It is currently 03 Dec 2024, 14:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Dec 2016, 15:51 
Offline

Joined: 16 Jul 2016, 21:20
Posts: 53
Car: Alfa Romeo GT 1.9JTD
Location: Iași
Bună ziua colegi alfisti și la mulți ani pe anul te tocmai se termina.

Sunt posesorul unui gt 1.9 jtd 16v 150cp an 2006, varianta de echipare distinctive.
Pe data de 23 ianuarie am plecat din Italia spre România, iar pe la întrare în Slovenia am simțit ca mașina nu mai trage cum trebuie, în momentul când o acceleram brusc îmi urca termometrul fără ca viteza mașina sa crească, kilometrajul rămane la aceiași viteza în momentul când o acceleram puternic, gen un kick down în accelerație, fenomen de ambreiaj dus, patina ambreiajul, cum de altfel mia spus și mecanicul meu din România la telefon.
Bun am ajuns în tara fără probleme cu mașina și am băgat-o în reparație primul a fost ambreiajul (kit ambreiaj Valeo, tot Valeo era și cel vechi) automat de schimbat, volanta a verificato mecanicul și mia spus ca e încă bună și nu trebuie sa o schimb, plus discuri spate+plăcute fata spate marca brembo, cablu frână de mana, ulei Petronas synthium 7000 0w40+filtre de la Mann.

Astăzi mia terminat de schimbat toate acestea, iar când am plecat în test cu mașina, după câțiva km în prima faza mi sa aprins martorul de abs și cel de vds cod de eroare c1340, senzori de parcare nu funcționează, pilotul automat nu, geamul de la pasager nu mai merge pe comanda automata la urcat coborât, la butoanele de la clima nu se mai aprind luminile, pe scurt a cam luat-o razna partea electrica.
Va întreb pe voi ce ar trebui sa fac și cum pot remedia aceste probleme, sa fie legate toate aceste probleme electrice, de ceva problema mecanica pe care sa o fi făcut mecanicul în procesul de schimb al tuturor pieselor menționate mai sus? Procesul oricum a fost făcut cu bateria data jos, mașina a stat 3 zile la el.


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 11 Apr 2008, 13:43
Posts: 368
Car: 159 2,4/Giulietta TB
Location: Timisoara/Trier DE
Nu pot sa-ti spun cu certitudine, insa simptomele astea legate de abs, vdc, pilot automat pot aparea din cauza senzorului/senzorilor de Abs.
Partea cu geamul, este din cauza ca a fost deconectata bateria-gasesti pe forum info despre re-invatare.
In ceea ce priveste comenzile de la ventilatie, pare a fi tot o problema electrica.verifica senzorii de Abs.


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 15:42 
Offline

Joined: 16 Jul 2016, 21:20
Posts: 53
Car: Alfa Romeo GT 1.9JTD
Location: Iași
Am fost cu mașina pana acum la doua testere diferite, ambele arata cod de eroare C1340, simptom legat de senzorul de la lampa de lumini, ceva de genul spuneau băieții cu testerele, nu le arata exact care ar fi problema, am comandat acel senzor aflat la pedala de frână, aștept acum sa îmi ajungă piesa sa vad dacă de acolo este problema.


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 19:20 
Offline

Joined: 16 Jul 2016, 21:20
Posts: 53
Car: Alfa Romeo GT 1.9JTD
Location: Iași
Am schimbat în seara asta switch-ul de la pedala de frână, dar la fel am eroare de abs și vds în bord.


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 20:54 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
vezi ca pe suportul baterie e un tablou de sigurante, sub un capac negru. vezi ce nu e bine pus acolo.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 20:58 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Îmi pare rău de pățanie, sper că nu mai mergi la acel mecanic. Cum naiba să-ți dea mașina înapoi pom de Crăciun :(

Normal ar fi s-o duci înapoi să ți-o facă el, dar bănuiesc câ e depășit de situație.

Tre să mergi la cineva care știe mai mult decât bâjbâială...

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2017, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
verifica cutia cu sigurante care este langa baterie, daca nu ma insel sunt 2 conectori acolo pe partea de jos. Verifica si daca este prinsa bine "masa" pe cutie. Este un cablu gros care se prinde pe cutia de viteze.

Sigur e de la una din cele 2.

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2017, 20:44 
Offline

Joined: 16 Jul 2016, 21:20
Posts: 53
Car: Alfa Romeo GT 1.9JTD
Location: Iași
Buna seara colegi, am rezolvat astăzi probleme electrice pe care le aveam, a uitat sa cupleze mufa de la lampa de marșarier mecanicul și mergea în scurt, de aici și probleme întâmpinate.

Nu erau destule probleme ce le aveam, ca a mai venit încă una ieri, am găsit-o în parcare cu geamul portierei de la șofer spart, țăndari era.

Am avut norocul sa găsesc unul în dezmembrări relativ aproape de unde locuiesc eu și lam schimbat astăzi, doar ca nu urca geamul exact pana în buza chederului, rămân 1-2 mm, ce as putea sa fac sa se închidă exact cum trebuie?


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2017, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
geamul se regleaza,il lasi deschis jumatate,slabesti piulitele de prindere si ridici cu mana geamul la maxim si in acelasi timp strangi piulitele.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2017, 15:32 
Offline

Joined: 16 Jul 2016, 21:20
Posts: 53
Car: Alfa Romeo GT 1.9JTD
Location: Iași
Astăzi am schimbat bujiile cu unele ngk, deoarece aveam pornire grea la rece, la scoatere bujiilor vechi am găsit-o pe cea de la pistonul numărul 3 murdara de ulei, efectiv partea ceramica care se înroșește era plina de ulei. Ce semn este acesta? Mecanicul mia spus ca e posibil sa fie o problema la segmenți...


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2017, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3799
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
E semn ca bujia respectiva nu lucra, cel mai probabil era arsa.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2017, 19:44 
Offline

Joined: 16 Jul 2016, 21:20
Posts: 53
Car: Alfa Romeo GT 1.9JTD
Location: Iași
La rece doar la prima pornire dimineața se auzea 4-5 pocnituri metalice, am sa vad de acum cum se comporta după ce le-am schimbat.
Sa ma aștept ca să fie o problema în interiorul motorului în cazul în care se mai aud acele pocnituri, plus uleiul de pe bujia respectiva, pe care Mecanicul mia zis ca nu avea ce cauta...?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited