Scuzati-ma ca scriu atata dar vreau sa explic fiecare parte a problemei si de unde a inceput totul
In ultimul timp am inceput sa am niste probleme pe partea electrica de la luminile de la portbagaj (cand bagam marsarier mi se aprindea si un bec de ceata deasa). Intr-o zi am miscat de acel furtun de cauciuc cu fire si voila! am ramas fara lumini masarier si frana deloc:d (aveam acel bec galben cu semnul ! in bord si am zis ca poate tot de acolo este...alt bec nu era ars).
Partea "buna" vine acum. Odata cu luminile acelea nu mai functionau nici proiectoarele, dezaburirea si nici geamurile electrice (mi se pare o chestie foarte ciudata)...asa ca in aceasta dimineata pana sa pornesc masina am verificat toate sigurantele de pe panou de lumini de 10A si toate sunt in regula.
Deasupra acelui panou mai este unul mai micut dar nu am o schema pentru acela pe capacul de la panoul de sigurante decat pentru cel mare asa ca le-am scos si verificat ca si pe celalalt panou pe acelea de 10A crezand ca poate e vreuna de lumini. Am mai scos si 3 mufe de dimensiuni diferite cu cabluri de pe langa panoul de sigurante si le-am bagat la loc crezand ca poate isi revin si acele lumini dar cand am pus contactul masina da sa invarta si nu mai porneste.
Am pus cablu de diagnoza pe el iar bateria mi-o vede cu 0.07V iar cand incerc sa-i dau automat este 0.00V. Bateria mai mult ca sigur este buna. cu cateva ore inainte ajunsesem acasa. n-am avut niciodata probleme la pornire.
Parca ceva nu permite alimentarea de la baterie...nu o vede...dar ce? Am mai miscat alte cabluri care sunt pe acolo cand am tras mufele celelalte dar nu tare...doar le-am dat putin intr-o parte sa-mi fac loc...Stie cineva care cablu sau mufa este exact responsabila pentru alimentarea cu curent?
Am sunat la un service doar ca sa intreb si mi-a spus ca una din mufe nu face masa corect si sa o bag din nou. Am incercat cred ca de 10 ori sa le bag, sa apas pe acele sigurante dar in zadar...