Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulia vs competitia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=25003 |
Page 1 of 1 |
Author: | tudyniuz [ 18 Aug 2016, 14:04 ] | ||
Post subject: | Giulia vs competitia | ||
S-au facut deja multe teste comparative intre Giulia (in general QV) vs competitia de regula germana. N-ar fi rau un topic de versus in care sa strangem comparatiile. http://www.idigitaltimes.com/alfa-romeo ... ges-452996" onclick="window.open(this.href);return false; https://www.carwow.co.uk/blog/alfa-rome ... eries-0298" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.autoinsider.org/alfa-romeo-g ... eries.html" onclick="window.open(this.href);return false; In franceza: http://www.largus.fr/actualite-automobi ... 28398.html" onclick="window.open(this.href);return false; Sunt curios ce zic si cei care au condus atat Giulia cat si masinile de la competitie ce parere au, asta daca pot fi obiectivi.
|
Author: | Godzzi [ 18 Aug 2016, 15:20 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Nu stiu daca are ce cauta volvo in comparatia asta. Este cu mult sub toate celelalte. - Poate ca singurele care ar merita adaugate sunt Infiniti Q50 si Lexus IS, dar astea sunt modele care prin RO sau Europa nu fac vanzari masive. |
Author: | AndreiMR [ 18 Aug 2016, 15:50 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Eu zic ca Volvo e foarte bine pus acolo...e genul de pozitionare a marcii pe care o vedeam si la Alfa. Concureaza cu modelele premium germane, dar are un pret ceva mai mic si e orientata spre o anumita nisa, spre un anumit public. Sigur, publicul ala e total diferit de cel al Alfa Romeo, dar tot o alternativa la premium german este. S60 e un model vechi de-al lor, dar noile modele sunt cel putin la nivelul concurentei germane. Asa ca viitorul Volvo de clasa medie in mod sigur va fi un competitor puternic in clasa asta. Infinity e aproape inexistent in Europa, vanzarile sunt modice...deci e greu de considerat concurent. Lexus da, ar trebui luat in seama...desi din nou, e alt gen de masina. Din punctul meu de vedere, principalul concurent pentru Giulia e Jaguarul XE. Cine vrea Merc, BMW sau Audi greu va fi convins sa renunte la ele...insa cine vrea altceva, adica o berlina medie sportiva non-germana, intre Alfa si Jag va avea de ales. Iar Jag-ul ala e chiar masina faina |
Author: | tudyniuz [ 18 Aug 2016, 16:23 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Nu stiu de ce va luati de Volvo, fata de nemtesti e chiar o alternativa foarte ok. Iar in echiparile sport (R-Design) si intr-o culoare mai stridenta este chiar reusita. Eu in continuare ma vad dezamagit de Giulia. Comparativ cu Audi si Merc mi se pare mai pentru mine, insa dupa ce am condus un XE (care e foarte diferit de XF), pot spune cu mana pe inima ca e cea mai reusita masina din segmentul asta. Eu inca sper la o Giulia 2.0Tbi cu 300cp si in Europa. Atunci ar avea macar avantajul puteri mai mari decat XE. |
Author: | Godzzi [ 18 Aug 2016, 16:35 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
- sa va spun de ce cred ca S60 nu se ridica la nivelul ala. eu am mers cu unul care era intradevar de flota, masina de inchiriat. 1. Nu avea nici un pic de dinamica, probabil din cauza motorului care este transversal. 2. Materialele din interior aratau foarte ieftine. 3. Antifonarea la viteza de autostrada era cel mult buna. ca sa sumarizez, la vremea respectiva mi s-a parut pozitionat sub un passat 2010 pe care il condusesem nu cu mult timp in urma. A spus cineva mai sus ca ei vand la o nisa, si are dreptate. in cazul S60, barbat >40ani cu o situatie materiala medie (poate contabili sau ingineri), modest si care crede ca Volvo sunt cele mai sigure masini din lume. (nu zic ca nu este cea mai sigura, ci doar ce crede cumparatorul ei) Intradevar noua linie de Volvo de cand este detinuta de Chinezi arata mult mai bine, si sunt ferm convins ca urmatorul S60 o sa se poata bate cu cele de mai sus. Din cate stiu nu o sa exista Giulia de 300cp. Motorul ala de 2 litri multiair vine in 2 variante, 200cp si 278cp. |
Author: | tudyniuz [ 18 Aug 2016, 19:40 ] | ||
Post subject: | Re: Giulia vs competitia | ||
Asa e cu Giulia, tineam minte poza de mai jos si ramasesem cu impresia ca sunt aproape 300cp, dar ala era cuplu. Oricum, una e 200cp si alta e 275cp. Cu motorizarea asta arata mai bine decat multe modele de la competitie, cifrele sunt impresionante, nici BMW nu stiu sa aibe un motor atat de mic si puternic. Jaguarul XE 2.0 benzina are "doar" 245 cp.
|
Author: | ovi30 [ 19 Aug 2016, 16:03 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
"Testele" din primul post cu greu pot fi numite comparative. Poate cel francez sa fie, dar nu stiu suficienta franceza sa-l inteleg. Altfel, testele par scrise din sufragerie, cu specificatiile masinilor in fata. |
Author: | LIVIU_CTS [ 20 Dec 2017, 17:12 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
se pare ca pe dyno motorul de 2.0 de pe veloce "iese" la 310-315 cai. |
Author: | adriand78 [ 20 Dec 2017, 17:21 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
LIVIU_CTS Quote:
se pare ca pe dyno motorul de 2.0 de pe veloce "iese" la 310-315 cai.
Este asa de discutabil subiectul asta cu testatul motoarele pe ''dyno'' incat mai bine credem in continuare ca are 280 cp cat zice la carte Dar, pentru ca suntem totusi pe forumul fanilor Alfa Romeo, te rog sa dai mai multe amanunte |
Author: | LIVIU_CTS [ 21 Dec 2017, 00:16 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
https://www.squadra-tuning.nl/chiptunin ... -t-280-pk/ google translate. din ce am citit prin mai multe locuri, au ceva device special de la uzina, cu care pot dezactiva complet controlul trctiunii pt dyno corect. am citit despre treaba asta in mai multe zone. |
Author: | ALXege [ 26 Feb 2018, 11:53 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Saptamana trecuta, un amic si-a luat un Audi A4 (ultimul model), S-Line, 2.0TDI 190cp Quattro automata. Am aflat cand deja o achitase, urma sa o ridice in cateva zile, asa ca orice incercare de a-i povesti de Giulia era tardiva. Sambata insa, am vazut masina. Mi-am dat seama ca din pacate, nu as fi avut nici un argument in favoarea Giuliei, sasiul nefiind un criteriu pentru the average everyday driver |
Author: | lucianm [ 26 Feb 2018, 12:06 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Ne poti spune cat a costat? |
Author: | valerica [ 26 Feb 2018, 16:36 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Subscriu la ce zice Ege, nu am vazut Giulia, dar Audi m-a impresionat, cel putin fata de vechiul model e total alta masina la interior. In schimb mie imi place mult C-klasse, se conduce si are o pozitie la volan foarte placuta, pare masina de un loc, doar pentru sofer. Este foarte mica inauntru, mult sub A4, e ca o compacta. Navigatia/display-ul o tampenie, greu de utilizat in mers si chiar si pe loc mi se pare o complicaciune, plus ca aruncat acolo pe bord parca e Mio. Consola centrala din plastic lucios care prinde toate zgariturile, ornamente de boxe care sunt nefinisate ca la fiecare atingere simti cum te zgarie. Sunetul...nu stiu ca nu am un stick, la radio e nasol. Aluminiu este, suficient. Scaunele sunt foarte confortabile, sustinere buna sezut si spătar, chiar ideale, Amg pack/line. Adica la masina asta ii poti gasi multe defecte, dar felul in care te pui in scaun si cum simti ca totul se muleaza pe locul ala, e ca si cum vrei sa faci acum 50.000km. Bineinteles ca am mers cu 2.2 diesel, de altfel astia nu fac alte motoare ca nu vazut alta motorizare in afara de 2.2 diesel. (glumesc, dar cumva cam asa e) In rest nu confortabila, nu legata ca un BMW F30. Dar F30 e niciunde, nu scaune, poate la M pack/line doar ca nu am mers, nu pozitie, nu vizibilitate, nu interior, dar ... da cutie, inclusiv manuala. Mie F30 mi se pare sub concurenta, arata bine la exterior, sau nu, sau nu toate...are multe optiuni de culori la interior, dar toate destul de ieftine, plastic vopsit, multora le crapa "pielea" in lateralul scaunului sofer, aer conditionat manual pe masina de top, climatizarea automata cu display arata ca acum 20 de ani, asta valabil de la seria 1 la seria 7 si inclusiv X. Din pacate am mers doar cu diesel, zgomotos la relatiu dar silentios in mers, uneori nici cutia nu coreleaza perfect, mai ales in modurile eco, uneori e in offsaid daca nu accelerezi si apare vibratia de subturat. lucianm Quote:
Ne poti spune cat a costat?
Sigur mult peste 40k euro, cand a aparut B8 si-a cumparat un cunoscut, 2.7 undeva la maximul de dotari si era 57k euro.
|
Author: | Jull [ 26 Feb 2018, 18:57 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
lucianm Quote:
Ne poti spune cat a costat?
Și eu sunt curios. Când studiam piața, o motorizare similară cu Veloce și cu dotări comparabile (Audi 2.0 TFSI quattro 252 bhp) sărea confortabil de 54k. Iar discountul nu era 10k euro Ceea ce vreau să spun este că deși șasiul nu e un criteriu pentru everyday drivers, costurile de achiziție în general sunt. |
Author: | georgeg [ 26 Feb 2018, 19:23 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
lucianm Quote:
Ne poti spune cat a costat?
Nu stiu cazul amicului lui Ege insa si eu am fost tentat de un a4 similar, iar pretul de nou, cu livrare din stock si destule extra, 2.0 tdi quattro stronic s/line, iesea pe la 49-50k euro tva inclus. De aici se mai discuta de cca 10-12% discount in functie de nevoia de a vinde a dealerului.
|
Author: | ALXege [ 27 Feb 2018, 01:09 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Nu cunosc pretul de achizite, m-as bucura sa aflu ca Giulia e macar mai ieftina |
Author: | EsH_148 [ 03 Oct 2018, 23:46 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Uratel mi se pare G20 la exterior. Sunt curios sa vad cum arata si se simt pe interior versiunile de baza... |
Author: | goldfinger [ 04 Oct 2018, 01:32 ] |
Post subject: | Re: Giulia vs competitia |
Mda, are un aer asiatic greu de digerat. Interiorul arata bine in variantele de top. ( doar d-astea am vazut pana acum). |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |