It is currently 03 Dec 2024, 14:49

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Mar 2007, 17:10 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
Fiind interesat de montarea unui filtru de aer.. altul decat cel din fabrica, am tot cautat pe net si am ajuns la un pct maxim de documentare...
Am citit pe diferite forumuri cu si despre alfa... multe pareri.. toate in contradictoriu.... acum va intreb si pe voi.. sa vad ce ma sfatuiti...


Variantele gasite pe net sunt :

filtre placa sport care se monteaza in cutia originala... efect zero garantat bani risipiti :)
filtru de aer cda in cutie de carbon cu un pret prea mare pt un rezultat prea mic - http://www.bmcairfilters.com/VisModel.asp
filtru de aer cu kit K&n 57i pret 157 euro, pt montarea sa trebuie demontata cutia originala a filtrului, loc in care se va pune filtru conic K&N.
filtru de aer OMP - biconic sau bicilindric montarea sa se va face pe tubul original de aspiratie -diametru 70mm- iar pozitia sa va fi deasupra galeriei, intre motor si radiator.
filtru de aer cu kit, de la Novitec -149 euro comanda pe alfisti.net - aceeasi pozitie ca la OMP

Alegerea mea, pana in momentul de fata ramane pt OMP Bicilindric pretul este de 65euro... si implica cele mai putine modificari....

Acum am sa postez si cateva poze cu diferitele modele... rog pe cei care stiu.. sa mai posteze si alte variante... consider ca daca tot dai un ban sa stii pt ce... si atunci e bine de valutat care este cea mai buna varianta....

Multumesc!


Uitasem. mai exista pt cei ce vor s apastreze cutia originala cu filtru placa in cutie, posibilitatea ilocuirii tubului de admisie aer original cu cel de la 147 gta. Unii au zis ca se simte o oarecare modificare...


Attachments:
File comment: kitul k&N poza de sub masina...
kn_57-0492.jpg
kn_57-0492.jpg [ 26.55 KiB | Viewed 1673 times ]
File comment: filtru novitec
951.jpg
951.jpg [ 38.51 KiB | Viewed 1673 times ]
File comment: tot c2
415.jpg
415.jpg [ 40.22 KiB | Viewed 1673 times ]
File comment: filtru dinamic air box de la omp montat pe un c2
414.jpg
414.jpg [ 44.74 KiB | Viewed 1673 times ]
File comment: filtru 57i K&N
57-0492.jpg
57-0492.jpg [ 19.23 KiB | Viewed 1672 times ]
File comment: cea evidentiata este versiunea pe care vreau sa montez
filtru omp.JPG
filtru omp.JPG [ 207.82 KiB | Viewed 1665 times ]

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 17:32 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Problema cu filtrele astea e ca....nicodata nu stii pe ce arunci banii :)
Din cate stiu , din cele enumerate de tine, cel mai performant e BMC-ul, dar e si foarte scump ce-i drept. In rest, cred ca toate sunt cam la fel, dar trebuie sa ai grija unde il pui sa nu traga aer cald de la motor...
Ori dai un ban pe CDA, ori mai bine iei ceva in cutia originala, sau un filtru conic dala mai ieftin, cum ai ales tu....
Sincer nu stiu ce sa zic....depinde si de buget...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 17:40 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
eu pe un filtru cda nu voi da in veci vecilor 260 de euro... :D
intr adevar.. daca intrii pe site ul lor arata pt cateva modele de masini testele dyno cu si fara filtru cda... rezultatul e unul bun.. dar nu merita.. cel putin pt mine..

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 17:42 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
am mai primit raspuns de pe un alt forum alfa romeo.. in care imi zic aia ca 99% din cazuri confirma pierderi la turatii joase si castiguri la turatii inalte... dar ei recomanda filtru in cutie originala plus gura admisie gta :)

pt cei interesati.. am sa postez mai multe detalii

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Mai bine iti cureti filtrul original.....
Serios vorbind, cauta o firma serioasa care iti garanteaza o crestere minima de putere, o firma care are dyno-sheet-uri cu diferenta de putere gen before-after. Nu te lua dupa filtrele conice rosii in forma de racheta
Si cumpara tot sistemul de admisie, nu doar capul de dush

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
centoquarantasette Quote:
am mai primit raspuns de pe un alt forum alfa romeo.. in care imi zic aia ca 99% din cazuri confirma pierderi la turatii joase si castiguri la turatii inalte... dar ei recomanda filtru in cutie originala plus gura admisie gta :)

pt cei interesati.. am sa postez mai multe detalii
Io am filtru K&N in cutie originala. Nu stiu de cat timp e acolo, deci am comandat un kit de curatare de la Camoa. Ma intereseaza faza cu admisia GTA. Explica mai in detaliu inc e consta faza.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 18:15 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
treaba sta cam asa... din cutia cu filtru pleaca doua tuburi.. unu catre motor.. catre galeria de admisie si inca unu catre aripa stanga fata... loc din care trage aer
cel de al doilea tub il inlocuiesti cu unul mai scurt care se paote comanda si de la alfa romeo.. este pt 147 gta

am si pozele.. dar nu stiu cum sa le postez.. ca nu mai am "attachement"

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Poti sa le uploadezi pe un site in gen www.imageshack.us si faci un copy-paste pt hotlink-ul for forums pe care ti-l dau ei.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 18:28 
Offline

Joined: 19 May 2006, 12:20
Posts: 422
Location: Bucuresti
si mai simplu, uite aici linku.... gasesti o succesiune de poze.. ar trebui sa intelegi....

ei pt a face schimbarea au dat jos bara fata.. ca sa poata face poze.. si sa se inteleaga

http://www.147virtualclub.it/forum/view ... c&start=25

_________________
"La potenza e' nulla senza controllo"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Mar 2007, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Ok am inteles ideea!

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited