Daca iti luai 1.9 JTD - 16V erai capitan, la acela sunt "la vedere".
La 1.9 - 8V (modelul tau) e ceva mai migalos de umblat la ele, fiind acoperite oarecum de admisie. O sa ai nevoie de o tubulara de 10 lunga cu coupler flexibil / articulat, un patent cu ciocul lung, penseta lunga, etc... In principiu nu trebuie sa demontezi nicio anexa, desi vei avea impresia ca te incurca si EGR-ul si altele pe acolo. Cel mai mult te va incurca spatiul mic lasat de admisie, asa ca daca ai vreun gand sa-i faci vreo curatare da-o jos si apoi lucrezi fara niciun obstacol la bujii. (Nu pomenim de procedura de demontare a admisiei ca aia te va demoraliza complet, ziceam si eu doar asa ca idee, sa-ti ridic artificial moralul).
Revenind, cum spuneam mai sus, poti lucra fara sa demontezi nimic, dar sa te rogi ca bujiile sa nu fie intepenite la capatul cursei, atunci chiar ai o problema, nu prea o sa ai forta in nimic din ce le-ar putea agata, suficient cat sa tragi de ele.
Sfat personal: Te duci la un service, fara sa le deschizi capota si intrebi: vreau si eu sa schimb bujiile la masina asta, cat costa ? Ei or sa zica undeva sub 100 lei, iar tu le lasi frumusel masina si numarul de telefon si fugi. Cand vei reveni, iar treaba va fi gata, le va fi rusine sa iti ceara mai mult, e vina lor ca au fost nepregatiti.
L.E.: Sau iti poti confectiona singur un fel de kit de extragere specific, modificand unelte de genul celor de care pomeneam. Eu mi-am facut, ca nu mai existau dumnezei suficienti ca sa zic de toti.