Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Problema enervanta P0191 !!!! https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23540 |
Page 1 of 2 |
Author: | subzerokike22 [ 06 May 2015, 23:40 ] |
Post subject: | Problema enervanta P0191 !!!! |
Salutare baieti ! Deci alfa mea 156 1.9 jtd s-a hotarat sa ma dispere !!! ( doar e intalianca incapatanata ). Acum cateva zile s-a oprit din senin,a aparut injectorul ala rosu in bord si poc a taiat motorina si s-a oprit motorul. Mergeam linistit,nici 2000 ture cand s-a oprit . Acum am pus tester ,noroc ca detin unul , si imi da o eroare ciudata : P0191 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance . Pana aici toate bune si frumoase : am luat 3 senzori/regulatori si face la fel ! merge perfect pana in 3000-3500 ture apoi cand este in sarcina turata / fortata mai tare MOARE MOTORUL. Pe loc poti sa o tii 5500 ture nu moare nici de a dracu ! Astazi am fost la o alfa functionala perfect, am demontat regulatorul,senzorul dupa rampa presiune - cel cu 3 pini mare de se desface cu cheie de 22 cred, senzor dupa galerie,senzor temperatura motorina .. am schimbat toti acesti senzori si ACEEASI SIMPTOMA ! Nu inteleg ce mama dracului are cand pe masina donatoare mergea perfect si pe a mea MOARE . Ideile mele de reparatie in continuare sunt - sa schimb rampa de presiune - am inteles ca in ea este un senzor mecanic de retur care da drumul la motorina aiurea gen la 1700 bari desi ar trebui sa tina pana la nu stiu cati bari... Apoi daca tot asa face voi schimba pompa , ( am luat si pompa dupa motorul functional )...apoi voi pune injectoare verificate pe banc 4 buc le-am cumparat deja, verificat si sunt in parametri ...apoi mai ramane pompa din rezervor cea electrica ... mai are cineva vreo idee ?? Cum ati rezolvat nenorocirea asta de problema ? Firara mamarica lor a dracu de italieni .... |
Author: | alfa146 [ 07 May 2015, 00:01 ] | ||
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! | ||
Verifica regulatorul de pe pompa. S-a mai discutat despre asta si daca pe viitor mai ai probleme fara rezolvare, da un clik pe "search" , scrii citeva cuvinte din problema care o ai si probabil, vei afla raspunsul(daca s-a mai discutat despre acea problema) . ![]()
|
Author: | subzerokike22 [ 07 May 2015, 00:07 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
alfa146 Quote: Verifica regulatorul de pe pompa. S-a mai discutat despre asta si daca pe viitor mai ai probleme fara rezolvare, da un clik pe "search" , scrii citeva cuvinte din problema care o ai si probabil, vei afla raspunsul(daca s-a mai discutat despre acea problema) .
![]() am pus 3 regulatoare dupa 3 masini diferite . astazi am luat dupa masina functionala perfect aceste 4 piese: regulator presiune din fundul pompei,senzor dupa rampa presiune ,senzor temperatura motorina, senzor map dupa galerie ..... alte idei ? FACE ACELASI LUCRU - la relantiu o turezi de te enervezi, in sarcina cum ajunge la presiune mare SE OPRESTE ! firar mama ei a naibi. |
Author: | subzerokike22 [ 07 May 2015, 00:11 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
am o intrebare pt cei care au schimbat rampa de presiune : merge rampa de presiune de 2.4 jtd pe 1.9 jtd ? am vazut ca exista diferente la prinderi,dar cred ca merge prinsa si in 2 suruburi...da-o in mama masii ca nu e piesa care se roteste ! rampa de 2.4 o am completa cu conducte . |
Author: | tzzivii [ 07 May 2015, 00:20 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
2.4 are 5 injectoare, 1.9 are 4. Merge? Ori ai injector belit, ori pompa de inalte. Cam astea sunt in general. |
Author: | subzerokike22 [ 07 May 2015, 00:26 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
tzzivii Quote: 2.4 are 5 injectoare, 1.9 are 4. Merge?
am inteles...nu stiam ca are 5 injectoare . deci ramane tot la concluziile mele ? pompa de inalte si/sau injectoare ? am 4 buc injectoare verificate pe banc , pompagiul zice ca sunt in parametri . sa le montez inainte sa verific pompa de inalte ,sau dupa ? ma gandesc ca daca o fac inainte scap de demontat/montat pompa inalte .... si ultima intrebare te rog : pompa inalte se caleaza/ are ceva semne pt montaj sau nu are importanta ? nu ma pricep la pompele astea deloc.
Ori ai injector belit, ori pompa de inalte. Cam astea sunt in general. |
Author: | BZ-76-DIA [ 07 May 2015, 08:05 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Pune si injectoarele pe masina daca tot stii ca-s bune, doar faci pentru tine nu pentru altul. Oricum, puteai sa verifici din tester si valorile injectoarelor pe care deja le ai pe masina la diferite turatii si te edificai daca au bube sau nu. Pompa de inalta presiune este o pompa asa numita "anti-prost" adica o dai jos cum vrei tu si nu trebuie demontata prin punere la semn sau alte minuni precum cele cu pompa de injectie standard (ex. Opel, motorizari DTi). La randul ei si pompa o poti verifica tot din tester, in tandem cu injectoarele, dar daca tot te-ai apucat de demontat, demonteaza ce sa zic... |
Author: | comanr [ 07 May 2015, 09:00 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
la jtd uri exista un singur "calcai al lui ahile" si anume pompa de lift din rezervor care poate fi blocata de mizerie sau iesita din parametri., daca nu furnizeaza debitul nominal pot apare caderi de presiune in sistem si eventual opriri bruste in sarcina. remember, always check the lift pump and fittings! ![]() |
Author: | subzerokike22 [ 07 May 2015, 13:21 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
BZ-76-DIA Quote: Pune si injectoarele pe masina daca tot stii ca-s bune, doar faci pentru tine nu pentru altul. Oricum, puteai sa verifici din tester si valorile injectoarelor pe care deja le ai pe masina la diferite turatii si te edificai daca au bube sau nu.
Pompa de inalta presiune este o pompa asa numita "anti-prost" adica o dai jos cum vrei tu si nu trebuie demontata prin punere la semn sau alte minuni precum cele cu pompa de injectie standard (ex. Opel, motorizari DTi). La randul ei si pompa o poti verifica tot din tester, in tandem cu injectoarele, dar daca tot te-ai apucat de demontat, demonteaza ce sa zic... maine voi monta injectoarele de schimb si pompa din rezervor ! teoretic ar mai ramane doar pompa de inalte sa o schimb daca tot aceleasi simptome le am , corect ? mai are cineva vreo idee ? |
Author: | subzerokike22 [ 07 May 2015, 13:28 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
comanr Quote: la jtd uri exista un singur "calcai al lui ahile" si anume pompa de lift din rezervor care poate fi blocata de mizerie sau iesita din parametri., daca nu furnizeaza debitul nominal pot apare caderi de presiune in sistem si eventual opriri bruste in sarcina.
se va schimba maine impreuna cu injectoarele....sa vedem ce se intampla acum !
remember, always check the lift pump and fittings! ![]() |
Author: | subzerokike22 [ 08 May 2015, 18:26 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
montat astazi injectoare in stare fb , aceeasi simptoma . voi schimba pompa de inalte si pompa din rezervor. acum am o intrebare : sub canapeaua mea nu este pompa de motorina electrica ...oare trebuie sa dau jos rezervorul ca sa ajung la ea ???? |
Author: | Dann2002 [ 08 May 2015, 21:16 ] | ||
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! | ||
Uite aici iti este localizata pompa...pe rezervor! La pompa ai acces prin portbagaj nu e nevoie sa dai rezervorul jos! PS Daca chiar vrei sa o repari incearca sa iei piesele DE PE masna functionala si sa le montezi PE cea defecta si nu DUPA cea functionala ca nu va merge niciodata asa! ![]()
|
Author: | BZ-76-DIA [ 08 May 2015, 21:28 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Dann2002 Quote: Uite aici iti este localizata pompa...pe rezervor! La pompa ai acces prin portbagaj nu e nevoie sa dai rezervorul jos!
Intr-adevar, aceea din fotografia colegului este pompa, insa prin portbagaj cum spune el ai acces cel mult la roata de rezerva. Daca ai cric si cheie de roti ajungi si la ele... ![]() Pentru pompa insa, dai sezutul banchetei spate jos, scoti capacul de plastic, prin orificiul respectiv desfiletezi cercul acela de plastic striat care fixeaza pompa in rezervor, apoi o extragi si montezi in ordine inversa. |
Author: | Dann2002 [ 08 May 2015, 21:34 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Ai perfecta dreptate...ma uitasem gresit, pe unde ai acces la ea....la mine nu am lucrat in acele locuri si privin imaginea pe unde ai acces am marit putin portbagajul in imaginatia mea! ![]() |
Author: | BZ-76-DIA [ 08 May 2015, 21:49 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Nu e asta o problema, doar ca nu avea rost sa-l inducem in eroare pe coleg si sa bajbaie aiurea. Dupa experienta mea, sansele sunt de 1:1000 sa fie acolo buba, dar na, atata timp cat posibilitatea exista trebuie verificat. In definitiv, rolul pompei din rezervor la diesel difera fata de benzinare de exemplu, dar e bine ca umbla acolo, mai curata sorbul, mai una alta... rau n-are ce sa faca si cum spuneam mai sus, face pentru el. |
Author: | subzerokike22 [ 09 May 2015, 17:03 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
BZ-76-DIA Quote: Nu e asta o problema, doar ca nu avea rost sa-l inducem in eroare pe coleg si sa bajbaie aiurea.
Am dat jos bancheta si nu am acces la pompa electrica.....deci sa dau jos rezervorul?
Dupa experienta mea, sansele sunt de 1:1000 sa fie acolo buba, dar na, atata timp cat posibilitatea exista trebuie verificat. In definitiv, rolul pompei din rezervor la diesel difera fata de benzinare de exemplu, dar e bine ca umbla acolo, mai curata sorbul, mai una alta... rau n-are ce sa faca si cum spuneam mai sus, face pentru el. |
Author: | tzzivii [ 09 May 2015, 19:02 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Da, dar trebuie rasturnata masina pt a fi scos.... Acum serios, vezi ca are capac negru, e spre spatar. |
Author: | subzerokike22 [ 09 May 2015, 21:20 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
tzzivii Quote: Da, dar trebuie rasturnata masina pt a fi scos....
Serios nu are nici un capac ca sa ajungi la pompa electrica...are o izolatie neagra, un buret, sub ea este doar tabla. Sa ii fac o usa df vizitare cu flexul?
Acum serios, vezi ca are capac negru, e spre spatar. |
Author: | tzzivii [ 09 May 2015, 21:47 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Oh boy, cand o sa intelegeti.. Ca daca zic invatati imi sare lumea in cap. http://youtu.be/Y2mfTbZWPmU" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | Dann2002 [ 09 May 2015, 22:59 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Dar vezi ce inveti din acel video, capacul nu se desface prin lovire, risti sa il rupi.... am trecut prin asa ceva la vechea alfa! Deci asa NU Metoda gasita de mine sa imi fac o cheie pentru asa ceva a fost sa tai o bucata de profil U pe care am sudat o piulita sa pot pune o cheie...preferabil piulita mare pentru cheia de 22-24! Daca o sa alegi varianta surubelnita si ciocan, ce sa spun....bafta! |
Author: | tzzivii [ 09 May 2015, 23:01 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
eu asa le-am desfacut pe toate, nu am spart niciodata. |
Author: | Dann2002 [ 09 May 2015, 23:04 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Si eu am desfacut, de mai multe ori, pana la un moment cand dupa ce l-am strans cam tare, la desfacere a dat dracu in el si a crapat! |
Author: | subzerokike22 [ 09 May 2015, 23:35 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Dann2002 Quote: Si eu am desfacut, de mai multe ori, pana la un moment cand dupa ce l-am strans cam tare, la desfacere a dat dracu in el si a crapat!
Deci o tai cu flexul sau dau rezervor jos ? |
Author: | tzzivii [ 09 May 2015, 23:41 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
tu ori faci glume proaste ori chiar asta e nivelul... |
Author: | Dann2002 [ 10 May 2015, 00:06 ] |
Post subject: | Re: Problema enervanta P0191 !!!! |
Da rezervorul jos!!! Macar il speli apoi! ![]() |
Page 1 of 2 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |