It is currently 28 Nov 2024, 12:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: 09 Aug 2015, 02:06 
Offline

Joined: 11 Nov 2014, 17:55
Posts: 11
Car: Alfa156
Am si eu cateva nelamuriri,de cateva luni ma tot gandesc sa schimb alfa mea 156 mk1 1.9 jtd cu ceva mai nou si mai puternic,insa sunt in dubii,nu stiu pe ce anume sa ma axez sa caut.ori 156 2.4 jtd mk2 sau 2.0 jts sau poate 1.8...imi fac griji si cu consumul pentru ca nu stiu exact cam cat consuma cele enumerate mai sus,nu stiu cat de reusite sunt pentru ca eu cu alfa mea nu am nici un fel de problema legat de motor.pe parcursul celor 3 ani de cand o am pot spune ca desi am investit ceva banuti in brate si alte cele motorul este perfect la cei 110 caluti...
As avea nevoie de cateva sfaturi pentru ca imi doresc tot o alfa dar nu ma pricep mai de loc la cele pe benzina,cat consuma,cat sunt de fiabile,daca sunt reusite,cat consuma la un condus normal?
Rog pe cei care se pricep daca ma pot ajuta cu ceva sfaturi pentru ca nu vreau sa iau o decizie gresita si pentru a sti ce + si - au fiecare dintre ele...


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 08:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7905
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Vezi ca exista topic dedicat cu sfaturi achizitie 156 . Ia si citeste cu rabdare . Altul ar fi cel legat de consum .
Daca astea nu sunt de ajuns ca sa te hotarasti , te mai indrumam si noi .
Eu unul sunt curios de ce vrei alta masina . Trebuie sa ai niste motive care sa iti si influenteze alegerea .


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 11:23 
Offline

Joined: 11 Nov 2014, 17:55
Posts: 11
Car: Alfa156
Am cautat pe forum dar eu unul nu am gasit mare lucru , poate nu am vazut eu suficient de bine.
Sunt foarte multumit de alfa mea insa as vrea o alfa mai tinerica cv mai puternica cu un interior din piele.partea din fata de mk2 e mult mai fioroasa ca si la mk1.


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu zic sa pastrezi ceea ce ai, daca vrei sa ti ruinezi viata treci pe jts la a treia tinerete.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 11:54 
Offline

Joined: 11 Nov 2014, 17:55
Posts: 11
Car: Alfa156
nu inteleg exact la ce anume te referi...


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
daca vrei sa te apuci de mecanica serioasa si sa devii un bun diagnostician al sistemelor de injectie directa pe benzina(microfiltre, injectoare speciale, etc), minim dotat cu fiatecuscan, vreo 2 interfete, 2 seturi de chei la 100-150 euro setul si totodata sa devii specialist in reactiile de oxido-reducere in mediu catalitic controlat de o caruta de sonde de oxigen e foarte ok sa iei un jts vechi de vreo 15 ani, mai simplu decat atat eu nu pot sa forumulez.

la 2.4 dizel treaba e mai buna, faza e ca la cele vechi nu se justifica cilindreea vs putere ca si taxe, adica aveau 136/140/150/175 de cai, iar un 1.9 16v are tot la fel, oricum e diferenta intre 2.4 de 136 si 1.9 de 150 cai in sensul ca 2.4 trage mai bine si se aude mult mai bine, culmea, e adevarat iar daca vrei un 2.4 calumea ar trebui sa treci pe 159 pentru ca pe 156 nu au fost 2.4 de 200 de cai doar de maxim 175 si alea sant foarte rare.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7905
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Ideea e ca nu e ca si cum ai lua una cu doi trei ani vechime . Nu stiu din ce an e a ta dar sa risti sa treci la una din 2002-2003 care sa se dovedeasca obosita si sa incepi iar sa bagi bani nu are sens . Ramai cu masina ta ingrijita pana reusesti sa faci un salt la ceva de dupa 2010 macar .


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 20:35 
Offline

Joined: 11 Nov 2014, 17:55
Posts: 11
Car: Alfa156
Alfa mea e din 2001. eu ma gandeam la cv din 2004-2005...


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 20:44 
Offline

Joined: 11 Nov 2014, 17:55
Posts: 11
Car: Alfa156
comanr Quote:
daca vrei sa te apuci de mecanica serioasa si sa devii un bun diagnostician al sistemelor de injectie directa pe benzina(microfiltre, injectoare speciale, etc), minim dotat cu fiatecuscan, vreo 2 interfete, 2 seturi de chei la 100-150 euro setul si totodata sa devii specialist in reactiile de oxido-reducere in mediu catalitic controlat de o caruta de sonde de oxigen e foarte ok sa iei un jts vechi de vreo 15 ani, mai simplu decat atat eu nu pot sa forumulez.

la 2.4 dizel treaba e mai buna, faza e ca la cele vechi nu se justifica cilindreea vs putere ca si taxe, adica aveau 136/140/150/175 de cai, iar un 1.9 16v are tot la fel, oricum e diferenta intre 2.4 de 136 si 1.9 de 150 cai in sensul ca 2.4 trage mai bine si se aude mult mai bine, culmea, e adevarat iar daca vrei un 2.4 calumea ar trebui sa treci pe 159 pentru ca pe 156 nu au fost 2.4 de 200 de cai doar de maxim 175 si alea sant foarte rare.

La un 2.4 175 de cai ma gandeam eu...sincer benzinarele pe mine unul nu ma incanta insa niciodata nu se stie ce imi rezerva viitorul..am vazut ca sunt ceva alfe 1.9 140 cai dar nu stiu cam care ar fi diferenta cu una 2.4 175( aici ma refer la consum fiabilitate costuri intretinere)


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
2.4 175 e o raritate iar diferenta e la impozit in jur de zece meleoane, e ok ca si motor.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 20:59 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3174
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
comanr Quote:
2.4 175 e o raritate iar diferenta e la impozit in jur de zece meleoane, e ok ca si motor.
Mai e costul kit-ului ambreiaj cu volanta, destul de scump, a fost cineva care a tot cautat dar tot la cateva mii de lei a ajuns.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 21:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
Eu iti recomand un 156 facelift din 2004,2005 motorizarea de 1.9jtdm,16v,150cp,e o masina foarte reusita(raportul putere/greutate foarte ok,impozit/asigurare decenta comparativ cu 2.4 175cp),euro 3(nu ai batai de cap cu "clapetutele",filtru particule).

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2015, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
speedy91 Quote:
Eu iti recomand un 156 facelift din 2004,2005 motorizarea de 1.9jtdm,16v,150cp,e o masina foarte reusita(raportul putere/greutate foarte ok,impozit/asigurare decenta comparativ cu 2.4 175cp),euro 3(nu ai batai de cap cu "clapetutele",filtru particule).
am vrut si eu sa zic ca cel mai bun 2.4 si cel mai smecher jts e defapt un jtd de 1.9 16v da eram offtopic :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Sep 2015, 11:08 
Offline

Joined: 29 Aug 2015, 13:48
Posts: 18
Car: 156 1.9 JTD sw
Location: Timisoara
TM 91 PBC Quote:
comanr Quote:
daca vrei sa te apuci de mecanica serioasa si sa devii un bun diagnostician al sistemelor de injectie directa pe benzina(microfiltre, injectoare speciale, etc), minim dotat cu fiatecuscan, vreo 2 interfete, 2 seturi de chei la 100-150 euro setul si totodata sa devii specialist in reactiile de oxido-reducere in mediu catalitic controlat de o caruta de sonde de oxigen e foarte ok sa iei un jts vechi de vreo 15 ani, mai simplu decat atat eu nu pot sa forumulez.

la 2.4 dizel treaba e mai buna, faza e ca la cele vechi nu se justifica cilindreea vs putere ca si taxe, adica aveau 136/140/150/175 de cai, iar un 1.9 16v are tot la fel, oricum e diferenta intre 2.4 de 136 si 1.9 de 150 cai in sensul ca 2.4 trage mai bine si se aude mult mai bine, culmea, e adevarat iar daca vrei un 2.4 calumea ar trebui sa treci pe 159 pentru ca pe 156 nu au fost 2.4 de 200 de cai doar de maxim 175 si alea sant foarte rare.

La un 2.4 175 de cai ma gandeam eu...sincer benzinarele pe mine unul nu ma incanta insa niciodata nu se stie ce imi rezerva viitorul..am vazut ca sunt ceva alfe 1.9 140 cai dar nu stiu cam care ar fi diferenta cu una 2.4 175( aici ma refer la consum fiabilitate costuri intretinere)
A mea e 1.9 de 154 cp model 2003 (e tot facelift in afara de "bot" ) si sunt foarte multumit de cum merge cum "toarce" motorul. consumul il are mic (4.5-5 exterior , 6.7 urban) .Si mk1 arata bine zic eu ,dar depinde cat de bine e intretinut. eu unu tot ce mai vreau sa fac la masina asta e sa ii pun niste faruri gen : Image si asta strict pentru Lupe , ca sa nu cumpar alt far care sa trebuiasca re-lipit daca ii pun eu lupe separat ... fapt care poate sa strice tot farul... nu vreau sa risc..

_________________
  • Alfa 156 1.9 JTD SW 154 CP
[/i]


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2015, 11:23 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
I-ai facut remap? Eu n-am mai auzit de 1.9 si 154 CP. Referitor la faruri, sunt urate tare...

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2015, 18:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Nasoale faruri...

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2015, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Subscriu, te rog nu monta asa ceva.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2015, 19:21 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Decat sa cheltui 10 milioane pe farurile alea oribile, dă 4 pe lupe si 2 pe un set de faruri sh( sa montezi lupele direct pe ele).iesi si mai ieftin si mai multumit de lucrare! Te pot ajuta cu un sfat sau mai multe daca te hotarasti la lupe :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2015, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Eu zic sa se dea ban celor care mai propun cuiva abominatiile alea cu leduri.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited