It is currently 24 Nov 2024, 05:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 16 Aug 2015, 12:49 
Offline

Joined: 16 Aug 2015, 12:26
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 JTD
Salut!Sunt membru nou in club,iar din ce am mai cautat pe net,daca vrei sa afli ceva despre Alfa in Romania,acesta este singurul site profesionist(in rest daca intrebi de Alfa auzi numai clisee cum ca nu sunt bune,sunt scumpe la piese,etc,de la TDI-sti "inraiti").Pana acum pot spune ca am avut o Vectra A 1.6 cu gpl care consuma mai nimic,dar si tragea la fel,un E36 316i facelift care m-a lecuit de benzinare iar in prezent,detin de vreo 2 ani o Alfa 156 1.9 JTD din 2001.Masina are un motor genial,sunt multumit de consum,insa as vrea un 156 facelift,ceva mai puternic si o parere de la voi legata de cum sta aceasta masina la partea electrica si mecanica comparativ cu 156-le de baza.Consider ca ar trebui sa o schimb pentru ca in ultima vreme m-au exasperat diverse probleme pe mecanica(bucse,brate,etc),eu nefolosind-o pe drum neasfaltat.Acum din ce am citit,am inteles ca pana in 2004,Alfa a avut probleme financiare si o verificare a calitatii precara in fabrici,iar dupa primirea faceliftului masina a fost imbunatatita din toate punctele de vedere,odata cu iesirea lor din impasul financiar.Facelifturile gasite pe site-urile din Ro mi s-au parut foarte slabute si prost ingrijite(80% din ele).Ce parere aveti?Sunt diferente calitative intre cele 2?Merita sa fac pasul?Multumesc anticipat! :D


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2015, 14:05 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Exista un topic dedicat, numit "sfaturi achizitie alfa romeo 156". Iti recomand sa postezi acolo. de asemenea si citirea regulamentului consider ca ar fi un lucru bun ;)



Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2015, 14:11 
Offline

Joined: 16 Aug 2015, 12:26
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 JTD
Multumesc,o sa caut topicul.Am observat ca l-am postat intr-un loc gresit si o sa incerc sa sterg topicul dupa ce primesc cateva raspunsuri utile de la cunoscatori/posesori.


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2015, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Schimbarile au fost mai degraba estetice, de ordin tehnic doar dieselurile au suferit schimbari mai mari (16v)

Daca bataia de cap cu schimbatul bratelor/bucsi/etc te determina sa dai masina, poate ar fi cazul sa te gandesti la alt brand, eventual o platforma mai simpla.

La facelift te vei confrunta cu aceleasi probleme, chiar nu stiu din ce surse ti-ai luat informatiile respective cu controlul calitatii, iesirea din impasul financiar in 2004 si alte SF-uri.

Incearca sa scrii mai ordonat, e foarte greu de urmarit ceea ce scrii.

PS: poate cineva sa-i mute threadul la "156"?

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2015, 16:38 
Offline

Joined: 16 Aug 2015, 12:26
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 JTD
Ok,o sa scriu mai la subiect.Nu ma deranjeaza sa schimb brate,bucse,etc,ma deranjeaza faptul ca dupa cateva luni(5-6)trebuie sa le schimb din nou.Si nu folosesc piese de slaba calitate.Tot un diesel m-ar interesa 1.9 16v de data asta.Informatiile le-am luat din diverse articole gen"top"n"masini SH de care sa te feresti".


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2015, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Poate colegii cu diesel-uri te pot ajuta mai mult, insa din ceea ce stiu, 1.9 e un motor fiabil comparativ cu alte diesel-uri ale concurentei din anii respectivi, si care poate fi remapat usor, cu rezultate vizibile, daca asta e ceea ce te intereseaza.

Intradevar, bratele sunt fragile pentru drumurile noastre, insa totul depinde de banii pe care esti dispus sa-i dai. Schimbul la 6 luni se poate datora unor repere extrem de slabe calitativ, km multi parcursi, sau rute cu drumuri extrem de proaste - sau o combinatie intre aceste cauze.

Ca subansamble, totul e identic intre non-FL si FL.

Uite o scurta descriere a modificarilor aparute la FL:
Quote:
2003 facelift (second series)[edit]
Late 2003 saw the launch of a facelifted 156, with new front and rear fascias designed by Giorgetto Giugiaro.[17] To the top of range was added new TI trim level (Turismo Internazionale) designating a sporty kit, this version was equipped with modified suspension, bigger wheels (215/45 17") and leather-trimmed interior. This mid-life facelift divided opinion with some preferring the prettier pre-facelift look with others singing the praises of the newer more aggressive demeanour of the latter models. The GTA models never received the exterior update. Diesel engines underwent a major re-working, new four valve per cylinder heads were added, second stage common rail injection with 1400 bar maximum injection pressure with up to five injections per cycle for lower noise, consumption and higher performance. They were rated at 140/150 PS (103/110 kW) for straight-4 1.9 litre 16-valve and 175 PS (129 kW) for straight-5 2.4 litre 20-valve.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2015, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
In afara de motor si estetica, restul e identic. Stiu si de unde ai citit tu ca ar fi schimbare dupa 2004 si aia de obicei mananca rahat(4tunning). Schimbarea o faci daca vrei un motor mai puternic si daca iti place mai mult faceliftul. Eu le-am avut pe ambele si JTD-uri si amandoua mi-au placut la fel de mult. La cel de 16v e fain ca poti sa il duci lejer mai sus cu un remap.


Sent from Tapatalk

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 16 Aug 2015, 17:34 
Offline

Joined: 16 Aug 2015, 12:26
Posts: 10
Car: Alfa Romeo 156 JTD
Da,pe 4 tunning am citit parca.Nu stiu exact care sa fie cauza,probabil am umblat eu cam mult la ea,am mai schimbat planetara,am avut probleme cu alternatorul si am tot desfacut-o.Nu prea imi vine sa schimb marca,nu sunt adeptul masinilor"nemtesti"(cliseul)si greoaie,care mie personal mi se pare ca stai mai mult cu mana in ele decat in Alfa,doar ca le poate face oricine.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited