Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Chiulasa fara variator de 147 eco pe 156 ts 1.8
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24518
Page 1 of 1

Author:  crash [ 01 Mar 2016, 17:31 ]
Post subject:  Chiulasa fara variator de 147 eco pe 156 ts 1.8

Salutare, am citit pe un forum din afara ca un flacau, manat de dorinta de a avea cat mai multi cai, a pus pe 147 eco chiulasa de 156 de 2.0....ceea ce in teorie ar trebui sa mearga si invers, din cate stiu chiulasele de 1.6, 1.8 si 2.0 nu sunt diferite ca dimensiuni . Cum nu sunt nebun dupa performante m-as multumi cu mai putin caluti dar scapat de problema variatorului, si cum se apropie schimbul de distributie inclusiv de variator ......ma tenteaza sa incerc.
Ceva parari de la persoane mai avizate?

Author:  tomi_alfa [ 01 Mar 2016, 19:04 ]
Post subject:  Re: Chiulasa fara variator de 147 eco pe 156 ts 1.8

Problema variatorului o rezolvi prin a schimba variatorul sau a-i pune kit de reparatie.

Author:  crash [ 17 Mar 2016, 22:54 ]
Post subject:  Re: Chiulasa fara variator de 147 eco pe 156 ts 1.8

Eu vreau sa scap de problema variatorului definitiv, iar costurile chiuloasa+garnitura ....aproximativ =variator si multa liniste pe viitor

Author:  nesquick [ 17 Mar 2016, 22:58 ]
Post subject:  Re: Chiulasa fara variator de 147 eco pe 156 ts 1.8

Costa 800 lei un variator nou si nu mai ai probleme 60-80k km.

Variatorul se uzeaza prematur de cele mai multe din cauza ca nu ajunge cantitatea dorita de ulei la el. Nu sunt un expert dar din cate am vazut acel variator lucreaza pe baza presiunii de ulei, iar sansele sa-l strici in mai putin de 80k km sunt f mici.

Author:  crash [ 18 Mar 2016, 01:08 ]
Post subject:  Re: Chiulasa fara variator de 147 eco pe 156 ts 1.8

cristianmiu Quote:
Costa 800 lei un variator nou si nu mai ai probleme 60-80k km.

Variatorul se uzeaza prematur de cele mai multe din cauza ca nu ajunge cantitatea dorita de ulei la el. Nu sunt un expert dar din cate am vazut acel variator lucreaza pe baza presiunii de ulei, iar sansele sa-l strici in mai putin de 80k km sunt f mici.
In teorie tine 80K....... in practica mult mai putin, mai ales in utilizarea preponderent urbana si cu toate micile secrete de prelungirea vietii variatorului dupa 20k ai un tractoras de toata frumuseatea

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/