Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

147 ts 88 Kw
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23956
Page 1 of 1

Author:  alfa 147 bv [ 19 Sep 2015, 18:57 ]
Post subject:  147 ts 88 Kw

Buna ziua,sunt nou pe acest forum si as avea cateva nelamuriri in legatura cu alfa mea.
Detin o alfa 147 ts 88Kw fabricata in 2006 modelul facelift,sunt din Brasov si aici nu am gasit un mecanic competent pentru ea,am incercat si la Kampur la reprezentanta dar oamenii pe langa rau,pe cineva cu cale nu am gasit(distributia pusa de mine la semn)am 11 000 si merge bine trage etc,o alta problema pe care am avut-o este la electromotor,l-am dat jos(cam inaccesibila zona)am vrut sa schimb bendix-ul deoarece aveam un carait la pornire.Am dat jos electromotorul l-am dus la un electrician care nu stiu ce a putut sa-i faca de a ars bobina acestuia,am cumparat bobina noua,l-am montat fara a mai schimba bendixu.
O alta interventie facuta de mine schimbarea bucselor bara stabilizatoare...un chin, munca pentru un om ca mine putin priceput de 5 ore, am mai gresat un ax de la cutie deoarece nu isi revenea la punct mort(operatiune de 10 minute,usor)
Am o rugaminte la voi cine ma poate ajuta cu niste indicatii,pareri,orice imi este de folos.
Masina o am de cativa ani dar am umblat foarte putin cu ea,la pornire am un carait,sunet de diesel dar parca si agata ceva,bendix sau ceva pe la cureaua de accesorii,banuiesc o rola,sunetul de diesel ii cunosc cauza :lol: cand am intrebat la kampur au zis ca nu au auzit de variator deci revenind la distributie ori pusa de mine fara cale ori de ei fara cale acelasi lucru cu bani mai putini.
Revenind la problema cu caraitul ma gandeam ca o cauza mai poate fi si o bobina de inductie,am inteles ca are 4,am observat ca acel carait se aude mai mult vara la caldura iarna mai putin sau deloc deci in functie de temperatura.
Am si check engine aprins de cand am masina,banuiesc sonda lambda dar nu stiu care,stiu ca sunt 3 sonde inainte si dupa catalizator si una pe la evacuare,am uitat sa precizez ca am mai schimbat si racordul flexibil ca facea urat si ma gandeam sa nu scape ceva pe la catalizator.
Azi am fost la un tester si mi-a dat urmatoarele erori:P0155, P1155, P0150, P0571.Daca ma poate ajuta cineva cu aceste coduri ce trebuie verificat schimbat, am vazut specificatia lor dar nu imi dau seama.Va sunt recunoscator,o zi buna

Author:  sneaker [ 19 Sep 2015, 20:54 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

Ultima cred că e întrerupătorul de la pedala de frână, e foarte ieftin și îl poți schimba singur ușor.

Restul par să fie de lambda, ți-aș sugera să-ți iei un cablu de diagnoză și să vezi mai exact ce zice în Multiecuscan.

Author:  alfa 147 bv [ 20 Sep 2015, 14:43 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

Multumesc pentru sfat,imi da batai de cap treaba cu sondele,caraitul de la motor, astept iarna,la rece nu face asa urat,este oare influentat variatoru de temperatura? :scratch:.Daca merg mai mult cu masina,opresc si o pornesc iara nu mai face asa...
In legatura cu erorile de pe tester mai banuiesc termostatul,la un drum relativ mai lung temperatura apei scade destul,in oras este ok,banuiesc ca ramane pe deschis sau deschide prea repede nu stiu, banuiesc si sonda dar nu stiu care si pozitionarea lor dupa numar 1,2.

Author:  silviu146 [ 23 Sep 2015, 08:30 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

Incearca la DIP Motors, se ocupa si de alfa, fiat si sunt destul de priceputi si ai putea sa imi dai mai multe detalii despre ce ax la cutie ai uns, am si eu aceasi problema cu schimbatorul si am umblat un pic pe la timonerie dar de revenit la punctul mort tot nu revine.

Author:  spinner [ 23 Sep 2015, 09:49 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

@silviu146: gasesti detalii si poze folosind "search"

Pe scurt, "pe" cutie, acolo unde sunt cablurile de timonerie, exista un ax numit popular "cautator" care din cand in cand rugineste si se gripeaza. Pentru a remedia problema, se da jos bateria + soclul ei apoi se scoate axul, se curata si se unge temeinic cu o vaselina de calitate.

http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php? ... 88#p124759

Author:  silviu146 [ 23 Sep 2015, 11:42 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

La axul acela ma gandeam si eu, si l-am gresat si am schimbat bucsile din capatul axului doar ca nu e chiar o operatiune de 10 minute

Author:  alfa 147 bv [ 23 Sep 2015, 14:43 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

Eu am dat bateria jos,pe cutia de viteze unde este capatul cablului mic,acolo se afla axul,acela rugineste.Eu l-am dat putin cu un smirghel fin dipa care l-am greasat si nu am mai avut probleme.

Author:  alfa 147 bv [ 23 Sep 2015, 14:59 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

Acum am dat jos baia de ulei,era fisurata si daca tot am luat ulei Selenia am zis sa fac si treaba asta cu un amic care este mai priceput.
Am modelul acela de baie prin care trece planetara,deci dat tot jos,trebuie sa am grija de ceva in mod special?

Author:  alfa 147 bv [ 01 Oct 2015, 14:31 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

Cine ma poate ajuta cu o baie de ulei,model cu inel prin care trece planetara?
Sudura nu a tinut...

Author:  alfa 147 bv [ 09 Oct 2015, 21:58 ]
Post subject:  Re: 147 ts 88 Kw

Se potriveste baia de ulei de la Alfa 147 105 cp la 120 cp?Din poze singura diferenta care am observat o este gaura pentru golire pozitionata in fata...

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/