sa accelerez, cum sa franez, ce fel de curba urmeaza. A fost pentru prima oara cand am condus oarecum orbeste, dar nu regret cu nimic, dimpotrivă ii pot doar mulțumi tipului pentru increderea acordata. Ultimul lucru pe care mi l-a spus a fost sa iau in primire o Giulia Quadrifoglio imediat, astfel incat senzatiile sa ramana proaspete, memoria traseului abia întipărita si sa pot sa merg si mai bine. Asa am si facut, am sarit din 4C fara sa mai imi simt picioarele si am mers direct la exemplarul albastru care imi fusese desemnat. Tocmai iesit din 4C Giulia mi s-a parut un tanc. Un tanc supersonic daca asa ceva poate exista. Masina e mare si solida. Cutie manuala, scaune scoica din fibra de carbon, frane carboceramice. Fuck! Instructorul din Giulia nu era din acelasi aluat cu cel de dinainte, m-a anuntat ca voi conduce in N si ca nu va fi nevoie sa schimb in viteze superioare treptei a treia. Am plecat usor in recunoaștere, timorat de sunetul bestiei ce se propaga in vibratii. Nu greieri, ci vibratii ca niste ultrasunete. Schimbatorul e precis, poarta metalica specifica Ferrari-urilor mai vechi nu este prezenta, dar se simte ca si cum ar fi acolo. Ambreiajul si el pare ca angreneaza o intreaga masinarie. Viraj dupa viraj am prins incredere, si se pare ca si instructorul a facut-o, pentru ca dupa o succesiune de sicane rapide m-am trezit la inceputul unei lungi linii drepte ca eram cam la maximul turatiei pentru viteza a treia. Am primit binecuvantarea papala de a incerca viteza a patra si... wow! Acceleratie care nu se mai termina, țintuit in scaun am fost practic teleportat in capatul celalalt al liniei drepte. Stiam ca am franele cele mai smechere, citisem ca Giulia Quadrifoglio franeaza la fel de bine pe cat accelereaza, asa ca am amanat momentul franarii la capatul liniei drepte atat de mult cat a considerat instinctul meu de conservare ca e sanatos sa o faca. Si bineinteles ca dupa ce am franat m-am trezit muuuuult inainte de curba, cam pe la jumatatea distantei ce o apreciasem eu ca fiind sigura pentru a frana. Te face sa reevaluezi chiar si legile fizicii masina asta. Daca am ramas cu ceva dupa ce am condus Giulia Quadrifoglio este sentimentul acut, chiar dureros, ca trebuie sa o mai conduc macar o data, daca se poate tot la Balocco. A fost un sentiment unic, gol in stomac si nod in gat de la inceput pana la sfarsit, andrenalina continua, poate asemanatoare cu senzatia pe care o ai pe un rollercoaster, doar ca aici tu controlezi totul, tu dozezi nebunia. Cei care au mai multa experienta in pista ma pot corecta sau completa. |
Author: | adriand78 [ 20 Feb 2017, 00:35 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Marius, sa inteleg ca in noaptea asta nu m-ai dormim, stam sa urmeze si urmatorul episod )) Sunt convins ca a fost o experienta super si ma bucur tare mult ca ti s-a tie, o meritai! Hai cu continuarea ) From Phone |
Author: | yux_mm [ 20 Feb 2017, 00:51 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Faina experienta condusului ambelor. Asta mi-ar fi placut si mie enorm... Oricum, sincer sa fiu, dupa ce am fost condus in 4C, am stat si m-am gandit care din ele, QV sau 4C, ar merita de fapt investitia... Altfel, dupa plimbatulcu QV-ul, eu am simtit nevoia sa merg la banca... |
Author: | marius [ 20 Feb 2017, 01:06 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
He he, in seara asta nu mai, merg la culcare, e greu cu scrisul pe telefon dar si cu incarcatul pozelor, sunt multe si interfata de android nu e chiar asa user friendly in cazul asta. O sa continui si maine, sper ca nu se pierde firul si veti citi cu placere in continuare. Yux, nu poti compara Quadrifoglio cu 4C. Prima e o nava spatiala pe roti, a doua e o jucarie. Bineinteles ca lipsa servodirectiei si faptul ca stai ca intr-un kart acoperit loveste direct simturile si te si răsplătește mai mult, cel putin la nivelul asta sub novice la care sunt eu. Dar Giulia e altceva, si nu ai cum sa intelegi masina asta de la primul contact. |
Author: | yux_mm [ 20 Feb 2017, 03:08 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Preturile de pornire sunt cam pe-acolo. Cu mentiunea ca daca pe QV pui tot ce se poate din lista iese mai scumpa. Dar la categoria entry level diferenta nu e mare in opinia mea, vreo 10%. Amandoua sunt niste masini rapide, dar la finalul zilei QV-ul ramane un sedan de clasa medie supertehnologizat si dopat, in timp ce 4C-ul are un layout pur de masina sport. Este in fapt un minisupercar, asa cum multi zic... De aici si dilema mea... desi sunt convins ca Giulia e mai rapida in orice conditii. |
Author: | mobyle [ 20 Feb 2017, 11:39 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Marius ești tare... si noi odată cu tine. |
Author: | ovi30 [ 20 Feb 2017, 12:05 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
foarte tare topicul! |
Author: | lucianm [ 20 Feb 2017, 13:19 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
De mult n-am citit ceva mai palpitant. Marius, esti eroul meu! |
Author: | Tag [ 20 Feb 2017, 13:47 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Felicitari Marius! Frumoasa experienta |
Author: | GabiNS [ 20 Feb 2017, 13:56 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Felicitari, Marius! Asteptam si continuarea. O sa citim cu placere pana la paragraful care se incheie cu "THE END" |
Author: | thenuts [ 20 Feb 2017, 15:08 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
This is the shit I was talking about! Sunt la munca insa am reusit sa pun toate lucrurile in regula astfel incat sa pot citi toata povestea fara sa fiu deranjat. Ai un talent in a scrie, ne faci si pe noi sa ne simtim ca si cum am fost acolo. Astept cu mare interes restul experientei! |
Author: | Catalin88 [ 20 Feb 2017, 15:17 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Este incredibil ce șansă ai avut si ma bucur ca împărtășești cu noi această experienta unică , precum un serial din Game of thrones! Aștept următorul episod. Felicitări! |
Author: | alfetta [ 20 Feb 2017, 15:21 ] |
Post subject: | Re: Corto Circuito Alfa Romeo |
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |