Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

problema putere / DPF
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23692
Page 1 of 1

Author:  culea [ 19 Jun 2015, 22:44 ]
Post subject:  problema putere / DPF

posibil sa fiu "off topic" sau sa se mai fi postat despre asta in trecut .. dar sunt foarte multe pagini si nu gasesc ..

conduc o alfa 159 2.4 jtdm 200 cai din 2006 aproape de 200k kilometrii si am filtrul de particule(DPF) pe ea ... acum ceva timp dupa o perioada de drumuri scurte am ramas fara putere si nu trecea de 3500 turatii si presiunea in turbina urca foarte greu si maxim pana la ~0.7 bari ... dupa care si`a revenit dupa o regenerare pe stand .. a continuat sa faca problema asta din cand in cand(la ~ 3 saptamani) si se rezolva dupa o plimbare mai lunga dar dupa ultimul service(care a avut o regenerare pe stand) a inceput sa fie din ce in ce mai rau si cei de la service-urile din zona nu stiu ce sa imi zica,.. mi s`a recomandat sa schimb un senzor aflat undeva deasupra radiatorului .. vacum-ul de la turbina sau ceva de gen.. l`am schimbat, am facut o plimbare de vreo 60km pe autostrada in 3500 ture .. a fost totul ok.. dar a 2a zi in timp ce eram in viteza a 3a de la 1.5bari a cazut la 0.8 si a pierdut puterea... iar de atunci doar asa merge .. pornesc motorul este ok.. dar dupa 2-3minute se intampla chestia asta si nu mai trage .. am fost la toate service-urile din zona(sunt undeva in germania intr`un sat si nu am o reprezentanta prin apropiere) si nu mi`a zis nimeni nimic concludent .. unul singur mi`a zis ca ar fi filtrul de particule(DPF)dar nu era prea sigur de asta .. stie cineva ceva legat de problema? ...

P.S. uneori se stinge check-ul si merge bine pentru o perioada dar de obicei cand depasesc 3500de ture in a 3a, se duce si puterea ..

va multumesc anticipat!!

Author:  nesquick [ 20 Jun 2015, 07:32 ]
Post subject:  problema ..

Pai ideal ar fi sa puna cineva un tester si sa citeasca erorile.

Poti verifica furtunele, curata senzorul de pe galeria de admisie si valva egr daca lucreaza corect.

Din moment ce toate acestea sunt ok, tre sa stii cand face regenerare si sa nu opresti motorul atunci. Este indicat ca in momentul regenerarii 'naturale' sa mergi cu masina ceva mai turat (3000-3500rpm). O regenerare dureaza in jurul a 10min.

Succes!


Sent from my mobile

Author:  nrs88 [ 28 Jan 2016, 01:43 ]
Post subject:  Re: problema putere / DPF

Ai rezolvat problema? Am si eu aceeasi problema si la a mea 1.9 jtdm 110kw.. :(

Author:  VladimirG [ 28 Jan 2016, 02:16 ]
Post subject:  Re: problema putere / DPF

de unde esti?

Author:  nrs88 [ 29 Jan 2016, 11:44 ]
Post subject:  Re: problema putere / DPF

Am rezolvat problema cu o regenerare dpf.. :D

Author:  alfalucian [ 29 Jan 2016, 11:51 ]
Post subject:  Re: problema putere / DPF

Eu nu inteleg ce este așa complicat să îți dai seama cand face o regenerare și sa o duci la capăt. :scratch:

Author:  ibiza [ 29 Jan 2016, 12:39 ]
Post subject:  Re: problema putere / DPF

alfalucian Quote:
Eu nu inteleg ce este așa complicat să îți dai seama cand face o regenerare și sa o duci la capăt. :scratch:
Pentru ca nu toata lumea sta cu ochii pe consumul instant ca pe butelie, pentru ca nu toti observa o mica diferenta de tonalitate a motorului.

Acum cateva zile, a inceput regenerarea cand veneam de la serviciu, cu vreo 5 minute inainte sa ajung acasa. Noroc ca am observat consumul de 35-50% la deal. Am mai dat o tura cu masina, chiar daca ma grabeam sa ajung acasa. Intamplarea asta m-a facut sa ma gandesc la acest sistem de filtrare. Oare cand cumperi o masina care isi face regenerari esti pus in tema? Ti se spune cum sa recunosti regenerarile, ca este normal, sau ca e indicat sa lasi regenerarea sa se termine de la sine? Cel mai fair mi s-ar fi parut sa iti prezinte un mesaj pe computerul de bord, ceva de genul "Filtrul de particule in proces de curatare, recomandam sa nu opriti motorul". Stiu ar fi schimbat mai putine filtre DPF apoi, dar cred ca oamenii ar aprecia mai putine dureri de cap si vizite in service.

Pentru proprietarii de Q-tronic, am observat ca schimbarile de viteze sunt putin mai smuncite in timpul regenerarilor. Cel mai puternic se simte cand opresti si ramanand in D, cutia decupleaza putin mai brutal. Iar ralantiul sta jumate de mm mai sus :D

Author:  yux_mm [ 31 Jan 2016, 05:22 ]
Post subject:  Re: problema putere / DPF

La alte marci nu iti dai seama deloc de regenerare. Nu stiu cum se petrec lucrurile acolo pe termen lung.

Author:  traian1981 [ 31 Jan 2016, 13:48 ]
Post subject:  Re: problema putere / DPF

Cred ca la orice marca iti poti da seama, probabil multi nici nu stiu de regenerare
De exemplu la Mondeo, motorul este mai zgomotos iar cand apesi acceleratia in mers ai lag destul de mult
Consumul instant la relanti sare de la 0.7 la 1.7 cu clima pornita
Nu am ceas sa imi indice presiunea la turbo sau sa ma avertizeze in alt fel :)

Trimis de pe al meu GT-I8730 folosind Tapatalk

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/