Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Necunoscator in fenomenul Alfa :) https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23622 |
Page 1 of 1 |
Author: | UADIV [ 31 May 2015, 22:47 ] |
Post subject: | Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Salutare! Adrian sunt, fost posesor printre altele de Opel Signum 2006(model facelift) motor fiat 1.9 cdti 1910 88kw... exact ca pe noua achizitie: alfa 159 model 2008... problema: Porneste greu... la prima pornire a zilei, sau si la urmatoarele porniri daca a trecut mai mult timp de la oprire. invarte de mult prea multe ori pana porneste si scoate mult fum negru. La opel am avut o problema similara(doar ca nu scotea fum)... nu pornea la cald, problema a fost senzorul arbore cotit. In mers are putere, se accelereaza liniar, dar in jurul lui 120 km/h are o ezitare de vreo 2-3 sec, scade si presiunea turbinei(deh are indicator) dupa care revine si accelereaza pana la vreo 200 km/h unde intervine un alt fenomen... instinctul de conservare... o alta problema: Opelul l-am avut in posesie vreo 2 ani si am fost extraordinar de multumit de el desi avea cred peste 300.000 km . Am fost anul asta de revelion in austria (3 adulti, juniorul de 3 ani si bagaje) consum plin-plin 4.5% - nu sunt genul care merge "la consum" Ce nu inteleg: cum se face ca o masina mare (opelul) 1605 kg sa consume 5% iar o alta cu aceeasi greutate, motor identic sa consume 7% ? am crezut ca are masina ceva... dar vad ca aici pe forum un consum de 7% e normal (vorbesc de extern). |
Author: | yux_mm [ 31 May 2015, 22:58 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Motorul de pe Alfa e tot cel de 88kW? Din cate stiu, desi motoarele sunt identice Fiat-Opel, Opelul are alte harti, probabil inclinate mai mult spre economie. Esti sigur ca Signumul are 1605 kg? Pana la urma e o vectra usor prelucrata... |
Author: | marius [ 31 May 2015, 23:01 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Poate trebuie curata admisia? E o problema cunoscuta asta cu depunerile pe admisie si valva EGR, la Opel nu te-ai lovit de ea? Cat despre consum, nu stiu ce sa iti zic, poate doar ca esti norocos daca te mentii la 7%. |
Author: | UADIV [ 31 May 2015, 23:07 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
asa scrie in cartea de identitate 1605 kg,curios sa nu ca si in cartea alfei tot 1605 kg. ca o diferenta in cazul opelului cei 88 kw sunt la 3500 rpm iar la alfa la 4000 rpm. cuplul este la fel. |
Author: | UADIV [ 31 May 2015, 23:09 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
marius Quote: Poate trebuie curata admisia? E o problema cunoscuta asta cu depunerile pe admisie si valva EGR, la Opel nu te-ai lovit de ea? Cat despre consum, nu stiu ce sa iti zic, poate doar ca esti norocos daca te mentii la 7%. sper ca glumesti |
Author: | nesquick [ 31 May 2015, 23:10 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
1. Tester 2. Curata admisia 3. Egr OFF sau inlocuit pentru ca aproape sigur e blocat pe deschis 4. fa un drum mai lung si vei vedea ca va consuma 5% ( daca este 1.9jtdm 8v ) |
Author: | BZ-76-DIA [ 31 May 2015, 23:12 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Opel nu a cumparat decat motorul de la Fiat, admisia e creata de ei si difera de cea pusa pe motoarele de alfa. Le zboara swirl-urile mai ceva ca grauntele de popcorn cand le pui in tuci, alfistii se pot considera norocosi cu ce au. |
Author: | UADIV [ 31 May 2015, 23:16 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
cristianmiu Quote: 1. Tester
am masina de 3 zile, primul lucru, testerul si apoi vedem....
2. Curata admisia 3. Egr OFF sau inlocuit pentru ca aproape sigur e blocat pe deschis 4. fa un drum mai lung si vei vedea ca va consuma 5% ( daca este 1.9jtdm 8v ) |
Author: | marius [ 31 May 2015, 23:35 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Exact, in servisul unde merg mai nou signumurile cu motorul asta sunt clientii casei. |
Author: | UADIV [ 01 Jun 2015, 14:14 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Marius, vad ca esti din bv, ce service poti sa-mi recomanzi? |
Author: | bmf [ 01 Jun 2015, 14:28 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Verifica si clapetele de swirl si bujiile... |
Author: | UADIV [ 02 Jun 2015, 18:10 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Am desfacut azi supapa egr... Si era obturata cu o placuta... Am montat egr-ul la loc dar am scos mufa, gandindu-ma ca nu va vi nici o diferenta daca egr-ul e anulat... Dar surpriza, s-a aprins martorul chek engine ,pe test eroare egr... Am sters eroarea (am o chinezarie tester obd2 care se conecteaza prin bluetoth la telefon) si am ajuns de unde am plecat. La service meseriasu' mi-a gasit eroare pe prima treapta de la ventilator racire motor si "probabil" probleme pe returul inj. 1 si 2. O chestie interesanta: filtrul de particule incarcat 1000%(o mie), s-a regenerat ultima data acu' vre-o 1300km iar urmatoarea regenerare dupa vreo 3000 km... Mai apare ca gazele curg fluent prin pdf. |
Author: | BZ-76-DIA [ 02 Jun 2015, 18:19 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
EGR-ul a fost blindat, anulat fizic, ceea ce nu e rau, mai trebuie sa-l anulezi si din soft si ai scapat de grija lui. Problema ventilatoarelor e comuna, e bine sa schimbi rezistenta ca sa fie treaba treaba, oricum porneste direct pe treapta 2 cand se incalzeste prea tare. Dupa ce descrii in legatura cu DPF-ul, probabil acesta e la locul lui insa i-a fost golit interiorul; iar nu e rau, dar trebuie anulat si din soft. Cauta-l pe iluzoriu sa termine el ce au inceput altii si ai scapat de bubele frecvente la acest model. Mai ramane admisia, o cureti la fiecare distributie si mergi babateste cu masina, nu la 70 kph cu a 6-a ca babaciunile. |
Author: | marius [ 02 Jun 2015, 22:34 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Nu mai locuiesc in Brasov de ceva vreme dar daca nu ai rezolvat iti pot da datele de contact ale mecanicului unde mergem eu. |
Author: | tzzivii [ 03 Jun 2015, 01:29 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Masina ce o ai tu in posesie, cea de VN presupun, are EGR off si DPF off. problema cu pornirea eu o arunc catre injectoarele cu probleme pe retur. |
Author: | UADIV [ 04 Jun 2015, 23:25 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Mersi mult de raspuns! |
Author: | UADIV [ 08 Jun 2015, 00:15 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Deocamdata am montat o supapa unisens dupa filtrul de motorina... si e mult mai bine... O intrebare: la voi cei cu motorul asta va arata in frana de motor 2 L/%? La masina anterioara care avea acelasi motor (signum) aveam consum 0/% |
Author: | StratoneMarius [ 08 Jun 2015, 01:22 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Asa indica si la mine in frana de motor, 2%.Celelalte masini cu care am mai mers afiseaza 0%. |
Author: | yux_mm [ 08 Jun 2015, 09:36 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
Da, 2% |
Author: | zveroboy78 [ 23 Jun 2015, 22:21 ] |
Post subject: | Re: Necunoscator in fenomenul Alfa :) |
La Giu MultiAir tot 2% arata cu frana de motor, daca va incalzeste cu ceva |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |