Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulietta 1,4 M-air aka Roscata https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23932 |
Page 1 of 1 |
Author: | Hermanoli [ 13 Sep 2015, 10:33 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
S-o stapaniti sanatosi! |
Author: | mugurel [ 13 Sep 2015, 11:24 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Super frumoasa . Sa se bucure de ea |
Author: | lucianm [ 13 Sep 2015, 16:28 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Salut. E greu sa compari senzatia condusului cu cea data de 159, mai ales ca e 2.4. E mai aproape ceva motorizarea diesel de 2.0, cum am eu, dar tot nu e ca 2.4, mai ales la drum lung. Insa Giulietta e mereu o surpriza placuta, mai ales pentru cei ce pleaca cu o idee preconceputa. S-o conduceti sanatosi! |
Author: | zveroboy78 [ 13 Sep 2015, 17:10 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Bravo, multi km fara probleme. Foarte exacta caracterizarea MultiAir-ului si a stabilitatii. Nu prea sunt de-acord cu ce spui despre cutia de viteze, eu simt exact invers, dar e logic: tu vii de pe 2.4, eu de pe 1.1 |
Author: | DanS [ 13 Sep 2015, 17:33 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Eu ti-am urat deja, insa e frumos sa-i facem un pic de "reclama" si aici. Sunt de acord cam cu tot ce ai scris si la fel ca si tine la inceput nu mi-a placut foarte tare fiind eclipsat inca de 159, totusi comparatia cu 159 nu este corecta, in clasa ei dpmdv este intre fruntase si mult peste medie, sincer din punct de vedere estetic nu am gasit inca o compacta peste Giulietta. La capitolul tehnic, tinuta de drum, confort, fiabilitate, etc putem sa discutam si despre concurenta. Masina ta este una foarte frumoasa, corect echipata iar culoarea o avantajeaza in mod evident, de asemenea motorizarea mi se pare una excelenta. Sa o folositi sanatosi! |
Author: | 156gta [ 16 Sep 2015, 15:15 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Multumesc de urari! Nu o compar cu 159, versus classic, numai ca in mintea mea tot apar comparatii Masina cum am zis este super, si abia astept sa mai pun si eu mana pe ea Cat despre esthetic, ma refeream la momentul aparitiei, cand am vazut prima data modelul, nu mi se parea incitant, insa intre timp mi-am mai schimbat impresiile. Acum vazand masina zilnic, sunt super incantat de ea. |
Author: | DanS [ 19 Sep 2015, 13:19 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Giulietta are un aspect aparte diferit de concurenta si din acest motiv iti trebuie putin timp sa te obisnuiesti, dupa care cu greu o sa-ti mai placa alte compacte. M-am dus ieri la un eveniment si 50% din persoanele prezente au iesit si i-au dat roata. |
Author: | 156gta [ 19 Sep 2015, 21:06 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
La spalatorie sa ii auzi pe cei de pe acolo "Giulietta in sus, Giulietta in jos" " asta ii noua" "nu ii ca BMW-ul" adevarul ii ca este o masina rara in piesajul auto romanesc. Ma mai intreaba cate unul ce motor(nestiutori), 1.4 benzina...ah ok da' cati cai(vesnica intrebare), si apoi intrebari detaliate, cum asa si alte alea. Mi se pare o masina sexy si rara, care dupa un pic de atentie trezeste interesul si incep intrebari adevarate. Umblu de 3 zile cu ea si numai pe "D", ii adevarata fata masinii |
Author: | skmetaly [ 19 Oct 2015, 19:23 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Am vazut masina zilele trecute pe la Lidl din Buna Ziua foarte frumoasa si iese in evidenta. Stai prin zona ? |
Author: | DanS [ 20 Oct 2015, 10:10 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Aveti masinile aproape identice, doar culoarea difera |
Author: | 156gta [ 20 Oct 2015, 12:30 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Salutare, Da, stau in zona, un pic mai jos. Sotia umbla cu masina. Mi-a zis si ea ca intro zi a parcat aproape de o alta Giulietta la Lidl, dar parca era tot rosie. Salutari! |
Author: | 156gta [ 18 Nov 2015, 17:00 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
In final mi-am facut timp pt revizia masinii, lucru pe care trebuia sa il fac de cand am luat-o Am programat masina, si exact dupa ce o programasem, observ ca masina, a inceput sa faca figuri la pornire, adica pornea cateodata la a 3-4-a cheie, dupa care am observat ca nu trage masina, mai ales daca o treceam in modul D, era aceasi chestie. Cand m-am dus la schimbul de cauciucuri, am observat ca masina pe la 3000 ture, scotea fum alb. Am zis "hopa" ceva nu ii bine. Vorbesc cu mecanicul sa vina macar sa se uite si sa puna tester. Pe tester nici o eroare, despre pornirea greoaie nimic(nu se aprindea nici un sensor sau bec), a zis ca probabil bujii, urma verificarea. dupa ce o duc la service, ma suna, si imi spune ca ii ok, dar ca este dusa turbine(lucru pe care l-am banuit). Dupa care m-a sunat sa imi spuna oferta de la AutoItalia: 10700 lei +TVA m-am distrat un pic, si am dat 2-3 telefoane, intrun final am gasit turbina cu 3400+TVA. Inca un lucru care imi dadea sperante inainte de service, era ca nivelul uleiului era foarte scazut, si ma gandeam ca din motivul asta nu trage suficient(stiu ca nu are prea mare legatura, dar zicea mecanicul ca are nevoie si de volum de ulei mai mare pt a deschide admisia), oricum trebuia verificat. In concluzie schimbam turbina! In rest toate bune si frumoase, sper sa apuc sa ii fac niste poze. |
Author: | skmetaly [ 18 Nov 2015, 23:02 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Din cate citisem Giulietta e sensibila la nivelul de ulei ( trebuie sa fie pe maxim ) ca sa ajute MAir-ul sa functioneze corect. Deci avea dreptate Bine ca ai rezolvat-o mult mai ieftin decat pretul initial |
Author: | DanS [ 20 Nov 2015, 23:39 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Imi pare rau ca atat de repede au aparut probleme. Si ma mira tinand cont de numarul de km Turbina se putea si reconditiona cu costuri semnificativ mai mici. Bafta in continuare si cat mai puține probleme! Sper sa ramana un caz izolat |
Author: | 156gta [ 21 Nov 2015, 12:56 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Eh, nu ii chiar un capat de lume. M-am interesat de reconditionare, era in jur de 900 lei, dar pana la urma m-am hotarat sa o schimb. Mai trebuie sa schimb si conducta de ulei catre turbina. Era imbacsita si sita infundata, din spusele mecanicului din acest motiv s-a dus si turbina. Datorita schimburilor rare de ulei. In schimb cand am lasat masina la service m-a intrebat receptionerul daca e noua masina In alta ordine de idei masina este foarte "sanatoasa", nu are alte probleme. Cel mai probabil dupa sarbatori ii schimb distributia si placute+discuri. Chestia funny ii ca masina o programasem la service pt schimb de filtre si ulei, si verificari temeinice, cam cu o sapt inainte. Dupa ce am programat-o, ma duc sa ii schimb cauciucurile(cand o scot sa fie gata de iarna), si ce sa vezi atunci a inceput balamucul |
Author: | tzzivii [ 04 Dec 2015, 02:35 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Bre, sa fim seriosi. Depinde f mult de stilul de condus. Eu mai mult de 2 seturi de placute nu tin discurile. Nu ca nu ar mai merge, insa apoi e suficient o incalzire si le arunci, impreuna cu al 3-lea set de placute probabil nou. |
Author: | DanS [ 04 Dec 2015, 18:06 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
madkat Quote: Discuri de frana uzate la sub 100k km la o masina cu cutie manuala denota un anume stil de condus. Sau km dubiosi.
km iti garantez ca sunt reali, de altfel la Giulietta se pot verifica fara pbl, la un Lancer am facut discurile praf in 30.000 km
Iar nivelul scazut de ulei - probabil ca asa a dus-o masina toata viata ei, si asta ar justifica intr-o oarecare masura problemele la turbina. |
Author: | 156gta [ 12 Jan 2016, 14:10 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Salutari, si An Nou Fericit! Nu am mai apucat sa raspund pe aici Km sunt reali, problema a fost ca proprietarul a facut probabil o singura revizie, si un singur schimb de ulei in viata masinii. Turbina s-a schimbat, merge perfect. Am facut imediat dupa schimb un drum Cluj-Viena-Cluj, si nu am avut probleme, dar la intoarcere pe autostrada Debrecen, sare din D, si observ ca nu mai are putere. Am zis nah...iar s-a belit ceva nasol, desi nu avea ce. Bineinteles ca era fisurat furtunasul de vacuum. S-a rezolvat in 70 s. Apoi cand a venit frigurl, masina a stat, sotia fiind in concediu, si pac am schimbat si bateria. Masina merge impecabil acum, fara nici o problema. In primavera voi schimba si placutele de frana, masina nu prea este folosita, acum ce am umblat eu cu ea 1 sapt si un pic(am ramas la 159 fara baterie ) btw eu consum impreuna cu Giulietta cam 12 l% mers doar oras. Sotia avea consum cam 7,5-7,8 mers tot oras. In afara am scos si eu consum 6,9, pe autostrazi, mai ales ca am prins vreme urata. |
Author: | DanS [ 13 Jan 2016, 17:26 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Hai ca de cate ori postezi imi sta inima, vis a vis de consum si eu subscriu la performatele tale Multi km fara alte probleme! |
Author: | 156gta [ 13 Jan 2016, 17:41 ] |
Post subject: | Re: Giulietta 1,4 M-air aka Roscata |
Ahhh, poi si treaba cu turbina nu prea aveai cum sa stii. Eu sunt multumit de masina, fiind SH mi-am asumat niste riscuri. Ca si concluzie sunt multumit, as mai face achizitii de la tine. Nu se stie |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |