It is currently 04 Dec 2024, 21:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: 14 Aug 2006, 16:58 
Offline

Joined: 27 Jul 2006, 10:15
Posts: 5
Location: Bucuresti
Salutare tuturor!

as dori sa comand kitul asta de pe Alfisti.net dar, mai intai n-ar strica sa aflu niste pareri avizate... daca l-a instalat cineva pina acum si daca merita banii.

Eu am un 156 1,6 120CP din 2001.

multumiri anticipate!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Aug 2006, 18:23 
Offline

Joined: 28 May 2006, 02:10
Posts: 146
Location: Oradea
Din cate tin minte, pozitia filtrului este exact langa motor. Cred ca se incalzeste foarte tare, fapt pentru care nu l-as recomanda.

_________________
... ratiunea a spus BMW


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Aug 2006, 18:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Exact, nerecomandat.
Daca vrei sa schimbi ceva la admisia de aer, poti face 2 chestii, ambele ieftine si cu efect destul de bun.
Scoti cutia filtrului de aer, si scoti conul ala din ea, trompeta, cum vrei sa-i zici. Si apoi comanzi partea de intrare dinainte de cutie pentru GTA, inlocuiesti cutia aia de rezonanta cu aia de la GTA.
Am vazut asa ceva facut, si efectul era foarte ... de efect. Cel putin ca zgomot, desi proprietarul zicea ca se simte si la acceleratie/raspuns la pedala.
Oricum, te costa sub 50 Euro tot, de fapt sub 30 daca nu ma insel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15266
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Alexandrus, sunt interesat, putin mai multe detalii se poate? ca nu prea am inteles.. :?
Astept pareri pro si contra

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 13:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Da-mi un PM sa vb. pe mail sau pe Yahoo.
Apropos, te-am vazut ieri pe la academia militara in jos spre eroilor, o cam calcai ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15266
Car: 115/960
Location: Bucuresti
mm.. nu cred ca o calcam :P

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 14:17 
Offline

Joined: 27 Jul 2006, 10:15
Posts: 5
Location: Bucuresti
Pornind de la ce mi-ati zis mai sus, l-am pus pe google la treaba.

Concluzia: pentru motoare TS, o varianta de succes (dupa unii) ar fi renuntarea la "trompeta" din cutia filtrului de aer. De altfel, o intreaga discutie pro/cons pe aceasta tema o puteti gasi la :
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... PN=0&TPN=5

Io nu prea am avut rabdare sa citesc toate posturile (cam 22 de pagini) dar ideea generala este ca merita incercat, mai ales ca le poti rezolva usor in numai 15 minute.

In plus, o sa ii urmez sfatul lui Alexandrus si o sa comand rezonatroul pentru gta.

In final, am mai gasit si acest "how-to" la K&N direct pe 156: http://kandn.com/57i/57-0350%202054-433%20.pdf. La asta tre sa te muncesti un pic sa isi ia aerul direct din spoiler.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 14:35 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Modificarea de mai sus este cunoscuta sub numele de "V6 mod", adica se inlocuieste trompeta originala care iese din carcasa filtrului cu una de V6 care este mult mai scurta si fara coturi, iar filtrul original din cutie se schimba cu unul "sport" de tip panel filter. Este reativ ieftin si da un usor spor de putere.

Insa decat sa dai bani pe Maxxair mai bine ia un airbox cu carcasa din fibra de carbon gen BMC CDA, Viper, etc. Sunt ceva mai scumpe insa astea chiar dau putere spre deosebire de filtrele conice deschise (gen maxxair) care daca nu le montezi corespunzator pierzi putere.

Spun asta din proprie experienta deoarece am avut un K&N 57i amplasat intr-un loc de unde tragea aer cald si am pierdut nu mai putin de 10 CP (pe dyno) !!!

P.S. Vad ca ai pus si instructiunile de instalare de la K&N 57i. Nu sfatuiesc pe nimeni sa-l monteze acolo :D

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Poti inlocui trompeta, dar te costa in plus aia de V6 si o tii degeaba acolo. La JTS de exemplu nu mai e nici un con/trompeta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Io vreau sa pun un filtru conic in aripa, in dreapta bateriei cum te uiti din fata. Cooler air => more powah. A, si bineinteles, renunt la porcariile de tubulaturi originale (care nu asigura nici pe departe o izolare termica cat de cat acceptabila - FRIGE inauntru daca pui mana!) cu "articulatiile" alea care nu permit o curgere laminara a aerului cu unele profi din silicon, care asigura de asemenea si o izolare termica excelenta, dat fiind ca tubulatura este foarte aproape de sursa de caldura (motorul).
Am omis sa va spun ca am renuntat demult la porcaria aia de furtun de recirculare a gazelor de carter (aia care iese din motor pe sub capac si intra in furtun, dupa debitmetru). L-am scos si am astupat gaurile. Simplu.
Cand am timp o sa fac un tutorial cum sa faceti si voi la fel.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sfatul meu, nu pune filtru de aer deschis. Un BMC CDA costa mai mult, dar e cu totul alta mincare de peste.
Apropos de tubulaturi, de unde iei ceva bun la noi ? Pe net se gasesc, dar la noi n-am vazut nicaieri. Mi-as pune si eu unele rosii :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 22:10 
Offline

Joined: 27 Jul 2006, 10:15
Posts: 5
Location: Bucuresti
cu riscul de a fi offtopic, cam asa sta treaba: acum citeva zile am observat (cu stupoare!) ca acea carcasa de plastic in care se gaseste filtru de aer s-a desprins si sta pur si simplu atirnata doar de furtunul care preia aerul :shock:. M-am tot chinuit sa vad de unde naiba s-a desprins insa nici o sansa, neavind vizibilitate.

Voi aveti idee de ce anume se poate prinde carcasa filtrului de aer ? De contraaripa ? Din acelasi loc de unde se prinde si suportul pentru baterie ? De scut cumva ?

D'aia imi veni ideea de a schimba cu totul admisia de aer.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 13:38
Posts: 276
Location: BUCURESTI
Alexandrus Quote:
Sfatul meu, nu pune filtru de aer deschis. Un BMC CDA costa mai mult, dar e cu totul alta mincare de peste.
Apropos de tubulaturi, de unde iei ceva bun la noi ? Pe net se gasesc, dar la noi n-am vazut nicaieri. Mi-as pune si eu unele rosii :)
www.sandtler.com
au kit-uri pt alfa. mai ales pt ts :x

_________________
IL CUORE HA SEMPRE RAGGIONE. TRACTOR CUORE SPORTIVO.
Lancia Kappa Coupe 2.4, 20v
Nissan Patrol a.k.a Patrocle 2.8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Aug 2006, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai exact asta e ideea, ca in afara gasesc, la noi pauza.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2006, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 13:38
Posts: 276
Location: BUCURESTI
Alexandrus Quote:
Pai exact asta e ideea, ca in afara gasesc, la noi pauza.
Siteul este : www.issotoshop.com si are toate preturile. La preturile afisate trebuie adaugat transportul. Imi spuneti ce vreti si eu va spun pretul final.
Puteti sa intrati si pe sandtler.com. De la astia imi vine duminica o comanda, asa ca daca vreti ceva trebuie sa imi spuneti azi sau maine dimineata cel tarziu. La sandtler sunt preturile de catalog +15%( in medie)
Aia 15 la suta sunt transport si spaga. Sa nu ma intrebati pt cine e spaga Evil or Very Mad

_________________
IL CUORE HA SEMPRE RAGGIONE. TRACTOR CUORE SPORTIVO.
Lancia Kappa Coupe 2.4, 20v
Nissan Patrol a.k.a Patrocle 2.8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Aug 2006, 01:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Vrei sa zici www.isottashop.com ;)
Eu unul prefer Momo, de fapt chiar caut pe la noi produse Momo, accesorri mai degraba, vreau cap schimbator viteze, acoperitoare schimbator viteze, cap frina de mina si acoperitoare frina de mina, din piele, stiu exact ce modele vreau, dar nu stiu unde gasesc asa ceva la noi.
Daca nu ai inteles, pe mine ma intereseaza sa cumpar de la noi direct, nu sa astept 3 luni dupa un produs, sau sa imi trimita din greseala altceva. Sunt patit si nu mai vreau.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Aug 2006, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15266
Car: 115/960
Location: Bucuresti
din pacate teoria lui Alexandrus nu se verifica si la 147, si a trebuit sa aflu asta pe pielea mea, dupa ce am desfacut cutia filtrului de aer..
Deci, la 147 nu exista "conul" acela.. ceea ce se poate face este ceea ce a propus aicu prin "v6 mod" + filtru panel sport.
Atasez poze sa va lamuriti

Image

Image


Image

PS: rugaminte pt admin, iar am ajuns la limita maxima de upload motiv pt care hostez imaginile pe alt server, se poate face ceva? :oops: multumiri anticipate

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Aug 2006, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Da,la tine e filtru de aer traditional.Sunt interesat si eu de "V6-mod"-ul asta,am tot citit despre el ca fiind o modalitate simpla si relativ ieftina de a spori puterea.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Aug 2006, 01:54 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai ala din poza 2 ce e ?
E posibil ca la 1.6TS sa nu fie, din cite vad are cutia filtrului altfel decit 1.8TS si 2.0TS, dar ala din poza 2 pare con toata ziua. Ce nu inteleg eu este cum anume arata la tine cutia filtrului.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Aug 2006, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15266
Car: 115/960
Location: Bucuresti
cutia filtrului se vede daca te uiti atent in prima poza.. este dreptunghiulara si lunga orientata in jos.. Conul din poza 2 face parte din corpul carcasei filtrului, nu se poate inlatura, si oricum nu ar avea nici un efect inlaturarea lui, pt ca nu gatuie in nici un fel debitul aerului, are aproape acelasi diametru cu furtunul plus ca directioneaza aerul din carcasa catre furtun..
Anyway, nu e vb de tipul motorului (1.6, 1.8, 2.0), adimisa difera la 147 fata de 156 la oricare dintre motoare.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited