Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
!56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23855 |
Page 1 of 1 |
Author: | Rabane [ 16 Aug 2015, 12:49 ] |
Post subject: | !56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift |
Salut!Sunt membru nou in club,iar din ce am mai cautat pe net,daca vrei sa afli ceva despre Alfa in Romania,acesta este singurul site profesionist(in rest daca intrebi de Alfa auzi numai clisee cum ca nu sunt bune,sunt scumpe la piese,etc,de la TDI-sti "inraiti").Pana acum pot spune ca am avut o Vectra A 1.6 cu gpl care consuma mai nimic,dar si tragea la fel,un E36 316i facelift care m-a lecuit de benzinare iar in prezent,detin de vreo 2 ani o Alfa 156 1.9 JTD din 2001.Masina are un motor genial,sunt multumit de consum,insa as vrea un 156 facelift,ceva mai puternic si o parere de la voi legata de cum sta aceasta masina la partea electrica si mecanica comparativ cu 156-le de baza.Consider ca ar trebui sa o schimb pentru ca in ultima vreme m-au exasperat diverse probleme pe mecanica(bucse,brate,etc),eu nefolosind-o pe drum neasfaltat.Acum din ce am citit,am inteles ca pana in 2004,Alfa a avut probleme financiare si o verificare a calitatii precara in fabrici,iar dupa primirea faceliftului masina a fost imbunatatita din toate punctele de vedere,odata cu iesirea lor din impasul financiar.Facelifturile gasite pe site-urile din Ro mi s-au parut foarte slabute si prost ingrijite(80% din ele).Ce parere aveti?Sunt diferente calitative intre cele 2?Merita sa fac pasul?Multumesc anticipat! |
Author: | nesquick [ 16 Aug 2015, 14:05 ] |
Post subject: | Re: !56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift |
Exista un topic dedicat, numit "sfaturi achizitie alfa romeo 156". Iti recomand sa postezi acolo. de asemenea si citirea regulamentului consider ca ar fi un lucru bun Sent from my mobile |
Author: | Rabane [ 16 Aug 2015, 14:11 ] |
Post subject: | Re: !56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift |
Multumesc,o sa caut topicul.Am observat ca l-am postat intr-un loc gresit si o sa incerc sa sterg topicul dupa ce primesc cateva raspunsuri utile de la cunoscatori/posesori. |
Author: | Razvan29 [ 16 Aug 2015, 15:31 ] |
Post subject: | Re: !56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift |
Schimbarile au fost mai degraba estetice, de ordin tehnic doar dieselurile au suferit schimbari mai mari (16v) Daca bataia de cap cu schimbatul bratelor/bucsi/etc te determina sa dai masina, poate ar fi cazul sa te gandesti la alt brand, eventual o platforma mai simpla. La facelift te vei confrunta cu aceleasi probleme, chiar nu stiu din ce surse ti-ai luat informatiile respective cu controlul calitatii, iesirea din impasul financiar in 2004 si alte SF-uri. Incearca sa scrii mai ordonat, e foarte greu de urmarit ceea ce scrii. PS: poate cineva sa-i mute threadul la "156"? |
Author: | Rabane [ 16 Aug 2015, 16:38 ] |
Post subject: | Re: !56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift |
Ok,o sa scriu mai la subiect.Nu ma deranjeaza sa schimb brate,bucse,etc,ma deranjeaza faptul ca dupa cateva luni(5-6)trebuie sa le schimb din nou.Si nu folosesc piese de slaba calitate.Tot un diesel m-ar interesa 1.9 16v de data asta.Informatiile le-am luat din diverse articole gen"top"n"masini SH de care sa te feresti". |
Author: | Razvan29 [ 16 Aug 2015, 17:10 ] |
Post subject: | Re: !56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift |
Poate colegii cu diesel-uri te pot ajuta mai mult, insa din ceea ce stiu, 1.9 e un motor fiabil comparativ cu alte diesel-uri ale concurentei din anii respectivi, si care poate fi remapat usor, cu rezultate vizibile, daca asta e ceea ce te intereseaza. Intradevar, bratele sunt fragile pentru drumurile noastre, insa totul depinde de banii pe care esti dispus sa-i dai. Schimbul la 6 luni se poate datora unor repere extrem de slabe calitativ, km multi parcursi, sau rute cu drumuri extrem de proaste - sau o combinatie intre aceste cauze. Ca subansamble, totul e identic intre non-FL si FL. Uite o scurta descriere a modificarilor aparute la FL: Quote: 2003 facelift (second series)[edit]
Late 2003 saw the launch of a facelifted 156, with new front and rear fascias designed by Giorgetto Giugiaro.[17] To the top of range was added new TI trim level (Turismo Internazionale) designating a sporty kit, this version was equipped with modified suspension, bigger wheels (215/45 17") and leather-trimmed interior. This mid-life facelift divided opinion with some preferring the prettier pre-facelift look with others singing the praises of the newer more aggressive demeanour of the latter models. The GTA models never received the exterior update. Diesel engines underwent a major re-working, new four valve per cylinder heads were added, second stage common rail injection with 1400 bar maximum injection pressure with up to five injections per cycle for lower noise, consumption and higher performance. They were rated at 140/150 PS (103/110 kW) for straight-4 1.9 litre 16-valve and 175 PS (129 kW) for straight-5 2.4 litre 20-valve. |
Author: | spooky [ 16 Aug 2015, 17:27 ] |
Post subject: | Re: !56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift |
In afara de motor si estetica, restul e identic. Stiu si de unde ai citit tu ca ar fi schimbare dupa 2004 si aia de obicei mananca rahat(4tunning). Schimbarea o faci daca vrei un motor mai puternic si daca iti place mai mult faceliftul. Eu le-am avut pe ambele si JTD-uri si amandoua mi-au placut la fel de mult. La cel de 16v e fain ca poti sa il duci lejer mai sus cu un remap. Sent from Tapatalk |
Author: | Rabane [ 16 Aug 2015, 17:34 ] |
Post subject: | Re: !56 facelift 1.9 JTD vs 156 pre facelift |
Da,pe 4 tunning am citit parca.Nu stiu exact care sa fie cauza,probabil am umblat eu cam mult la ea,am mai schimbat planetara,am avut probleme cu alternatorul si am tot desfacut-o.Nu prea imi vine sa schimb marca,nu sunt adeptul masinilor"nemtesti"(cliseul)si greoaie,care mie personal mi se pare ca stai mai mult cu mana in ele decat in Alfa,doar ca le poate face oricine. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |