Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
147 FL - Alfitza https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24920 |
Page 1 of 2 |
Author: | Andu85 [ 22 Jul 2016, 19:51 ] |
Post subject: | 147 FL - Alfitza |
Hello, nou pe forum. Cumparata de la Opel Di Bas Fundeni. Masina de buy back cred. Detalii : an 2008, 1.6 TS de 105. Kilometri nu se stie... avea 34.000 in bord si carte service pana la 26 mii(an 2014 parca). Deci un mister total. Masina cumparata si rulata numai in RO. pret: 3500 E. Nu stiu ce varianta de echipare e. Are clima si cam atat. De functionat tehnic merge impecabil. Dupa ce am cumparat-o am schimbat : Ulei/filtru. Filtru aer. Placute spate ca scartaiau in mers (erau noi noute dar fostul proprietar stiind ca o vinde si-a luat niste placute la 40 lei..). Plus schimbat cele 4 boxe de pe usi. Multumesc Userului BZ-76-DIA, datorita lui am gasit un subwoofer Bose. Cumparat jante pe 17, parca se cheama ''supersport'' modelul ? Cauciucuri 215-45. Ea a venit cu jante de 15 si cauciucuri de iarna. Also: montat gaz. |
Author: | mugurel [ 22 Jul 2016, 19:59 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Sa te bucuri de ea . Vezi ca trebuie mai mult decat un ulei si filtre ... Cu distributia ar fi trebuit sa incepi . |
Author: | Valak [ 22 Jul 2016, 20:20 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
S-o stapanesti sanatos, arata foarte bine, e o Alfa, e pe benzina si e rosie, deci e ce trebuie ! ![]() ![]() |
Author: | Andu85 [ 23 Jul 2016, 04:06 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
mugurel Quote: Sa te bucuri de ea . Vezi ca trebuie mai mult decat un ulei si filtre ...
Mersi!Cu distributia ar fi trebuit sa incepi . Nu am inceput cu distributia deoarece am garantie un an motor si cutie si cand am intrebat daca trebuie schimbata mi s-a zis ca "nu stie sigur'' . Umatoarea intrebare a fost daca intra pe garantie daca se rupe cureaua si imi face praf motorul, a zis ca da desigur. @Valak Cheers. |
Author: | Andu85 [ 23 Jul 2016, 04:13 ] | ||||||||
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza | ||||||||
Interior : Schimbator viteze taiat, mi se parea mult prea inalt cel original. Maner usa jerpelit, ca la toate cele opt 147 pe care le-am vazut inainte sa o cumpar pe asta.(mare pacat ca au folosit materiale atat de slabe)
|
Author: | mugurel [ 23 Jul 2016, 13:41 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Andu85 Quote: mugurel Quote: Sa te bucuri de ea . Vezi ca trebuie mai mult decat un ulei si filtre ...
Mersi!Cu distributia ar fi trebuit sa incepi . Nu am inceput cu distributia deoarece am garantie un an motor si cutie si cand am intrebat daca trebuie schimbata mi s-a zis ca "nu stie sigur'' . Umatoarea intrebare a fost daca intra pe garantie daca se rupe cureaua si imi face praf motorul, a zis ca da desigur. @Valak Cheers. ![]() |
Author: | Valak [ 23 Jul 2016, 13:48 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Zice bine Mugur, mai sunt prea putini motoristi ramasi. Arunca un ochi la curele si vezi cat sunt de imbatranite, de crapate ! Pe-aici sunt cate unii care iti vor recomanda sa faci distributia la 40k de km, la TS, altii la 20k, iar altii saptamanal, treaba e sa nu uiti de ea, adica sa o schimbi daca sunt semne vizibile de imbatranire a curelelor si apoi sa o faci la fiecare 60k. |
Author: | Andu85 [ 23 Jul 2016, 22:19 ] | ||
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza | ||
M-ati facut curios si m-am uitat. Daca distributia e in stanga cum te uiti la motor ascunsa de un plastic de care am tras ca sa am acces vizual, atunci pare sa fie perfecta cureaua aia. Cam imi imaginez cum arata un cauciuc imbatranit iar asta pare sa fie nou, sau asa imi pare mie. In alta ordine de idei, am reusit ieri sa vopsesc manerele de la usi(interior) plus panou comanda sofer. Greu tare se mai scot manerele alea.. Sunt vopsite cu un spray pe baza de cauciuc, am vrut sa fie aprope ca originalul. Ca sfat daca mai vrea cineva sa faca asta : sa foloseasca spray normal. Am un feeling ca se va lua vopseaua foarte repede...si am dat 5 straturi ! Multumiri userului cristi2m pentru ca mi-a explicat pas cu pas cum se demonteaza printr-un PM.
|
Author: | Valak [ 24 Jul 2016, 00:53 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Arata foarte, foarte bine ! ![]() |
Author: | Andu85 [ 24 Jul 2016, 01:36 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Valak Quote: Arata foarte, foarte bine !
![]() Da, se dau fetele de usi jos(atentie la usa sofer ca panou comada geamuri e tinut de un surub destul de ascuns sub el) eu am tras si am tras pana m-am lasat pagubas si am cautat pe net cum se scoate.. Celelalte, sunt mai mici si le-au prins doar in cleme si se dau jos extrem de usor. Dupa ce dai fata de usa jos manerul e prins cu o clema/saiba mare care e bagata acolo ''forever" nu cred ca exista metoda sa fie scoasa fara a fi rupta/indoita. Am taiat aia cu un cleste si dupa am putut scoate manerele cu totul. Dar se poate remonta saiba aia la loc si INCA va tine fix manerul, deci stai fara grija. Also cu aceasta operatiune am reparat si buton geam sofer caruia NORMAL ca i se rupse-se piciorusul. Operatiune foarte simpla : Picatura. Acum sa vedem si cat o sa tina reparatia ![]() O sa pun maine o poza cu cureaua de distributie ca m-ati pus pe ganduri si mai multe pareri nu strica. |
Author: | ilario [ 24 Jul 2016, 08:26 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Frumoasa masina mai ales pe culoarea rosie. ![]() |
Author: | Andu85 [ 24 Jul 2016, 17:50 ] | ||
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza | ||
Intrebare de necunoscator.. Trebuie sa dau capacul ala jos ma ma uit la partea cu zimti a curelei?
|
Author: | mugurel [ 24 Jul 2016, 19:10 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Ar fi bine sa se uite un mecanic , nu tu . Si nu zic de aia care ti-au zis sa stai linistit ca ai garantie chiar daca se rupe distributia . Mi-e clar ca sunt pe langa ... |
Author: | Hermanoli [ 24 Jul 2016, 20:45 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Și da, trebuie să te uiți la partea cu zimți. Trimis de pe al meu D5503 folosind Tapatalk |
Author: | Razvan29 [ 25 Jul 2016, 09:36 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
La raspunsul "nu stiu sigur" pe care ti l-a dat in ceea ce priveste distributia, nu e de verificat nimic la curele, e de schimbat, indiferent ca ti se spune ca "arata bine", "e tipla", "asa arata ele sefu", etc. Fa-ti un bine singur si fa o prioritate schimbarea distributiei + accesoriilor, pentru ca o curea sarita sau rupta inseamna motor kaput si reparatii costisitoare (nu te baza pe confirmarea verbala a mecanicului, doar daca e scris negru pe alb, semnat si stampilat ) |
Author: | darius2011 [ 25 Jul 2016, 10:28 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Sfatul meu de mecanic este schimba distributia,nu trebuie sa ai urme vizibile de uzura sa o schimbi.DISTRIBUTIA SE SCHIMBA LA 4 ANI CHIAR DACA FACI 1000 DE KM SAU LA 60. 000 KM AICI IN ROMANIA.AM LUCRAT IN ITALIA IN SERVICE AUTO SI ACOLO O SCHIMBAU LA 100000 KM( DAR NU ESTE PRAF). |
Author: | AlexandruC [ 25 Jul 2016, 10:35 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
E frumos tare pe roșu! Asculta ce îți zic colegii în legătură cu distribuția,e foarte probabil să fie cea din fabrica la km tai...ar fi păcat de motorul ală așa tânăr Also big like for LPG! |
Author: | nesquick [ 25 Jul 2016, 10:38 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Daca masina are doar 30k km, poti schimba doar curelele, te costa aprox 200 lei amandoua si probabil vreo 300 lei manopera. Asta daca nu dispui de buget sa schimbi si toate rolele ( aprox 400-500 lei ). Costul manoperei fiind accelasi. Acum putin offtopic: Ce naiba o fi avut fostul proprietar cu volanul si manele alea... mi se pare foarte foarte uzate pentru 30k km... vb aia nici volanul meu la 200k km nu arata asa rau ![]() In rest, drumuri bune sa ai si sa te bucuri de ea. Daca te hotarasti sa-i pui GPL, iti recomand sa pui ulei Selenia 5w40 multipower GAS si poate niste bujii noi NGK IRIDIUM... Va fi fix ce trebuie si diferenta intre gpl si benzina o vei simtii doar cand te uiti in portofel sau mirosi fumul din esapament ![]() |
Author: | _mircea_ [ 25 Jul 2016, 15:16 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Schimba tot kitul de distributie cu tot cu pompa de apa . Pe principiul " lumea minte" cel putin in Ro , nu te baza pe locatia de unde ai cumparat masina . Apoi iti poti tine o evidenta proprie cu componentele schimbate . In 2008 cand mi-am cumparat 147-le de la reprezentanta Alfa romeo din germania , primul lucru cand am ajuns in Ro schimbat tooot de la fluide, curele, frane, etc. a costat la momentul respectiv o mica " avere" facandu-le deodata dar.... masina functioneaza si azi la cei 285.000 km . Acelasi motor ca al tau doar ca nu e facelift. |
Author: | shox [ 25 Jul 2016, 15:56 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Eu acum vorbesc din propria experienta. Am luat masina si dupa 2 saptamani am schimbat distributia.Ce crezi, pompa de apa era varza si am fost foarte norocos dupa spusele mecanicului. Ce-i drept am fost atentionat de vanzator sa schimb distributia cat mai repede. Acum stiu si caz concret la un WV care a schimbat distributie nou nouta ce nu avea mai mult de 2 luni ,dar omul a vrut sa stea linistit si sa doarma bine noaptea. Acum alegerea este a ta dar sincer ar fi pacat sa omori motorul ala pentru 700-800 de lei. PS.Faina masina mai ales ca e rosie vorba unui coleg. Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk |
Author: | Andu85 [ 06 Aug 2016, 21:29 ] | ||
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza | ||
De ce ? De ce ar face cineva asta. E 60-70 lei una nou nouta nu veche de 8 ani si scorojita ca a mea..
|
Author: | Freccia [ 07 Aug 2016, 03:05 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Colectionari conationali, sugatori de... sigle! De aia si eu stau cu sigle noi de 1 an+. |
Author: | Andu85 [ 18 Aug 2016, 15:38 ] | ||
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza | ||
Scriam mai demult ca am vopsit manerele si panou comanda geamuri. Vopsite cu vopsea cauciucata ca sa fie aproape de original. In 3 saptamani s-a cojit vopseaua ![]() Deci back to the drawing board ![]()
|
Author: | nesquick [ 18 Aug 2016, 15:49 ] |
Post subject: | Re: 147 FL - Alfitza |
Eu am vopsit manerele la GT si au aproape 1 an de cand sunt asa... voi pune mai tarziu o poza cu ele. Cum am procedat: 1. curatat temeinic manerele de vopseaua anterioara (plastidip) 2. folosit un smighel de 640 si 1000 pentru a netezii suprafata 3. Se degreseaza temeinic 4. Se aplica un strat de vopsea negru mat la spray ( de preferat una mai calitativa... nu orice cerneala la 10 lei ) 5. Se lasa la uscat 6. Se aplica al doilea strat de vopsea 7. Se lasa la uscat 8. Se monteaza la loc pe masina Referitor la siguranta metalica care tine manerul. Acea siguranta se poate scoate fara a se taia/rupe. |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |