BZ-76-DIA Quote:
Mai domnu' troublebeast, citind cu atentie postarile tale constat ca tu nu cauti raspunsul la problema, ci o infirmare a concluziei mecanicului tau, probabil te-ar linisti temporar sufleteste daca am sari in sus si te-am consola ca de fapt motorul tau e super ok si un trol vine noaptea si iti toarna ulei in furtunul dintre turbo si IC...
Ori, vezi tu, atotstiutori 'om fi noi, dar nu exclude ca si mecanicul tau s-ar putea sa aiba habar de motoare, deci e posibil sa aiba dreptate cand spune ce spune. Zic.
Este evident ca pentru amorul propriu al fiecaruia s-ar dori ca reparatiile sa fie cat mai mici si cat mai ieftine cu putinta, doar ca smecheria asta nu tine la infinit, ti-o spune unul care repara alfe de multi ani, un "atotstiuitor" adica.
Revenind la problema ta, daca mecanicul ti-a dat un verdict de segmenti dusi, iti dau o veste si mai proasta: nu exista segmenti dusi si atat. Intre segmenti si furtunul tau plin de ulei exista mai multe componente, gen chiulasa, de exemplu. Care chiulasa are la randul ei alte componente, gen supape, de exemplu... Iar aceste supape cu tot ce intra in compunerea lor ca ansamblu te asigur ca nu sunt ok raportandu-ne la verdictul de segmenti dusi, daca acolo este problema.
Evident, putem sa parcurgem traseul si pe cealalta varianta catre furtun, plauzibila si aia, doar ca avem o problema: "Turbina pare sa nu aiba nimic", spui tu undeva... Poate doar pare, cine stie, poate doar atotstiuitorii sa stie.
Revenind la mecanicul tau, (al carui nume poti sa mi-l dai in PM daca vrei referinte, imposibil sa nu-l cunosc daca e din BZ) cand ti-a spus ca nu ai compresie si sunt segmentii dusi pe ce s-a bazat ? Pe vasta sa experienta coroborata cu prezenta uleiului in furtun sau chiar a realizat un test de compresie ? Ar fi bine ca ori de cate ori te confrunti cu o problema sa prezinti lucrurile cronologic si amanuntit daca vrei sa primesti raspunsuri pertinente.
Omul tau pare sa aiba dreptate in principiu, ar trebui sa ceri o a doua parere, chiar si o a treia eventual, dar pe constatari empirice, nu pe forum. Ca nu pot eu sau alt coleg sa vad/vedem prin monitor ce joc are turbina ta, in ce fel fumega masina sau alte chestii care ar putea conduce spre o concluzie justa. Cu atat mai mult cu cat informatiile furnizate de tine sunt minime calitativ. De c*r in sus poate sa sara toata lumea, dar asta nu-i va repara masina, ba chiar dimpotriva...
Succes.
Multumesc pentru raspuns. Era perfect daca faceai asta de prima oara. Daca esti din Buzau poate vrei sa ma ajuti cu o inspectie, diagnoza sau sa ma indrumi catre un service care imi poate da un diagnostic cat mai aproape de adevar.