Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Resetare ECU https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2367 |
Page 1 of 1 |
Author: | Dragos [ 28 Jun 2007, 10:35 ] |
Post subject: | Resetare ECU |
Quote:
|
Author: | Tupac [ 28 Jun 2007, 12:43 ] |
Post subject: | |
Un pasaj de acolo suna ca in povestile romanesti "cum iti conduci masina, asa merge frate!", adica ceva de genul "daca ai mers incetisor cu ea, nu se va mai infige! asa ca da-i talpa sa o "inveti" !" Yeah, right! Imi scot eu bateria timp de 1 ora, dupa care merg 30 minute ca mosii prin oras, si pe urma fac asa un 0-100 de test. Ce ziceti? O sa scot 12 secunde?? |
Author: | Tupac [ 28 Jun 2007, 14:14 ] |
Post subject: | |
Hai mah...termina cu prostiile astea , cel putin la Turbo si Compresor nu are cum sa fie valabil neam |
Author: | HOT [ 28 Jun 2007, 23:30 ] |
Post subject: | |
La fosta Mondeo diesel mergea treaba asta asa ca ar trebui sa mearga si la alfa romeo jtd. |
Author: | Alex_Alfa [ 28 Jun 2007, 23:32 ] |
Post subject: | |
Asa e la toate |
Author: | Tupac [ 29 Jun 2007, 00:05 ] |
Post subject: | |
Hai mai baieti, lasati povestile . La Turbo poate doar dauna daca ai mers mult timp cu ea batraneste si se depune porcaria aia la turbina, atata tot...nu vad alta posibilitate. Cred ca e mai mult o chestie psihologica . In plus, cu atat mai fortata, cu atata mai mari riscurile sa crape masina, nu sa mearga mai bine |
Author: | Alexandrus [ 29 Jun 2007, 04:29 ] |
Post subject: | |
Tupac, ia citeste tu ce parametri sunt self-learning la un ECU Bosch, modelul folosit pe masina ta, s-ar putea sa ai o surpriza. |
Author: | firestarter [ 29 Jun 2007, 09:56 ] |
Post subject: | |
Tupac, ideea este ca orice ECU are un set de harti de amestec modificate dinamic in functie de regimul in care merge acea masina. Daca ECU memoreaza un anumit tip de amestec la o plaja de turatii va ramane cu ala pana la reset. Cu alte cuvinte, daca mergi vreme indelungata prin traficul din Bucuresti cu turatii de pana in 4000 RPM este foarte posibil ca atunci cand iesi din oras si i dai cox sa nu se mai comporte la fel de bine motorul ca atunci cand mergi in ture constant. Nu e o aberatie ce zic baietii pe aici, chiar are logica si asa este. |
Author: | Silviu [ 29 Jun 2007, 10:45 ] |
Post subject: | |
adica vreti sa spuneti ca daca merg cu masina, in oras, la turatii de 2500 - 3000 rpm, cand plec la plimbare pe A2, este puturoasa ? |
Author: | firestarter [ 29 Jun 2007, 10:53 ] |
Post subject: | |
ceva mai puturoasa decat daca ai merge in ture in mod constant. |
Author: | Tupac [ 29 Jun 2007, 11:30 ] |
Post subject: | |
Bai, voi sunteti incredibili sa mor io Bai Firestartere, pai eu pana in 4000 merg mereu, ca am diesel naibii!! Alo, trezirea! I-auzi frate, ca merg cu 2000-2500rpm in oras nu va mai merge masina pe Autostrada vorba lui sSilviu....'ai nu zau?! |
Author: | Silviu [ 29 Jun 2007, 12:41 ] |
Post subject: | |
HH, in seara asta plec la maricica si o sa testez daca este mai puturoasa sau este avida de cox Duminica seara va spun cum s-a comportat. |
Author: | Alexandrus [ 29 Jun 2007, 14:21 ] |
Post subject: | |
Tupac, OK, e ca tine, vroiam sa te pacalim, live long and be happy. |
Author: | lynxul [ 30 Jun 2007, 10:58 ] |
Post subject: | |
Toata lumea are dreptate! Sunt fix 2 harti de injectie care se comuteaza in functie de regimul de mers al masinii. Daca masina e forjata avem nevoie, desigur, de o harta agresiva. Daca masina e batrana si trista... e batrana si trista. Ati vazut dupa un drum lung cand intrati in oras... o bestie masina... Aia e in mod clar harta agresiva. Eu le-am vazut pe amandoua, iar cea de "Full Throttle" are val marite cu aprox 30%. Cand spun full throttle ma refer la regimul de mers, nu la pozitia pedalei. |
Author: | Silviu [ 01 Jul 2007, 17:19 ] |
Post subject: | |
Abia m-am intors de la mare si pot sa va spun ca de cand am intrat pe A2, am calcat-o normal, m-am trezit pe la 180km/h, deci merge de rupe. Nu cred o iota din vrajeala cu ECU. Poate la late masini functioneaza, la mine are personalitate. Cu ocazia deplasarii la maricica, am observat ca noua cutie de viteze ma 'fura" la vitezometru, pana in 100 km/h cu 10-15 km/h; peste 100 cu cel putin 20 km/h, cam naspa ca era sa fur 2 radare. |
Author: | occ [ 03 Jul 2007, 10:21 ] |
Post subject: | |
ok sincer nu am simtit schimbari in dinamica masini dupa mers in oras sau dupa autostrada... |
Author: | juld5 [ 20 Jul 2014, 15:29 ] |
Post subject: | Re: Resetare ECU |
La al meu JTS aveam probleme cu relantiul cand era cuplat aerul conditionat, dar dupa resetul de ECU problema a disparut si parca masina trage mai bine, are o explozie de putere de pe la 2900 3000 de ture. Am facut resetul din fiatECUscan (selfadpaterparameters reset) urmand apoi timpii de 90s cu cheia in MRA, 90s cheia Off, 15min motor pornit fara apasat nici o pedala, 10min motor oprit. Diferenta de relanti s-a simtit inca din cele 15min de motor pornit. Pentru a verifica resetarea ECU-ului am verificat din fiatECUscan parametrii SelfAdapt Bank 1 si 2 (add si sub parca), imediat dupa reset trebie sa fie 1 respectiv 0, iar dupa o scurta plimbare cu masina valorile ar trebui sa fie diferite de 1 respectiv 0. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |