Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Probleme 2.0 TS https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23851 |
Page 1 of 1 |
Author: | Gheorghias [ 14 Aug 2015, 14:10 ] |
Post subject: | Probleme 2.0 TS |
Salut, am citit multe subiecte legate de consumul de ulei la motorele ts, dar la mine pare mai grav ca la majoritatea deci problema este urmatoarea, Alfa 156 2.0 ts 155 caluti, in 700 km am completat 500ml, uleiul este castrol 10-40, becul la presiune se stinge foarte repede chiar si cu motorul cald, in turatie scoate putin fum albastru de la 3000 ture in sus si daca tii mana la toba de esapament par sa vina picaturi fine de ulei, ma gandesc daca este vorba de segmenti sau de ghiduri-semeringuri chiuloasa, ma pricep putin la mecanica dar singura grija este distributia in zona nu am gasit momentan nici un mecanic care detina cale pentu a pune la punct distributia. Daca a mai patit cineva asta si ma poate ajuta cu un sfat as fii foarte recunoscator. Precizez ca detin masina de foarte putin timp si cand am cumparat-o poate datorita fatpului ca sunt foarte mare fan 156 nu am observat defectele astea. Inca un aspect ciudat este fapul ca motorul sau ceva din compartimentul motor miroase a incins cand masina sta pe loc chiar daca apa nu depaseste 90 de grade |
Author: | ALFA 156 192HP [ 14 Aug 2015, 17:29 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
E foarte simplu de aflat,un test de compresie ,si se vede imediat unde e problema ,la segmenti sau la semeringurile de la supape ,din ce spui tu la 3000rot/min,fum albastruta inseamna ulei ars,la mine am schimbat si segmentii si semeringurile de la supape. Semeringurile de la supape se schimba relativ usor,mai greu cu segmentii. Bafta multa |
Author: | Gheorghias [ 14 Aug 2015, 18:01 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
La semeringuri ma gandesc si eu, daca ar fii consumat atata ulei de la segmenti nu ar mai fii avut putere in schimb motoru trage bine, am patit ceva asemanator la un tractoras, imi arunca ulei pe esapament si problema a fost de la semeringuri, sper sa fie si aici la fel. Stie cineva un mecanic pentu alfa in zona Vrancea sau Buzau? |
Author: | ALFA 156 192HP [ 14 Aug 2015, 18:44 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Un mecanic bun face si alfa,motorul TS e relativ simplu ,dar din ce stiu tocmai cand mananca mult ulei si trag foarte bine ,sunt segmentii vinovati,doar testul de compresie te poate la lamuri,si vezi dupa asta ce vrei sa faci,eu la mine am fost ambitios si am bagat 55 mil in reparatie la un motor TS,asta a inclus segmenti,cuzineti biela+palier,supape admisie noi,tacheti ina noi,semeringuri supape,kit ambreiaj,kit variator faza,rectificat arbore cotit,rectificat chiuloasa,si 8 kg de grasime selenia 20k,daca desfaci motorul trebuie sa ai vreo 1200 eur prin portofel,ca sa poti pleca cu masina la drum. Bafta multa |
Author: | andreiblitz [ 14 Aug 2015, 19:37 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Sau poti sa-ti iei un motor care as fie ok. Nu prea se mai renteaza sa bagi sute de mii de € intr-o masina care valoreaza maxim 2000€. |
Author: | Gheorghias [ 14 Aug 2015, 19:55 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Sunt avantaje si dezavantaje, in prima faza sa vedem ce zice mecanicul si apoi o sa vad cum o rezolv, daca reparatia depaseste 400-500e mai bine caut un motor si gata, am uitat sa precizez : masina are la bord 223000 km |
Author: | andreiblitz [ 14 Aug 2015, 20:04 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Si cu motorul sunt avantaje si dezavantaje. E mai simplu dar nu stii ce iei |
Author: | Gheorghias [ 14 Aug 2015, 20:16 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Sper sa nu ajung la schimbat motoare, dar daca alta optinune nu este am sa caut unu montat pe masina, poate fii probat si ai cel putin siguranta ca porneste, |
Author: | ALFA 156 192HP [ 14 Aug 2015, 20:34 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Un motor costa 200-300 eur si cu 100 manopera era ieftin,dar stii ce iei?ca sa il treci in cartea masinii trebuie sa mergi la RAR,vreo 600 ron omologarea,de banutii aia nu mai bine pun piese noi pe masina mea?eu am vrut sa fiu sigur pe masina. Recunosc m-am uitat dupa alta masina dar ca sa iau o masina de care sa ma pot folosi trebuiau cel putin 3000 eur,de la 1200 la 3000 e oleaca de diferenta. Eu as opta pentru o reparatie serioasa sa stiu ce am pus pe masina. Stima |
Author: | comanr [ 14 Aug 2015, 20:37 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
parerea mea, da eu nu sant din cartier , daca cineva doreste un teseu in mintile lui ar fi bine sa si l faca, adica probabilitatea sa gasesti un motor decent scade odata cu trecerea anilor, se va face apel la meserie, se folosesc kituri noi de etansare, segmenti noi, cuzineti noi, o chiulasa revizuita, o distributie ca la carte si poate iesi un motor care isi face treaba o perioada de timp onorabil si din care nu curg zemuri. |
Author: | Gheorghias [ 14 Aug 2015, 20:59 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Nu vreau sa schimb motorul, asta asa ca ultima solutie, majoritatea spun ca motoarele astea au cam fost forjate si nu vreau sa il schimb pe asta cu altu si dupa cativa km sa inceapa alte probleme. Sper ca saptamana viitoare sa ajung la mecanic sa ii fac un test de compresie si sa vedem ce are dupa cum am spus imi place prea mult masina si vreau sa o pun la punct |
Author: | Razvan29 [ 14 Aug 2015, 21:27 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
De aceeasi parere ca si colegul coman, pana la urma urmei se poate repara, nu e ca si cum ar fi calat sau ar avea vreo defectiune iremediabila. Faza cu schimbatul motorului ar fi buna daca ai avea vre-o cunostiinta despre care ai sti ca a avut o masina intretinuta, in rest treaba e la ghici - ii faci test de compresie, a doua zi iti bubuie dintr-o cauza necunoscuta. |
Author: | Gheorghias [ 14 Aug 2015, 21:32 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Stiu cum e treaba cu dezmembrarile, la zafira 2.2 benzina la pornire batea motorul am luat altul de la o renumita dezmembrare din zona garantat pe cuvantul lor ca e "tipla" dupa 2 saptamani de la montare avea acelasi simptome ca cel original( la cel original pistonul 4 nu mai avea cuzineti, bilea mergea direct pe arbore) de aia zic sa il vad pornit prima data Dar o sa va ascult sfatul si chiar daca ma costa mai mult o sa il fac pe al meu |
Author: | ALFA 156 192HP [ 14 Aug 2015, 21:48 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Nu e obligatoriu sa asculti sfaturi e mai simplu sa faci un calcul matematic si vezi care varianta e mai convenabila,eu asa am facut,am calculat cat costa schimbarea sau reparatia motorului si a iesit mai bine reparatia,am socotit si in perspectiva ca o perioada de timp nu o sa mai am probleme cu masina. |
Author: | nesquick [ 14 Aug 2015, 21:54 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
TS-ul poate sa aibe compresia ok si sa consume ulei. Incearca in prima faza sa schimbi uleiul. Incearca sa pui selenia racing 10w60, posibil sa-ti consume 1L la 2000-3000 km, ceea ce este rezonabil si mai poti trage de el. Daca motorul nu bate, nu tzacane si are putere eu zic ca esti in grafic. Ca sa-l faci ca nou ar trebuii sa schimbi cuzineti, segmenti si simeringuri supape + distributie. Toata distractia te poate duce la 2000-3000 lei |
Author: | Gheorghias [ 14 Aug 2015, 22:00 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Am avut 1.8 ts acum 3 ani si consumul de ulei era foarte mic in comparatie cu asta, dar merita incercat si schimbul de ulei. Motorul merge chiar frumos fara batai sau altele, sincer m-am speriat putin pentru ca dupa cateva saptamani de cand cumperi o masina sa constati probleme la motor , dar acum dupa ce am citit ce spun colegii e mai ok |
Author: | Cristian77 [ 16 Sep 2015, 09:35 ] |
Post subject: | Re: Probleme 2.0 TS |
Salut....daca intereseaza pe cineva un variator faze alfa 156 prima serie(1997-2000) motor 2000cm3 twin spark. Variatorul este nou cumparat din italia...intre timp am vandut masina si a ramas neschimbat. Cine este interesat sunati la 0766231148. Te rog sa postezi in aria de publicitate, la Piese si accesorii |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |