Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
O Italianca in Cehia https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24466 |
Page 1 of 1 |
Author: | punct [ 13 Feb 2016, 13:50 ] |
Post subject: | O Italianca in Cehia |
Salutari dragi Alfisti, De 4 ani mi se tot scurgeau ochii prin acest forum iar acum, in sfarsit, am ajuns si eu sa postez. De o saptamana am intrat si eu in clubul vostru, mi-am cumparat o "italianca" neagra 1.9 JTD(m?). Are 10 anisori (01.2005) si 141.000KM pe bord (240.000 reali dupa spusele mecanicului). Masina arata bine, mici altercatii cu peretii dar nimic foarte urat. A fost adusa din Italia in Cehia iar acum isi asteapta noile numere, tot kitul de distributie/transmisie, filtre, uleiuri si probabil ceva suporti la motor. Pretul a fost destul de ok (3200EUR) dar a venit cu niste mici probleme: - geam stanga nu mergea (90eur reparatia) - vibratie mai puternica decat in mod normal la relanti - pedala de ambreiaj mai grea decat de obicei (a stat 5+ luni nefolosita) - miros de motorina in interior Restul problemelor (sper) sunt de natura optica: scaun descusut un pic la sofer, butoane semi-sterse pe volan, buton volum+ nu face contact si cam atat. Din pacate am doar 2 poze dar voi reveni pe parcurs cu mai multe. Attachment: a2.jpg [ 88.78 KiB | Viewed 5654 times ] Attachment: a1.jpg [ 96.21 KiB | Viewed 5654 times ] |
Author: | nesquick [ 13 Feb 2016, 13:55 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Foarte frumoasa ! Sa te plimbe cu placere cat mai multi km ! Pune o poza si cu interiorul |
Author: | punct [ 13 Feb 2016, 13:58 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Multumesc frumos, vor mai urma ceva poze dupa ce o inmatriculez, momentan masina sta in parcare din cauza actelor. Fac si saptamana viitoare sper sa fie totul gata. |
Author: | marius [ 13 Feb 2016, 15:14 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Imbatraneste tare bine GT-ul asta! Sa o folosesti sanatos! |
Author: | mugurel [ 13 Feb 2016, 19:04 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Sa te plimbe cu placere Vezi ca mai avem un "ceh" pe forum , poate sunteti vecini ... De Ibiza zic . |
Author: | ibiza [ 17 Feb 2016, 11:58 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Felicitari de achizitie. In ce oras stai? |
Author: | MrHollow [ 17 Feb 2016, 12:31 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
In primul rand sa o stapanesti sanatos, in al doilea rand 240000KM? :O |
Author: | Kicsi_147 [ 17 Feb 2016, 12:35 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Sa ai parte de ea, sper ca probelemele sa fie usor de rezolvat. punct Quote: Salutari dragi Alfisti,
e posibil ca astea sa fie motivele pentru acei kilometri reali
Restul problemelor (sper) sunt de natura optica: scaun descusut un pic la sofer, butoane semi-sterse pe volan, buton volum+ |
Author: | nesquick [ 17 Feb 2016, 13:31 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Tastele de pe volan, au un strat de lac foarte subtire. Odata curatat acel lac, vopseaua se toceste destul de usor. Eu aveam lacul putin cojit pe una din taste si am facut greseala sa il curat complet pentru a arata mai bine, insa in jumatate de an a inceput sa se curete si vopseaua aferenta tastei cu pricina. |
Author: | punct [ 19 Mar 2016, 03:42 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
'na seara ( ) si scuze de lipsa de pe aici, probabil va dati seama ca nu sunt cel mai mare vizitator va multumesc tuturor pentru felicitari, sa le stapaniti si voi pe ale voastre (orice masini ar fi ele) cel putin la fel de entuziasmati ca mine (daca nu mai mult) ! au trecut vre-o 3500 km (...) cu tupeul meu caracteristic, fara nici o schimbare mecanica (...) numai puteam sa astept inca o luna sa nu o conduc. pot sa spun ca sunt impresionat (!) nu credeam ca masina asta poate sa stea atat de bine pe sosea (...) la 180km sa nu simt nici pic de vibratie sau denivelare in volan, pana si la Volvo S60 volanul mai avea o idee de vibratie. ma fascineaza din ce in ce mai mult partile rele (?) de exemplu mirosul de noxe in masina cand stai, miros de ars peste 160/h, fumul alb pe care il lasa in spate cand o calc (pedala jos si peste 3.500 ture), plasticele si haionul care fac urat rau pana trec de 1300 ture (prea mari vibratii, suportii de motor sigur vor fi inlocuiti) si mai e de specificat ca nu creste apa peste 70grade pe autostrada si rareori ajunge la 90 (mai mult cand sta) - probabil termostatul... cred ca ar trebui si partea de rulare din spate schimbata (niste vagi troncaneli prin anumite gropi) (...) dar astea sunt mici detalii am avut ceva probleme cu muzica (2 modulatoare fm oribile, ceva incercari de creare a unei mufe AUX) si felul in care pot sa conectez un USB sau SD dar s-a rezolvat cu 40lire (Alfa Romeo GT MP3 SD USB CD AUX Input Audio Adapter) si pe langa asta am mai adaugat si o camera mica pentru filmatul cehilor (sper sa ne distram impreuna ). poze voi adauga un pic mai incolo, poate ajung si eu sa ii fac un detailing ca e jale... plina de zgarieturi fine si pielea aia o sa devina neagra din gri (50 shades of grey-jeg). am facut o lista cu ce ar trebui schimbat (la atelierul ato). ma vor costa in jur de 450eur piesele. o suma rezonabila zic eu, plus inca 250 manopera si alte piese ieftine (daca exista)... sper sa nu trec de 800eur. si cu toate astea cred ca voi fi linistit 2 ani (suspensia nu se pune). Quote:
ibiza Felicitari de achizitie. In ce oras stai? in brno... vad ca tu esti in praga... well... poate ne intalnim o data dar e o problema mare ca noi ne rupem masinile in autostrazile cehilor (o sa pun un filmulet sa vada si restul ce transee avem noi aici ) Quote:
MrHollow - 248 - In primul rand sa o stapanesti sanatos, in al doilea rand 240000KM? :O Kicsi_147: e posibil ca astea sa fie motivele pentru acei kilometri reali de cum am vazut masina (interiorul) m-am gandit ca e imposibil sa aiba 148k, am mai vazut multe masini si totul peste 200k are urme pe volan/scaune/usi/manere/schimbator. 248k stiu ca nu e putin dar nici nu mi se pare mult. motorul, din cate stiu, nu crapa pana pe la 600 in cazul in care e bine intretinut. masina arata si se comporta bine si singura optiune la momentul ala era una 1.8 cu GPL la 250KM distanta de mine si cu 800euro mai scumpa. voi reveni cu poze, lista de piese si preturi va salut ! |
Author: | ibiza [ 19 Mar 2016, 13:17 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
punct Quote: in brno... vad ca tu esti in praga... well... poate ne intalnim o data dar e o problema mare ca noi ne rupem masinile in autostrazile cehilor (o sa pun un filmulet sa vada si restul ce transee avem noi aici )
Sa stii ca Praga-Brno e in stare destul de buna, modernizata in mare parte, portiunile de beton sunt aproape disparute. Iar privelistea e foarte frumoasa, multe dealuri, zone impadurite, mult verde. Daca ai drum pe la Praga da un semn. Eu cel mai probabil ajung la Brno abia in iunie, cand merg in tara in concediu si la Alfa Fest PS: de multe ori, daca nu te grabesti, e mai frumos sa mergi pe DN-uri. Ai ce vedea: peisaje frumoase, sate si orasele dragute. De cand esti in Brno si ce faci pe acolo daca nu sunt indiscret? |
Author: | ibiza [ 29 Mar 2016, 23:24 ] | |||
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia | |||
Daca ai niste bani si vrei jante pe 17: http://www.mates-auto.cz/detail/alu-17- ... -1278.html" onclick="window.open(this.href);return false; http://auto.bazos.cz/inzerat/58888978/A ... 154517.php" onclick="window.open(this.href);return false; Cei de la Mates Auto cred ca le si livreaza, oricum nu sunt departe de tine.
|
Author: | punct [ 30 Mar 2016, 23:59 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
ibiza Quote: Daca ai niste bani si vrei jante pe 17:
mmm... frumoase alea de la Mates, daca am noroc sa mai imi ramana bani dupa ce vand Focusul si cumpar piesele pt asta le-am luat !
Cei de la Mates Auto cred ca le si livreaza, oricum nu sunt departe de tine. |
Author: | punct [ 19 Jan 2017, 21:29 ] | ||||||||
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia | ||||||||
Salutari din nou, am revenit dupa aproape 32.000k km si -1400euro mai tarziu In eventualitatea ca va citi cineva acest post pt ca vrea sa-si cumpere masina, pot sa confirm ca va fi cea mai buna alegere. Am condus-o de m-am saturat de condus si totusi de fiecare data cand ma urc in ea (chiar si acum cu bujiile bulite si 1 injector aproape mort) mi se pune un zambet larg pe fata Din pacate au mai aparut si cateva probleme intre timp: rulment dreapta spate face urat, 1 injector este aproape mort, 1 deja a murit si a fost inlocuit cu unul refurbished Bosch iar celelalte 2 sunt pe duca, suportii de motor trebuie probabil toti inlocuiti... unul este nou (cel de sus), unul de la dezmembrari (cel de pe dreapta jos ... mult mai bun decat ce aveam eu) si ultima problema, martorul de bord pt motor e tot timpul aprins si spune ca sistemul de control al motorului ar avea ceva probleme (am mai schimbat un senzor dar degeaba) - probabil iarasi ma duce la 1000euro ura In rest... IMPRESIONAT masina tot merge (2000km cu rulmentul huruind usor) In alta ordine de idei care sunt cele mai bune piese aftermarket pentru Alfele noastre ? Sa imi iau piese originale mi se pare exorbitant de scump (800euro un injector sau 200euro un rulment ) Si o ultima intrebare ... unde as putea sa duc si eu Alfa mea, in zona Olteniei - Craiova/Petrosani/Tg-Jiu/Severin chiar as vrea sa o repar undeva unde nu voi regreta. salutari si drum intins
|
Author: | tomi_alfa [ 19 Jan 2017, 22:02 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Nu stiu unde ai gasit tu 200 de euro un rulment si 800 de euro un injector . Rulment (cod 60652014 ) http://www.autopieseonline24.ro/oen/60652014" onclick="window.open(this.href);return false; Injector (cod 73503097 ) http://www.autopieseonline24.ro/oen/735 ... AqGm8P8HAQ" onclick="window.open(this.href);return false; Cred ca originale sunt Bosch cu codul 0 986 435 081 (vezi pe injectorul de pe masina ce scrie mai bine) https://www.okazii.ro/injector-alfa-rom ... a182875101" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | punct [ 26 Jan 2017, 22:48 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
din pacate in CZ si SK sunt foarte diferite preturile... multumesc pentru link, cu siguranta il voi folosi... acum sper sa trimita baietii aia si peste granita produsele (sunt si mai ieftine... dar cu siguranta MUUUULT mai scumpe decat in tara... primul injector schimbat m-a costat 400euro) Uite aici - Butuc la 94 euro - cel mai ieftin - SKF (cel original e 200 dar nu il gasesti la astia) si injector la 798 euro (original, nou, "codat") cel mai ieftin este la 368 euro reconditionat Injector - http://www.autokelly.sk/Product/BO-0445 ... 5;34120860" onclick="window.open(this.href);return false; Rulment - http://www.autokelly.sk/Product/SK-VKBA ... 6;32710845" onclick="window.open(this.href);return false; Apropo... nu uita ca am zis originale nu aftermarket, dar dupa cum vezi si cele aftermarket au cel putin 30% in plus. |
Author: | andreiblitz [ 27 Jan 2017, 04:20 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Cati km ai avea pana in Polonia? Acolo, cam totul, se rezolva mult mai ieftin, cel putin mai ieftin decat in Germania. Daca nu e distanta prea mare, as putea sa intreb vreo 2 persoane care cunosc mecanici si, eventual, piese la preturi ok. |
Author: | ibiza [ 27 Jan 2017, 12:38 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
punct Quote: din pacate in CZ si SK sunt foarte diferite preturile... multumesc pentru link, cu siguranta il voi folosi... acum sper sa trimita baietii aia si peste granita produsele
Fa-ti un serviciu si nu cumpara de la Autokelly. Doar la reprezentanta este mai scump ca la ei. Magazinul asta este bun doar pentru 2 lucruri:(sunt si mai ieftine... dar cu siguranta MUUUULT mai scumpe decat in tara... primul injector schimbat m-a costat 400euro) Uite aici - Butuc la 94 euro - cel mai ieftin - SKF (cel original e 200 dar nu il gasesti la astia) si injector la 798 euro (original, nou, "codat") cel mai ieftin este la 368 euro reconditionat Injector - http://www.autokelly.sk/Product/BO-0445 ... 5;34120860" onclick="window.open(this.href);return false; Rulment - http://www.autokelly.sk/Product/SK-VKBA ... 6;32710845" onclick="window.open(this.href);return false; Apropo... nu uita ca am zis originale nu aftermarket, dar dupa cum vezi si cele aftermarket au cel putin 30% in plus. 1. cumparat piese in mare graba 2. gasit codurile pieselor Pe zbozi.cz poti cauta dupa numele produselor sau mai bine dupa codurile lor in cam toate magazinele online din CZ: https://www.zbozi.cz/hledani/?q=0445110243" onclick="window.open(this.href);return false; https://www.zbozi.cz/hledani/?q=51757885" onclick="window.open(this.href);return false; Recomand in schimb mlparts.cz. Cred ca e chiar (d)in Brno: https://mlparts.cz/vyhledavani?search=0445110243" onclick="window.open(this.href);return false; https://mlparts.cz/vyhledavani?search=51757885" onclick="window.open(this.href);return false; andreiblitz Quote: Cati km ai avea pana in Polonia? Acolo, cam totul, se rezolva mult mai ieftin, cel putin mai ieftin decat in Germania.
Da, polonia este mai ieftina (inclusiv la materiale de constructii), dar nu stiu cum rezolvi daca este nevoie sa schimbi produsul. In CZ rezolvi mai usor. Overall, nu stiu daca se merita riscul pentru cat poti economisi.
Daca nu e distanta prea mare, as putea sa intreb vreo 2 persoane care cunosc mecanici si, eventual, piese la preturi ok. |
Author: | punct [ 28 Jan 2017, 16:54 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Din pacate masina are nevoie de ceva mai mult decat injector si rulment... Astazi i-am schimbat o bujie arsa si se pare ca pornirea la rece ( sub 5 grade ) este foarte complicata. De dimineata am pornit masina fara probleme, a mers 30 de secunde si a murit subit... de aici a inceput distractia... 30de secunde de dat la automat sa porneasca ... greu de tot ... a mers in cele din urma dar 5 minute nema acceleratie (maxim 1200rpm), de pe loc nu puteam sa plec (0 putere) si un fum (alb-ish) mai rau decat o locomotiva, ma mir ca nu au sarit in aer senzorii de fum din garaj (data viitoare fac poza) Dupa incalzirea motorului 0 probleme Luni ma duca la Alfa in reprezentanta sa ii faca aia o diagnosticare (sper sa nu coste mai mult de 100euro) si dupa aia sa vedem ce piese are nevoie... ...presimt ca imi vor trebuii ceva bani In Polonia, desi ar fi mai ieftin, drumul + cata bataie de cap pot avea nu cred ca se justifica sa o fac... acum Brno ramane o varianta sau ma duc un pic mai aproape, in SK, Bratislava prin ceva "pile" sau poate chiar la Alfa. Multumesc frumos pt ajutor, si sa aveti o zi cat mai placuta ! |
Author: | punct [ 14 May 2019, 01:42 ] |
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia |
Salutare tuturor, După ceva ani, dispărut de pe aici m-am reapucat de citit și tot mai văd, din când in când oameni interesați de aceasta MINUNATA mașină. Poate expriența mea va ajuta un viitor Alfist să încerce, iar cu un pic de noroc și cu ajutorul posturilor din acest forum poate va putea trece de partea celor care își povestesc experiențele. De 100.000KM, mașina, merge fără să stea mai mult de 2 zile. Sunt absolut FAN. Am petrecut ultimii 3 ani minunându-mă de câte lucruri poate să ducă (la propriu, am cărat și o mașină de spălat 300KM) și cât de comfortabilă (rezonabil) poate fi ca mașină zilnică. Consumul decent iti permite sa mai salvezi și niste bani pentru a înlocui nenorocitele alea de brate față care, cu greu îsi târăsc amarul prin gropile minunatei noastre patrii dar și minunatelor coclauri și ulițe vestice la fel ca și ale noastre, pentru ca in orașe șinele de tramvai și gropile nu au nație. Mașina are 251000 KM și câteva, mici, lovituri dar este "alive and kicking". Motorul, pâna acum, este intact cu noi curele de distribuție și accesorii INA, role x 4 plus pompa de apa (245k) probleme semnalate de mine MAI SUS se datorau unei NENOROCITE de mufă a injectorului 3 care a fost reparată cu o nouă (de pe un Vectra C dezafectat) mufă. Povestea este lungă și nu detaliez acum, dar a fost rezolvata ABIA dupa 7 luni de la data ultimului meu post. Am fost foarte supărat, chiar voiam să vând mașina după ce am fost la 4 Service-uri, am schimbat 1 injector și am curățat injectoarele de 2 ori. Dar se pare că un pic de atenție la detalii nu strică. Am schimbat la ea destule, pana acum. Puteam să mai cumpăr una cu toți banii care au fost investiți în ea (neatenția arde la buzunar - 1400 euro pt o mufă de 5 euro) la care se adaugă schimburile normale (cauciucuri, filtre, rulmenți, placute de frână, etc). De ceva timp, mașina a primit noi suspensii 2x Monroe față, 2x Bilstein B4 spate, 4x arcuri KYB, brațe sus/jos față, 4xbielete antiruliu și 2xbuși bară stabilizatoare. Pe moment se apropie de a 9-a schimbare de ulei (2x15.000 si 6x10.000 km sau ceva de genul asta) majoritatea schimburilor fiind cu Selenia WR (1xPetronas Synthium 3000 și 1xSelenia Turbo Diesel) dar o așteaptă de data asta o surpriză... Ulei 10w60 Racing și filtre OEM iar dacă totul merge bine, în câteva luni o revopsire a capotei, un polish și probabil un nou kit de abreiaj cu toate micile (pistoane) și marile (placă de presiune) părți Poate-poate o semi-restaurare, cu un nou interior și un nou motor, că tot nu imi plac mie atât de mult diesel-ul (Vinde cineva un motor de 3.2 V6 ?! Și dacă da, la ce preț ?) Referitor la ambreiaj, care ar fi o bună alegere ? Valeo, Luk, Sachs ? Aș fi recunoscător să citesc niște opinii de la cine a citit pana aici Pentru moment cam atât. Voi încerca să revin cât mai curând, poate cu niște poze, așa pentru posteritate... O seară plăcută, Cu respect. JAN P.S. @ibiza - îți mulțumesc pentru sfat (stiu, cu mare întârziere). am evitat a cumpăra la un preț cu 300 eur mai mare decat altundeva. |
Author: | punct [ 14 May 2019, 23:05 ] | ||
Post subject: | Re: O Italianca in Cehia | ||
Am achizitionat o cheie noua replica dupa original de pe aliexpress la numai 8 eur Cheia o gasiti aici si este mai mult decat OK pentru banii platiti. Precizez ca butonul cromat nu este de metal, arcul este de proasta calitate si scartaie cand este apasat iar partea de cauciuc cu butoanele masinii pare facuta dintr-un cauciuc/plastic un pic mai dur decat cea al cheii originale. Am rezolvat primele doua cu un transplant de pe cheia veche si totul este rezolvat. Comparatia o gasiti mai jos, Salutari.
|
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |