Pentru cei care au ratat intarirea suportului cum arata Razvan mai sus, sau daca avarierea lui a mers mult mai departe, cum de exemplu s-a intamplat la mine datorita scurgerilor de ulei, mi-am permis sa copiez ultima postare a lui @bmf de pe topicul cu ambreajul si sa continuam aici:
"Am avut urmatoarea problema: la plecarea de pe loc sau pe debraiere la schimbarea pe o treapta inferioara apareau niste tremuraturi puternice in transmisie.
F important: tremuraturile nu apareau la plecarea de pe loc in marsarier.
Am fost la service, s-a diagnosticat problema ca fiind volanta. Am zis ca wtf, sa o schimb cu tot cu ambreiaj. Am confectionat alt ambreiaj de kevlar, volanta noua etc.
S-a schimbat tot, masina a mers 30km si... a inceput sa faca la fel.
S-a dat vina pe kitul de kevlar etc.
Intr-un final problema rezida in tamponul antibalans, tigania aia cu doua bucsi pe el. Cand se aseza prost, vibra ca toti dracii. E rupt un pic si trebuie intarit.
Problema cu piesa este ca NU se mai fabrica iar bucsile alea nu se pot turna asa da'mp$#lea. Am incercat in trecut o intarire cu silicon de parbriz, ideea a fost extrem de proasta; atunci cand s-a intarit, la relanti bordul si volanul vibrau la rezonanta cu motorul
Urmeaza probabil o intarire cu furtun moale de cauciuc + o tema de gandire pt Razvan caruia o sa ii fac o vizita inainte de Craciun
"
Simptome similare am avut si eu.
Tremurat foarte putermic la plecarea de pe loc.
Am constatat ca bucsile erau foarte uzate si partial desprinse de pe inelul metalic datorita infiltratiei de ulei de motor, provenit la mine, de la oringurile care etanseaza furtunele prin care circula uleiul spre radiatorul de ulei.
M-am lovit de aceeasi problema ca si bmf referitor la disponibilitatea respectivului suport, o piesa care se gaseste exclusiv pe cross.
Ca si bmf, am refacut bucsile, dar din fericire cu
silicon rosu care e mai moale decat cel de parbriz.
Nici masina mea nu a fost prea confortabila la relanti. Nu puteai tine incarcatorul de telefon in priza din cauza vibratiilor.
La urmatoarea urcare pe elevator am mai redus din dimensiunea bucsilor cu un cutter si vibratiile au ajuns la un nivel acceptabil.
Masina are cam 17000 km de cand am facut interventia si pare sa reziste destul de bine.
pentru urmatoarea interventie, intentionez sa inserez longitudinal un furtun de genul celui de garou, in partea de jos pentru bucsa din dreapta si in partea de sus pentru cea din stanga.