It is currently 10 Feb 2025, 18:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 06 May 2015, 23:40 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
Salutare baieti !

Deci alfa mea 156 1.9 jtd s-a hotarat sa ma dispere !!! ( doar e intalianca incapatanata ).
Acum cateva zile s-a oprit din senin,a aparut injectorul ala rosu in bord si poc a taiat motorina si s-a oprit motorul. Mergeam linistit,nici 2000 ture cand s-a oprit .
Acum am pus tester ,noroc ca detin unul , si imi da o eroare ciudata : P0191 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance .
Pana aici toate bune si frumoase : am luat 3 senzori/regulatori si face la fel ! merge perfect pana in 3000-3500 ture apoi cand este in sarcina turata / fortata mai tare MOARE MOTORUL. Pe loc poti sa o tii 5500 ture nu moare nici de a dracu !
Astazi am fost la o alfa functionala perfect, am demontat regulatorul,senzorul dupa rampa presiune - cel cu 3 pini mare de se desface cu cheie de 22 cred, senzor dupa galerie,senzor temperatura motorina .. am schimbat toti acesti senzori si ACEEASI SIMPTOMA ! Nu inteleg ce mama dracului are cand pe masina donatoare mergea perfect si pe a mea MOARE .
Ideile mele de reparatie in continuare sunt - sa schimb rampa de presiune - am inteles ca in ea este un senzor mecanic de retur care da drumul la motorina aiurea gen la 1700 bari desi ar trebui sa tina pana la nu stiu cati bari... Apoi daca tot asa face voi schimba pompa , ( am luat si pompa dupa motorul functional )...apoi voi pune injectoare verificate pe banc 4 buc le-am cumparat deja, verificat si sunt in parametri ...apoi mai ramane pompa din rezervor cea electrica ... mai are cineva vreo idee ??
Cum ati rezolvat nenorocirea asta de problema ? Firara mamarica lor a dracu de italieni ....


Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 00:01 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2192
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Verifica regulatorul de pe pompa. S-a mai discutat despre asta si daca pe viitor mai ai probleme fara rezolvare, da un clik pe "search" , scrii citeva cuvinte din problema care o ai si probabil, vei afla raspunsul(daca s-a mai discutat despre acea problema) . :wave:


Attachments:
jtd pompa.JPG
jtd pompa.JPG [ 166.27 KiB | Viewed 4059 times ]

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps
Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 00:07 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
alfa146 Quote:
Verifica regulatorul de pe pompa. S-a mai discutat despre asta si daca pe viitor mai ai probleme fara rezolvare, da un clik pe "search" , scrii citeva cuvinte din problema care o ai si probabil, vei afla raspunsul(daca s-a mai discutat despre acea problema) . :wave:

am pus 3 regulatoare dupa 3 masini diferite . astazi am luat dupa masina functionala perfect aceste 4 piese: regulator presiune din fundul pompei,senzor dupa rampa presiune ,senzor temperatura motorina, senzor map dupa galerie ..... alte idei ?
FACE ACELASI LUCRU - la relantiu o turezi de te enervezi, in sarcina cum ajunge la presiune mare SE OPRESTE ! firar mama ei a naibi.


Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 00:11 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
am o intrebare pt cei care au schimbat rampa de presiune : merge rampa de presiune de 2.4 jtd pe 1.9 jtd ? am vazut ca exista diferente la prinderi,dar cred ca merge prinsa si in 2 suruburi...da-o in mama masii ca nu e piesa care se roteste ! rampa de 2.4 o am completa cu conducte .


Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 00:20 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
2.4 are 5 injectoare, 1.9 are 4. Merge?

Ori ai injector belit, ori pompa de inalte. Cam astea sunt in general.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 00:26 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
tzzivii Quote:
2.4 are 5 injectoare, 1.9 are 4. Merge?

Ori ai injector belit, ori pompa de inalte. Cam astea sunt in general.
am inteles...nu stiam ca are 5 injectoare . deci ramane tot la concluziile mele ? pompa de inalte si/sau injectoare ? am 4 buc injectoare verificate pe banc , pompagiul zice ca sunt in parametri . sa le montez inainte sa verific pompa de inalte ,sau dupa ? ma gandesc ca daca o fac inainte scap de demontat/montat pompa inalte .... si ultima intrebare te rog : pompa inalte se caleaza/ are ceva semne pt montaj sau nu are importanta ? nu ma pricep la pompele astea deloc.


Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 08:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Pune si injectoarele pe masina daca tot stii ca-s bune, doar faci pentru tine nu pentru altul. Oricum, puteai sa verifici din tester si valorile injectoarelor pe care deja le ai pe masina la diferite turatii si te edificai daca au bube sau nu.

Pompa de inalta presiune este o pompa asa numita "anti-prost" adica o dai jos cum vrei tu si nu trebuie demontata prin punere la semn sau alte minuni precum cele cu pompa de injectie standard (ex. Opel, motorizari DTi). La randul ei si pompa o poti verifica tot din tester, in tandem cu injectoarele, dar daca tot te-ai apucat de demontat, demonteaza ce sa zic...

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 09:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la jtd uri exista un singur "calcai al lui ahile" si anume pompa de lift din rezervor care poate fi blocata de mizerie sau iesita din parametri., daca nu furnizeaza debitul nominal pot apare caderi de presiune in sistem si eventual opriri bruste in sarcina.

remember, always check the lift pump and fittings! :wink:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 13:21 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
BZ-76-DIA Quote:
Pune si injectoarele pe masina daca tot stii ca-s bune, doar faci pentru tine nu pentru altul. Oricum, puteai sa verifici din tester si valorile injectoarelor pe care deja le ai pe masina la diferite turatii si te edificai daca au bube sau nu.

Pompa de inalta presiune este o pompa asa numita "anti-prost" adica o dai jos cum vrei tu si nu trebuie demontata prin punere la semn sau alte minuni precum cele cu pompa de injectie standard (ex. Opel, motorizari DTi). La randul ei si pompa o poti verifica tot din tester, in tandem cu injectoarele, dar daca tot te-ai apucat de demontat, demonteaza ce sa zic...

maine voi monta injectoarele de schimb si pompa din rezervor ! teoretic ar mai ramane doar pompa de inalte sa o schimb daca tot aceleasi simptome le am , corect ?

mai are cineva vreo idee ?


Top
   
PostPosted: 07 May 2015, 13:28 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
comanr Quote:
la jtd uri exista un singur "calcai al lui ahile" si anume pompa de lift din rezervor care poate fi blocata de mizerie sau iesita din parametri., daca nu furnizeaza debitul nominal pot apare caderi de presiune in sistem si eventual opriri bruste in sarcina.

remember, always check the lift pump and fittings! :wink:
se va schimba maine impreuna cu injectoarele....sa vedem ce se intampla acum !


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 18:26 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
montat astazi injectoare in stare fb , aceeasi simptoma . voi schimba pompa de inalte si pompa din rezervor. acum am o intrebare : sub canapeaua mea nu este pompa de motorina electrica ...oare trebuie sa dau jos rezervorul ca sa ajung la ea ????


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Uite aici iti este localizata pompa...pe rezervor! La pompa ai acces prin portbagaj nu e nevoie sa dai rezervorul jos!

PS
Daca chiar vrei sa o repari incearca sa iei piesele DE PE masna functionala si sa le montezi PE cea defecta si nu DUPA cea functionala ca nu va merge niciodata asa! :D


Attachments:
naread.exe.png
naread.exe.png [ 276.96 KiB | Viewed 3915 times ]

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS
Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 21:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Dann2002 Quote:
Uite aici iti este localizata pompa...pe rezervor! La pompa ai acces prin portbagaj nu e nevoie sa dai rezervorul jos!
Intr-adevar, aceea din fotografia colegului este pompa, insa prin portbagaj cum spune el ai acces cel mult la roata de rezerva. Daca ai cric si cheie de roti ajungi si la ele... :tongue:
Pentru pompa insa, dai sezutul banchetei spate jos, scoti capacul de plastic, prin orificiul respectiv desfiletezi cercul acela de plastic striat care fixeaza pompa in rezervor, apoi o extragi si montezi in ordine inversa.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Ai perfecta dreptate...ma uitasem gresit, pe unde ai acces la ea....la mine nu am lucrat in acele locuri si privin imaginea pe unde ai acces am marit putin portbagajul in imaginatia mea! :P

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 08 May 2015, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Nu e asta o problema, doar ca nu avea rost sa-l inducem in eroare pe coleg si sa bajbaie aiurea.

Dupa experienta mea, sansele sunt de 1:1000 sa fie acolo buba, dar na, atata timp cat posibilitatea exista trebuie verificat. In definitiv, rolul pompei din rezervor la diesel difera fata de benzinare de exemplu, dar e bine ca umbla acolo, mai curata sorbul, mai una alta... rau n-are ce sa faca si cum spuneam mai sus, face pentru el.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 17:03 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
BZ-76-DIA Quote:
Nu e asta o problema, doar ca nu avea rost sa-l inducem in eroare pe coleg si sa bajbaie aiurea.

Dupa experienta mea, sansele sunt de 1:1000 sa fie acolo buba, dar na, atata timp cat posibilitatea exista trebuie verificat. In definitiv, rolul pompei din rezervor la diesel difera fata de benzinare de exemplu, dar e bine ca umbla acolo, mai curata sorbul, mai una alta... rau n-are ce sa faca si cum spuneam mai sus, face pentru el.
Am dat jos bancheta si nu am acces la pompa electrica.....deci sa dau jos rezervorul?


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Da, dar trebuie rasturnata masina pt a fi scos....

Acum serios, vezi ca are capac negru, e spre spatar.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 21:20 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
tzzivii Quote:
Da, dar trebuie rasturnata masina pt a fi scos....

Acum serios, vezi ca are capac negru, e spre spatar.
Serios nu are nici un capac ca sa ajungi la pompa electrica...are o izolatie neagra, un buret, sub ea este doar tabla. Sa ii fac o usa df vizitare cu flexul?


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Oh boy, cand o sa intelegeti.. Ca daca zic invatati imi sare lumea in cap.

http://youtu.be/Y2mfTbZWPmU" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Dar vezi ce inveti din acel video, capacul nu se desface prin lovire, risti sa il rupi.... am trecut prin asa ceva la vechea alfa! Deci asa NU
Metoda gasita de mine sa imi fac o cheie pentru asa ceva a fost sa tai o bucata de profil U pe care am sudat o piulita sa pot pune o cheie...preferabil piulita mare pentru cheia de 22-24!
Daca o sa alegi varianta surubelnita si ciocan, ce sa spun....bafta!

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
eu asa le-am desfacut pe toate, nu am spart niciodata.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Si eu am desfacut, de mai multe ori, pana la un moment cand dupa ce l-am strans cam tare, la desfacere a dat dracu in el si a crapat!

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 23:35 
Offline

Joined: 06 May 2015, 23:31
Posts: 11
Car: 2000 Alfa 156 jtd
Dann2002 Quote:
Si eu am desfacut, de mai multe ori, pana la un moment cand dupa ce l-am strans cam tare, la desfacere a dat dracu in el si a crapat!

Deci o tai cu flexul sau dau rezervor jos ?


Top
   
PostPosted: 09 May 2015, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
tu ori faci glume proaste ori chiar asta e nivelul...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 10 May 2015, 00:06 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Da rezervorul jos!!! Macar il speli apoi! :D

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited