Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24066 |
Page 1 of 3 |
Author: | skmetaly [ 23 Oct 2015, 09:28 ] |
Post subject: | AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
De aproape o saptamana sunt posesor de o Giulietta 1.4 Turbo M-air pachet sport nero etna luata de la DanS Cautam de mult masina dar nu gaseam nimic interesant si care sa imi trezeasca interesul. Initial ma uitam peste un seria 1 modelul F20 ( din 2011 ) dar nu gaseam nimic care sa fie ceva ok la un pret decent si cu optiuni. Intr-o seara de joi am cautat aleatoriu masini in pretul pe care il doream, si am dat peste Giulietta. Am stat cu prietena toata seara si eu si cateva ore bune noaptea sa citesc tot ce se poate despre ea de aici de pe forum / alfaowner etc .Facusem si o programare de drivetest prin formularul celor de la alfaitalia de pe net, dar nu au mai raspuns nici pana in ziua de azi . Urmatoarea dimineata am vazut ca Dan postase o Giulietta de vanzare in italia, si atunci l-am si sunat, si am decis sa merg in acea seara pana in Bucuresti sa povestesc cu el. Sambata dimineata ne-am intalnit, am discutat, mi-a aratat aceasta Giulietta care era la licitatie si se termina luni, si avea exact tot ce cautam la o masina. Luni i-am spus la Dan sa bideze maximum pe ea, si am castigat-o fara probleme . Apoi a venit partea grea cu asteptatul masinii . Dupa ce a venit masina, Dan i-a facut un polish si schimbat parbrizul care era crapat, tzzivii a schimbat ulei, filtre, distributie, pompa de apa, bujii, lichid de frana etc. Urmatoarea zi am venit dupa ea, am luat-o, am schimbat cu cauciucuri / jante de iarna cumparate de la Dan si am venit spre casa. Aceasta Giulietta e exact ce am dorit : - motor 1.4 benzina, dar totusi cu 170 cp deoarece eu merg preponderent in oras - cea mai sigura masina din clasa ei atunci cand a fost testata in 2011 - este mai diferita decat multe alte masini, arata mai special si mai frumos - navi desi nu il folosesc, nu stiu de ce mi-am dorit sa am atat de mult Drumul Bucuresti - Cluj a fost o placere extraordinara si nu am scos-o din dynamic. Nici nu m-am simntit obosit, scaunele dupa parerea mea fiind foarte comfortabile, iar cu dynamic depasirile nu au fost nici o problema Probleme : - led spate de ceata si mers de pe haion. Din cate am citit pe alfaowner, problema destul de clasica la Fiat si AR Giulietta. S-a rezolvat cu 50 de lei si relipite cablurile la imbinare dintre haion si caroserie Next : - o spalare - inmatriculare Poze : Attachment:
Attachment: 2015-10-17 12.09.02.jpg [ 294.96 KiB | Viewed 7396 times ] Attachment:
Attachment: 2015-10-17 10.07.38.jpg [ 162.75 KiB | Viewed 7396 times ] Attachment:
Valea Oltului :
Attachment:
Rezolvarea cablurilor de pe haion :
Attachment:
Bucuresti - Cluj + ceva mers prin oras :
Attachment:
Attachment:
|
Author: | marius [ 23 Oct 2015, 09:42 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Sa o folosesti sanatos! Nero Etna este frumoasa mai ales vazuta intr-o zi insorita. |
Author: | DanS [ 23 Oct 2015, 13:55 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Asa cum am mai spus, sa o folosesti sanatos! Are tot ce-i trebuie, suspensie sport, caluti decenti, sunet grav si optiuni pe masura. P.S. Pune si tu niste poze ca lumea |
Author: | bele_mihai [ 23 Oct 2015, 15:46 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
S-o stapanesti sanatos ! Arata foarte bine Giulietta pe Nero Etna. De curiozitate..ce greutate are masina ? |
Author: | goldfinger [ 23 Oct 2015, 16:14 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
< 1300 kg |
Author: | 156gta [ 24 Oct 2015, 14:17 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente! Sigur ne vom intersecta prin Cluj, poate chiar la intalnirile saptamanale. Bafta! Andrei |
Author: | skmetaly [ 25 Oct 2015, 18:52 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Mersi Intrebare : care este nivelul de ulei care trebuie sa fie pe joja ? Am facut masuratoare si inainte de pornire, si dupa 10 min dupa oprire, si tot imi da enorm de mult peste cat ar trebui. Ori nu are timp sa curga uleiul de pe joja, ori nu stiu eu care e min/max pe joja. Cateva idei care ar trebui sa fie nivelul maxim ? Din cate stiu nu e bine de umblat cu nivelul peste maxim din cauza ca creeaza o presiune destul de mare pe unitatea MultiAir . Scuzati calitatea pozelor Attachment:
|
Author: | mitza [ 25 Oct 2015, 19:34 ] | ||
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna | ||
Ar trebui sa fie cam asa:
|
Author: | skmetaly [ 25 Oct 2015, 20:07 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Mersi mitza , asa ma gandeam si eu Am mai verificat si acuma de cateva ori si tot undeva la masura care am aratat-o mai sus imi da. Mai vad maine dimineata sa vedem daca tot pe acolo se invarte. |
Author: | Razvan29 [ 25 Oct 2015, 20:07 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Incearca sa lasi masina mai mult de 10 min sa se raceasca pentru verificarea nivelului. |
Author: | mitza [ 25 Oct 2015, 20:11 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Si masina sa nu fie in panta. |
Author: | skmetaly [ 25 Oct 2015, 20:20 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Mersi de info ! Masina e parcata pe loc drept. Am verificat si dimineata inainte sa pornesc, si dupa 1 ora dupa ce am revenit. Poate se prelinge pe joja cum o trag inapoi, dar nu cred ca de atatea ori sa se prelinga |
Author: | nesquick [ 25 Oct 2015, 21:51 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Cel mai simplu: Schimba si tu uleiul si pune cat scrie in carte. Nu costa o avere |
Author: | skmetaly [ 25 Oct 2015, 22:49 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
A fost schimbat acum o saptamana si cateva zile, si intre timp s-au facut 750-800 km . Am citit ca la G trebuie verificat atent nivelul uleiului din cauza MultiAir-ului care este destul de sensibil. |
Author: | nesquick [ 25 Oct 2015, 22:58 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
eu zic ca ai benzina in ulei si de aceea a crescut nivelul atat de mult. De regula se intampla daca mergi cu piciorul la podea si masina nu reuseste sa arda tot caarburantul... alta explicatie mai logica nu am. |
Author: | alfetta [ 26 Oct 2015, 08:37 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Eu cred ca nu citesti tu cum trebuie , trebuie sa verifici atent in zona marcata pe joja pt min/ max. |
Author: | skmetaly [ 26 Oct 2015, 09:05 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
alfetta m-am gandit si eu la asta. E foarte urat de citit joja asta Chiar nu imi pot imagina sa fie cu problema, deoarece motorul se aude perfect si merge perfect fara probleme la pornire sau sa se balbaie la relanti sau orice alt semn care sa indice ca ceva nu e in regula. Voi mai incerca sa vad |
Author: | tzzivii [ 26 Oct 2015, 10:16 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Nu ai cum sa ai ulei mai mult. Probabil se murdareste ciudat joja. |
Author: | skmetaly [ 26 Oct 2015, 10:45 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
tzzivii ai dreptate, eu sunt un mare idiot . m-am dus sa se uite si altcineva la nivel si a zis ca e perfect normal nivelul, si ca se mai unge joja cum ii bagata si de aceea mi s-a parut ca e mai mult |
Author: | DanS [ 26 Oct 2015, 11:38 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
ai vazut! |
Author: | yux_mm [ 26 Oct 2015, 16:48 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
M-am pacalit si eu cu joja murdara, de credeam ca au pus ulei ca la balamuc. Dar, scoate joja, sterge-o bine de tot pe o lungime de mai bine de 20cm. Baga joja inapoi si apoi scoate-o pentru control. O sa observi ca zona aplatizata e incarcata mai abundent cu ulei in timp ce dupa ea e doar o dara usoara. Practic limita uleiului in baie este limita unde se termina stratul gros pe zona aplatizata. Daca nu e evident, reia operatiunea. Ca fapt divers, zona aplatizata reprezinta la capatul de jos minimul iar la cel de sus maximul. Totul e sa fi intre ele. iar gurile rele spun ca diferenta dintre ele trebuie sa fie in jur de 1 litru. |
Author: | skmetaly [ 26 Oct 2015, 17:28 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
yux_mm mersi de info . Da intradevar te fura foarte mult. Am mai citit si pe net ca unii scoteau joja si o lasau sa se scurga peste noapte, si apoi faceau proba. Nu stiu cat de corect e sa faci asa sau nu, eu doar relatez cele auzite |
Author: | DanS [ 10 Nov 2015, 10:32 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
jantele o cam strica... |
Author: | skmetaly [ 20 Nov 2015, 11:17 ] |
Post subject: | Re: AR Giulietta 1.4 turbo M-air Nero Etna |
Trecut RAR fara probleme. Intre timp, un pont de black friday http://www.emag.ro/avans-masina-alfa-ro ... D6F7RYBBM/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |