Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

BMF is back
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23575
Page 1 of 1

Author:  bmf [ 21 May 2015, 14:16 ]
Post subject:  BMF is back

Dupa cum spuneam pe topicul de bascule, s-a identificat o alta masina in piata si am cumparat-o, punand pe ea power-up-urile ce le aveam.
Masina are acum turbina GTB1856v (hibridizata din 1749v), LSD Torsen 2 pe spate, FMIC si ambreiaj intarit cu Kevlar. S-a cumparat Sachs (care de fapt am nimerit peste un Luk rebranded) si s-a suit pe masina la capatul a doua zile de lucru si draci si munca a 3 mecanici f buni. Au fost probleme cu o reparatie anterioara proasta, suruburi intepenite etc.
Turbina a fost hibridizata la Master Tuner si ambreiajul a fost preparat tot de ei, tin sa ii multumesc calduros lui Florin pentru sprijinul acordat si vi-l recomand.
Desigur totul nu putea fi facut fara ajutorul lui Tibi, softul lui da acum 93mm^3/injectie ceea ce conform unor forumuri duce cam 225HP. Transmisia tine fara probleme iar reprize de genul 120-200 km/h sunt o placere:)
Masina a papat deja prima mie de km intr-o zi si a mers impecabil.

Attachments:
IMG_20150518_141545.jpg
IMG_20150518_141545.jpg [ 171.56 KiB | Viewed 7057 times ]
IMG_20150518_141552.jpg
IMG_20150518_141552.jpg [ 130.95 KiB | Viewed 7057 times ]

Author:  VladimirG [ 21 May 2015, 14:51 ]
Post subject:  Re: BMF is back

http://www.youtube.com/watch?v=xSXHH1VV6xo" onclick="window.open(this.href);return false;
nu m-am putut stapani :D
sa te bucuri de ea :)

Author:  bmf [ 21 May 2015, 15:02 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Stiu melodia, sunt tari baietii aia :) Mai au si alte videoclipuri OK. Toata tarasania pleaca de la portofelul din Pulp Fiction https://www.youtube.com/watch?v=NUuwd8Z0l_4" onclick="window.open(this.href);return false;
Se pare ca Samuel L Jackson are un fetis pt BMF, inclusiv pe sabia sa de Jedi :)
Mersi pt urare.
Intre timp ca addendum se pare ca la exterior cutia de viteze de pe Q4 este identica cu cea de pe 2WD-uri, inclusiv carcasa diferentialului central care e identica cu cea a diff-ului de 2WD, totul masurat cu masinile puse pe elevator una langa alta. Adica M32. Nu stiu insa daca pinioanele sunt tot alea.
De aici exista o posibilitate teoretica de GT Q4, 156 berlina Q4 (exista chiar loc de tunel cardan) sau poate 147 Q4, desigur cu puntile corecte, suspensiile corecte etc.
Intrucat am o transmisie completa de rezerva.... :) ma poate ajuta cineva cu niste poze detaliate facute pe sub un GT 1.9 jtd 16v? :D

Author:  nae [ 21 May 2015, 15:23 ]
Post subject:  Re: BMF is back

In seara asta sunt la Florin, sa beau beri sub masina!

Author:  ionutp [ 21 May 2015, 15:31 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Lasa cadrul jos :lol:

Author:  ALXege [ 21 May 2015, 15:37 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Desigur ca se poate, si daca cutia de viteze ar diferi, poti in ultima instanta folosi cutie de Q4, problema e sa incapa fizic transmisia sub masina.

Author:  bmf [ 21 May 2015, 15:50 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Si sa nu inventezi alt suport de prindere pt ea...:)
Unde nu mai pui ca tamponul ala antibalans e cea mai mare mizerie ever...

Author:  Razvan29 [ 21 May 2015, 19:24 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Jos palaria, chiar iti place platforma asta nu gluma.

Dar pune si tu poze cu BMF-ul, ne arati numai fiare :lol:

Author:  bmf [ 22 May 2015, 15:24 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Attachment:
IMG-20150508-WA0000.jpeg
IMG-20150508-WA0000.jpeg [ 120.23 KiB | Viewed 6920 times ]
Corect, hop si eu cu vaca mea.

Author:  Valak [ 22 May 2015, 15:28 ]
Post subject:  Re: BMF is back

:clapping: Excelent, deci povestea continua !

Author:  TwinTwin [ 22 May 2015, 15:39 ]
Post subject:  Re: BMF is back

:clapping: felicitari! :clapping:
faptul ca dupa experienta prin care ai trecut, te- i rentors la ea, nu mai lasa loc de comentarii despre cum e masina. Am aceeasi parere!

Author:  bmf [ 23 May 2015, 13:40 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Asa una de drum lung, un sofer cu picior usor nu ca al meu :)
(sau de ce remap-urile lui Tibi isi scot singure banii)
Attachment:
IMG_20150519_141232.jpg
IMG_20150519_141232.jpg [ 56.16 KiB | Viewed 6868 times ]

Author:  Razvan29 [ 23 May 2015, 17:47 ]
Post subject:  Re: BMF is back

O prinde foarte bine nuanta asta, cum se numeste? Nu am vazut prea multe CW-uri cu nuanta asta de grigio.

Author:  bmf [ 23 May 2015, 21:16 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Nu știu dar uite încă una aici: http://olx.ro/i2/oferta/alfa-romeo-156- ... 575d90300c" onclick="window.open(this.href);return false;
Cu poze mai clare...
Eu am luat-o cu 60.000 km reali la bord, se vad si după uzura, masina a stat mult pe bara.
Diferența între asta si cea dinainte care avea 150.000km se vede si la relanti :) mult mai silentioasa, nu tremură la relanti sau accelerare, merge foarte lin, consumă f putin, nu are greieri etc...

Author:  bmf [ 22 Jun 2015, 00:42 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Si intrucat vremea e superba (NOT), am zis ca e momentul sa mai dam o tura pe la doctor si m-am prezentat la Razvan :)
Rezolvat astfel niste probleme cu niste chedere, intarit un tampon antibalans, remediat bucsa de la pedala de ambreiaj care acum merge mult mai cursiv. Multumesc Razvane :)
Iar pe drumul de intoarcere, un 80-120 in a 4-a. Un GTA era teoretic la aproape o secunda in spate. Opera lui Tibi, omul chiar stie ce face.

https://www.youtube.com/watch?v=RqbAzuS ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  ALXege [ 22 Jun 2015, 10:51 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Felicitari, dar vezi ca GTAul ala e in viteza nepotrivita, daca vrei sa faci rapid 80-120 o faci in treapta a 3a :wink:

Author:  bmf [ 22 Jun 2015, 11:25 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Alta faza ma doare acum... Exista vreo pereche de pinioane de a 6-a mai mici? Fac mult autostrada si m-ar coafa sa am viteza de croaziera (130-140km/h) la o turatie mai mica, gen 2200-2500 rpm în loc de 3000...

Author:  ALXege [ 22 Jun 2015, 11:31 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Difera cutia fata de versiunile nonQ4? Nu-mi amintesc ce turatie aveam la GT, dar stiu ca consumul de autostrada era o gluma raportat la viteza de croaziera..

Author:  bmf [ 22 Jun 2015, 19:41 ]
Post subject:  Re: BMF is back

ALXege Quote:
Difera cutia fata de versiunile nonQ4? Nu-mi amintesc ce turatie aveam la GT, dar stiu ca consumul de autostrada era o gluma raportat la viteza de croaziera..
Teoretic cutia e aceeași, rapoartele pot fi diferite. Ma supără ca la 130km/h are cam 2800rpm. Mi-aș fi dorit ceva gen 5-600 rpm mai jos.

Author:  TwinTwin [ 22 Jun 2015, 21:46 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Pe A3, unde sunt multe urcari, daca merigi cu 140km/h pe pilot automat o sa vezi ca 3000 rpm e absolut decent si util judecand dupa sunetul motorului si consumul instant. Daca incerci sa mentii aceleasi conditii pe acceleratie "manuala" in anumite zone pe urcare ajungi aproape la capat cu pedala de acceleratie.
In plus, cred ca CW- ul sta mai prost cu coeficientul aerodinamic si cu greutatea. Faptul ca e mai inalt sigur nu ajuta.

Author:  bmf [ 06 Jan 2016, 11:17 ]
Post subject:  Re: BMF is back

Din pacate BMF-ul doarme acum in garaj in Germania. La cum se deszapezeste pe aici si la ce drumuri netede sunt, masina e aproape inutila, fiind mai mult pretata drumurilor grele si primariilor nesimtite din Romania. Daca sunt amatori sa o cumpere cineva, o aduc inapoi in tara.

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/