It is currently 29 Apr 2025, 23:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 Sep 2017, 00:24 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
Salut , din luna aprilie a acestui an sunt posesorul acestei masini , pana acum am avut o problema cu clapeta electronica de la admisie , ( am rezolvat-o )
problema este in felul urmator : m-am intors intr-o seara de la aeroport totul a fost super ok , dimineata pornesc masina o scot din garaj si o las pornita 5 minute iar dupaceia o opresc , ma urc in masina dau la automat si masina a pornit , dupa 2 secunde s-a oprit singura , am mai incercat de vre-o 4-5 ori sa o pornesc si nu mai dadea nici un semn , am pus testerul pe ea si imi da eroarea asta :P2148 (Comanda injectoare grup 1 si 2 ) si erorile astea P0201/P0202/P0203/P0204 (circuit injectoare 1-4 defect ) ma apuc sa scot mufele de la injectoare afara , si sa le curat cu spray pt curatat contacte ,dar nci un semn ca isi revine , am verificat vizual instalatia electrica ce merge de la injectoare la ECU si totul parea in regula , dupaia am demontat ECU de pe masina si am avut parte de o surpriza , in interiorul calculatorului am gasit niste apa si ceva piese oxidate si niste lipituri fisurate , am refacut lipiturile , si eroarea P2148 a disparut , am sters restul erorilor si am incercat sa pornesc masina , dar degeaba


Attachments:
20170827_103950.jpg
20170827_103950.jpg [ 3.46 MiB | Viewed 3301 times ]
Top
   
PostPosted: 01 Sep 2017, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7433
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Comanda motorina ai?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2017, 00:53 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
tzzivii Quote:
Comanda motorina ai?

te referi daca porneste pompa de alimentare din rezervor ? pompa din rezervor porneste

Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2017, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7433
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Senzorul turatie citeste?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2017, 01:01 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
ma gandesc ca citeste , din moment ce nu mi-a aparut eroare legata de el


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2017, 08:55 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7433
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Pai nu te gandesti bine. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2017, 19:49 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
alte pareri ?


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2017, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Trebuie sa verifici daca semnalul de la senzorul de turatie ajunge la ECU ( admitind ca ecu-ul este in toate mintile )
Apoi acelasi lucru cu semnalul de la senzorul de presiune inalta.
Daca astia doi nu functioneaza nema pornire.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2017, 16:29 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
madkat Quote:
@oprisalex91 - avand in vedere ca unii de aici raspund in doi peri - pot sa iti spun un lucru din experienta cu jtd-uri ceva mai vechi - de pe 156
inclusiv eu am patit-o - senzor turatie stricat, simptome aprox ca ale tale - nici o eroare pe tester.

posibil sa fie asta problema si la tine.
multumesc pt raspuns madkat , am dat jos azi sensorul de la vibrochen si l-am masurat , rezistenta lui este de 892 ohm , iar un senzor nou are rezistenta de 900 ohm
acum trebuie sa gasesc firul ce duce de la senzor la ECU


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2017, 17:23 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7433
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Se probeaza foarte usor cu tester. Se conecteaza la mufa obd si monitorizand parametrul de turatie motor, concomitent cu datul la automat, se vede ce turatie indica. Trei peri.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2017, 17:27 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
madkat Quote:
din ce imi aduc aminte (dar a trecut multa vreme) e mai complicat de testat un senzor Hall decat o masurare a rezistentei.
senzorul care citeste turatia de pe vibrochen este un simplu senzor cu 2 pini , care la trecerera prin capatul lui a unui fier produce o anumita tensiune care o trimite la ECU
Iar senzorul Hall are 3 pini ( unu comun ,unu pt alimentare cu + si unu care iasa semnalul din el )


Attachments:
download.jpg
download.jpg [ 9.18 KiB | Viewed 3017 times ]
Top
   
PostPosted: 05 Sep 2017, 17:58 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
exact asta fac in momentul de fata , caut pinout-ul centralei de injectie , ca daca senzorul este ok , sa nu fie intrerupt firele ce merg de la senzor la ECU


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2017, 01:42 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
Salut , revin cu noutati : am verificat toate cele 4 circuite de la ECU la injectoare si sunt ok
am verificat circuitul de la senzorul de turatie pana la mufa ECU si ii ok , am verificat circuitul de la senzorul de presiune de pe rampa de injectie si este in regula ( intre pinul1-2 sunt 5 v , si intre pini 1-3 sunt 5 v ) , am verificat si partea de alimentare de la senzorul de la fulia de la axul cu came si acela este ok
deci sunt 99% ca ECU este defect , am gasit un kit format din ECU+imobilizator+ cip si ma gandesc sa il comand
de ex daca din kitul acela o sa folosesc doar ECU si o sa il duc sa il cloneze dupa ECU original a masinii , se poate ? iar dupa clonare o sa fie nevoie de facut ceva modificari pe la masina ? sau o sa fie nevoie sa il montez in locul celui defect ?
daca are cineva nevoie de manualul de la Alfa 159 diesel sau benzina sa imi trimita adresa de mail pe privat sau aici si o sa il trimit cu cea mai mare placere (manualul este in limba engleza )


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2017, 08:21 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 304
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Nu stiu cum este asta cu clonarea.
Sint baieti care stiu sa ' virginizeze' ECU-ul in asa fel incit sa comunice cu BCU si sa nu mai ai nevoie de immobilizer si cip

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2017, 09:33 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
oprisalex91 Quote:
Salut , revin cu noutati : am verificat toate cele 4 circuite de la ECU la injectoare si sunt ok
am verificat circuitul de la senzorul de turatie pana la mufa ECU si ii ok , am verificat circuitul de la senzorul de presiune de pe rampa de injectie si este in regula ( intre pinul1-2 sunt 5 v , si intre pini 1-3 sunt 5 v ) , am verificat si partea de alimentare de la senzorul de la fulia de la axul cu came si acela este ok
deci sunt 99% ca ECU este defect , am gasit un kit format din ECU+imobilizator+ cip si ma gandesc sa il comand
de ex daca din kitul acela o sa folosesc doar ECU si o sa il duc sa il cloneze dupa ECU original a masinii , se poate ? iar dupa clonare o sa fie nevoie de facut ceva modificari pe la masina ? sau o sa fie nevoie sa il montez in locul celui defect ?
daca are cineva nevoie de manualul de la Alfa 159 diesel sau benzina sa imi trimita adresa de mail pe privat sau aici si o sa il trimit cu cea mai mare placere (manualul este in limba engleza )
Nu ai nevoie de tot kitul de pornire. Cauta un ecu de pe acelasi tip de motor, preferabil cu acelasi HW number, si daca cel care este acum pe masina mai poate fi citit, se cloneaza.
Nu este nevoie de nici o modificare/codare ulterioara, doar il montezi pe masina.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2017, 09:34 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
oprisalex91 Quote:
Salut , revin cu noutati : am verificat toate cele 4 circuite de la ECU la injectoare si sunt ok
am verificat circuitul de la senzorul de turatie pana la mufa ECU si ii ok , am verificat circuitul de la senzorul de presiune de pe rampa de injectie si este in regula ( intre pinul1-2 sunt 5 v , si intre pini 1-3 sunt 5 v ) , am verificat si partea de alimentare de la senzorul de la fulia de la axul cu came si acela este ok
deci sunt 99% ca ECU este defect , am gasit un kit format din ECU+imobilizator+ cip si ma gandesc sa il comand
de ex daca din kitul acela o sa folosesc doar ECU si o sa il duc sa il cloneze dupa ECU original a masinii , se poate ? iar dupa clonare o sa fie nevoie de facut ceva modificari pe la masina ? sau o sa fie nevoie sa il montez in locul celui defect ?
daca are cineva nevoie de manualul de la Alfa 159 diesel sau benzina sa imi trimita adresa de mail pe privat sau aici si o sa il trimit cu cea mai mare placere (manualul este in limba engleza )
Nu ai nevoie de tot kitul de pornire. Cauta un ecu de pe acelasi tip de motor, preferabil cu acelasi HW number, si daca cel care este acum pe masina mai poate fi citit, se cloneaza.
Nu este nevoie de nici o modificare/codare ulterioara, doar il montezi pe masina.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2017, 13:23 
Offline

Joined: 11 May 2017, 10:08
Posts: 13
Ma ofer sa te ajut cu ECU actual, am observat ca are contact cu lichide. Putem incerca o decapare si sa vedem daca se comporta ok dupa aceea :)
Astept mesaj privat daca doresti :)

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk




Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 21:05 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
am trimis ECU la reparat , sa speram ca o sa il poata repara ,eu am verificat tot ce se putea verifica , tinand cont ca nu am cunostinte extrem de bune


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2017, 20:12 
Offline

Joined: 17 Jun 2017, 21:22
Posts: 19
Car: Alfa Romeo 159
am rezolvat problema , am schimbat ecul , multumesc celor care m-au ajutat , puteti inchide topicul


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited