Daca tot manifestati atata curiozitate, va spun eu care e treaba cu 164-le din Bucuresti, avand B-77-KOP la numar... Am discutat personal cu proprietarul, ma batea un gand sa o cumpar si sa o reconditionez... Principalul subiect de interes banuiesc ca este pretul, omul ar fi lasat-o in 2.000 lei, daca as fi luat-o repede... Spun repede pentru ca in cursul acestei zile proprietarul a plecat in Spania...
Despre masina ce sa va zic, asa si asa, sa spunem... Omul sustine ca ii schimbase el bujiile dupa ce s-a chinuit fara succes sa o porneasca, ocazie cu care cica ar fi bulit electromotorul. In concluzie, masina nu poate fi pornita, oricum eu suspectez ceva mai multe necazuri decat o defectiune a electromotorului...
Despre istoric nu se poate vorbi, masina a fost luata la schimb pe un BMW inmatriculat pe afara, tipul s-a bucurat ca e inscrisa si s-a pricopsit cu ea...
De la prima aruncatura de ochi "specialist" se vede ca masina are o carca de kilometri, pielea e cam nasoala (dar se poate reconditiona) si are nevoie de mai multe interventii la partea de estetica...Chestie oarecum scuzabila, la 2.000 lei inmatriculata, ce poti sa ceri.....
Aaa, si pentru curiozitatea unora, motorul nu este turbo, ci doar un 2.0 V6 aspirat, 140sinustiucati cai putere.
Pentru alte informatii pe care probabil nu mi le-am amintit acum intrebati si va raspund (atat cat am dedus si eu din discutia cu proprietarul)... Sincer, pentru un alfist pasionat, eu cred ca s-ar merita investitia, poate iesi ceva frumos din masina asta (dupa mult timp/bani consumati).