Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
DE CE NU SUNT ALFE .....LA LINIUTE SI..... https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2335 |
Page 1 of 3 |
Author: | sj76toy [ 21 Jun 2007, 18:51 ] |
Post subject: | DE CE NU SUNT ALFE .....LA LINIUTE SI..... |
SALUTARE. vroiam sa deschid acest topic pt ca pe 17 iun 2007 am fost la Oradea la asa zisul festival de tuning organizat de WSR. Am ramas putin dezamagit ca nu am vazut nici o Alfa , nici la grupa tuning exterior, nici la SOUND si nici la liniute....? Nu stiu de ce dar la liniute chiar as fi vrut sa vad o ALFA in actiune. Asta e. Poate prin alte parti exista dar nu am fost eu pe acolo... |
Author: | Dany [ 21 Jun 2007, 18:54 ] |
Post subject: | |
Un motiv, din punctul meu de vedere, ar fi ca propietarii de Alfe sunt prea indragostiti de masinile lor ca sa le forjeze gratuit la liniutze. O Alfa isi are locul mai de graba pe un circuit. |
Author: | Alex_Alfa [ 21 Jun 2007, 19:16 ] |
Post subject: | |
Salut Ai fost la aeroport acuma pe 17? Poi au fost 2 alfe la liniute. Ambele 147.. una 2.0 TS si cealalta (banuiesc) 1.9 jtd, probabil remapata. Si inca una SafetyCar Motive sunt multe.. in primul rand deregula Alfele sunt rare, iar cum zicea si Dany - lumea nu prea le forjeaza. Un alt motiv ar fi si tractiunea fata care e criminala pt Alfa fiind batuta de integrala sau spate.. Sau poate posesorilor nu le convine clasa de putere incadrata.. nu se stie cu exactitate.. mai nou la liniute apar tot felul de masini ieftine, usoare, zgomotoase care scot timpi f buni si elimina masinile normale "de mers la lucru" Intrebare: de ce "asa zisul festival.." ? |
Author: | Alexx [ 21 Jun 2007, 19:45 ] |
Post subject: | |
Exista si alfe la liniute, dar apar pe seara, pe racoare........ |
Author: | georgecristian [ 21 Jun 2007, 21:46 ] |
Post subject: | explicatie |
Explicatia este foarte la indemana: Ia sa numaram Alfele in Romanica si sa punem cifra numai langa zecile de mii de bmw-uri scorojite si "remapate" care alearga pe soselele noastre! Proportiile se pastreaza si la liniute, parcari, sosele, etc. Ar fi interesant de facut un studiu pt determinarea popularitatii Alfa pe regiuni, apoi. |
Author: | ALXege [ 21 Jun 2007, 21:50 ] |
Post subject: | |
cat despre tuning exterior si sound, alfa nu se preteaza la asa ceva! |
Author: | Tupac [ 21 Jun 2007, 21:58 ] |
Post subject: | |
Alexx Quote: Exista si alfe la liniute, dar apar pe seara, pe racoare........
|
Author: | Mr.D [ 21 Jun 2007, 23:11 ] |
Post subject: | |
tupac s`a simtit...bruta mica si nocturna Sa vezi tu si tantza ce viol o sa va luati de la subsemnatul cand o sa puna mana pe un 2.5 v6 macar, daca nu 3.2 |
Author: | Tupac [ 21 Jun 2007, 23:13 ] |
Post subject: | |
Nu stiu nene, nu ma mai joc, eu nu cunosc, nu sunt de pe aici din zona.. |
Author: | Alexx [ 22 Jun 2007, 00:58 ] |
Post subject: | |
Mr.D Quote: Sa vezi tu si tantza ce viol o sa va luati de la subsemnatul cand o sa puna mana pe un 2.5 v6 macar, daca nu 3.2
Serios???? Tine-ti tupeul in pantaloni Domnule D, nu-l mai flutura pe forum ca se albastreste. usuca si cade dupa .... pana atunci joc de glezne maestre
|
Author: | ALXege [ 22 Jun 2007, 01:34 ] |
Post subject: | |
2.5 V6 nu cred sa emita asa mari pretentii sincer! |
Author: | firestarter [ 22 Jun 2007, 10:13 ] |
Post subject: | |
Revenind ontopic. In proportie de 80% orice styling exterior la o alfa se transforma in kitch. Deci cei care inteleg design-ul macar la nivel de principiu nu o sa isi Tuneze Alfa. Oricare model ar fi, in mai toate cazurile design-ul este aproape de perfectiune asa ca nu prea ai ce sa le faci. Liniie oricarei Alfa transmit o personalitate puternica inca de la prima iesire de pe poarta fabricii asa ca nu e nevoie de mai mult. Cu toate astea se pot face totusi mici dichisuri. CUm ar fi un kit GTA pe 147 sau 156, kit-ul GTV Cup pentru Alfa GTV sau alte mici artificii gen un eleron discret sau un splitter finutz, elemente care se integreaza in liniile caroseriei. Cu toate astea, nu poti merge sa defilezi cu astfel de modificari la evenimente dedicate styling-ului pentru ca la alte marci modificarile sunt radicale tocmai in cautarea unei retete de design care sa scoata masina din multime. E firesc sa vrei ca din zeci de mii de volsvagane sa vrei sa il faci pe al tau mai tipator sa te vada lumea. La alfa insa nu ai de ce sa faci asta pentru ca insasi prezenta ei pe strada este ceva aparte asa cum au desenato italienii. Legat de liniutze. Intradevar, cam greu comvingi un alfist sa isi forjeze masina la niste competitii fara miza in care nu prea ai de ce sa incerci sa dovedesti cuiva ceva. CIne vrea sa arate performantele unei alfa, o va face pentru el intr-un cadru privat. Un alt argument este ca in general posesorii de Alfa sunt o categorie sociala diferita, in majoritatea lor conducand aceste masini din alte ratiuni decat cele ale soferilor altor marci. Nu vad nici posesori de Jaguar sau maserati sau ferarri la liniute decat extrem de rar. Asta cam din acelasi motiv. Personal voi participa la un moment dat la liniute insa nu cu GTV-ul ci cu 33-ul. Dorinta mea este sa aduc 33-ul aproape de performantele GTV-ului dupa care sa ma distrez pur si simplu la clasa lui cu Golfuri, Ursuleti, Kadeti si alte fiare. Ideea este ca la liniute orice masina ai avea, o forjezi gratuit si consumi masina intr-o ora cat nu reusesti in cateva luni pe drumurile publice. 33-ul fiind masina mea de fun racing, se preteaza la prostii, cu atat mai mult cu cat piesele sunt mult mai ieftine decat la GTV. Insa ideea de a forja masina de fiecare zi la liniute este mult prea puerila pentru a fi luata in seama. Oricum, majoritatea celor care alearga la liniute si care o fac frecvent si profesionist, nu isi folosesc masinile de strada ci masini preparate pentru asta. Lucru firesc de altfel. |
Author: | HOT [ 23 Jun 2007, 12:04 ] |
Post subject: | |
Problema este ca in decursul anilor alfa si-a cam pierdut din sportivitate nu la design ci la motoare asa ca astea mai noi nu prea se mai preteaza la liniute intrucat risti sa te fac o corsa sau altceva cu un raport greutate cal putere mai bun decat al unei alfe. Din pura curiozitate sa vad cat scot pe 400 metri maine voi participa la o cursa de acceleratie pe aeroportul Suceava pentru a ma convinge si a intelege pe unde ma aflu cu masina mea care este stock.Asa ca daca vrei sa vezi o alfa la liniute te astept maine sa imi faci galerie |
Author: | Cristiano [ 23 Jun 2007, 12:58 ] |
Post subject: | |
sa sti ca sportivitate mai au, parerea mea, am condus si alte masini de 1,6 110 cai si nu se compora cu a mea de 105cp am condus chevrolet cu motor de 2.0 si 140 cp si fara sa sti care cati cai au sigur ai zice ca alfa e cea cu mai multi cai (ma refer la motorul meu). |
Author: | HOT [ 23 Jun 2007, 18:22 ] |
Post subject: | |
Mai Cristiano da tu compari cuore sportivo cu chevroletul la sportivitate .Alfa e premium compar-o si tu Bmw care are motoare de aceiasi cilindree dar mai puternice,de ce sa nu recunoasem ca alfa nu mai este ce a fost odata si nu are rost sa mai discutam intrucat s-a mai discutat mult pe aceasta tema |
Author: | Alexandrus [ 23 Jun 2007, 21:13 ] |
Post subject: | |
Pai raspunsul e simplu : liniuta e o timpenie de asa zis "sport" importat de peste ocean, unde te alergi ca tampul pe linie dreapta, uzezi cauciucurile, motorul, ambreiajul si tot ce poti dovedi este ca ori ai avut bani si ti-ai luat o masina mai puternica decit oponentul, si in acelasi timp nu esti complet retard sa nu stii cind sa schimbi vitezele, daca e cazul, ori ca nu ai avut bani si pierzi, sau doar esti retard si nu stii cind sa schimbi vitezele. Evident, mai sunt si aia care baga bani in masina de dragul liniutzelor, vai de viata lor, parerea mea. De ce nu sunt Alfa la liniute ? Pentru ca oricum sunt putine Alfe in tara, si majoritatea sunt ori 1.6 ori diesel, deci nu ar emite mari pretentii, iar proprietarii au cel putin juma' de minte sa nu isi strice masina aiurea. Multi tin la masinile lor, ca de aia si-au luat Alfa si nu VW Passat TDI. Locul unei Alfa e pe circuit, daca vrei sa te alergi cu ea, dar acolo nu mai e asa simplu, ca nu e sport de retarzi si de aia "maestrii liniutzelor" nu se baga, e ceva mai complicat decit sa calci acceleratia si sa schimbi viteza, trebuie sa frinezi, sa virezi, e tricky. |
Author: | Alex_Alfa [ 23 Jun 2007, 21:35 ] |
Post subject: | |
Nu o lua in nume de rau dar cateodata am impresia ca ai avea nevoie de putin ajutor.. Sa inteleg ca toti cei care isi baga bani in masina pt performante marite (DA, SI PT LINIUTE) sunt niste retarzi care nu au ce face, right? Intr-adevar liniutele distrug motorul, ambreiajul, anvelopele, dar circuitul e joaca de copii.. Si.. Nu vreau sa iau partea dizelurilor dar mai nou sunt turbodiesel si scot niste performante care te-ar lasa putin uimit (sa nu mai amintesc de tantza) Inteleg ca vrei sa fii putin aparte si sa fii mereu in contradictie cu toata lumea, dar unori ar trebui sa o iei mai moale ca strica la imagine |
Author: | Alexandrus [ 23 Jun 2007, 22:07 ] |
Post subject: | |
Oamenii care baga bani in masina doar pentru linutze, da, din punctul meu de vedere, majoritatea sunt retarzi. Evident, e doar punctul meu de vedere, oricine poate avea o alta parere. Cit despre circuit, nu e joaca de copii, dar e mai relaxant pentru masina decit o liniutza, dar mai complex pentru sofer. Stiu ca exista diesel care m-ar lasa putin uimit(de altfel m-au si uimit), de exemplu V10 TDI, V12 TDI, RTDI, si altele. Dar tot diesel sunt, nu ca as vrea eu sa fiu anti diesel, chiar nu sunt impotriva diesel-urilor. Anyway, intelegi gresit, nu vreau deloc sa fiu in contradictie cu nimeni, nu vad ce anume ti se pare nerezonabil in faptul ca eu consider persoane gen "Daniel Onoriu, zis si Forja", ca fiind complet retardate. Ma refer la genul racerboy de strada, cu basini si aere, care viseaza doar la o liniuta ca are masina tare frateee. |
Author: | Cristiano [ 24 Jun 2007, 00:28 ] |
Post subject: | |
HOT Quote: Mai Cristiano da tu compari cuore sportivo cu chevroletul la sportivitate .Alfa e premium compar-o si tu Bmw
intamplarea face ca in familie sa avem un BMW 316 din 2000 credema ca doar tractiunea spate te impresioneaza in rest nimic si consider ca alfa mea cu tractiune spate ar bate bmw-u urat de tot.
|
Author: | ESPinoza [ 24 Jun 2007, 00:50 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote: Oamenii care baga bani in masina doar pentru linutze, da, din punctul meu de vedere, majoritatea sunt retarzi. Evident, e doar punctul meu de vedere, oricine poate avea o alta parere.
acel forjator a avut deja multe oricari pe podium chiar si locuri 1 in vtm si e primu an in care concureaza ... nush cat e de ratard.. doar pt ca are mashini frumoase... mi se pare aiurea sa faci un om retard fara nici macar sa il fi cunoscut personal
Cit despre circuit, nu e joaca de copii, dar e mai relaxant pentru masina decit o liniutza, dar mai complex pentru sofer. Stiu ca exista diesel care m-ar lasa putin uimit(de altfel m-au si uimit), de exemplu V10 TDI, V12 TDI, RTDI, si altele. Dar tot diesel sunt, nu ca as vrea eu sa fiu anti diesel, chiar nu sunt impotriva diesel-urilor. Anyway, intelegi gresit, nu vreau deloc sa fiu in contradictie cu nimeni, nu vad ce anume ti se pare nerezonabil in faptul ca eu consider persoane gen "Daniel Onoriu, zis si Forja", ca fiind complet retardate. Ma refer la genul racerboy de strada, cu basini si aere, care viseaza doar la o liniuta ca are masina tare frateee. |
Author: | Alex_Alfa [ 24 Jun 2007, 00:50 ] |
Post subject: | |
Alexandrus, lasa-l pe "Forja" ca n-avem nimic cu el.. treaba lui ce aere are sau ce face.. (oricum am inteles ca nu-i chiar moale.. nu-l cunosc si ma cam doare undeva, dar ca fapt divers) Dar de aici si pana la a cataloga oamenii care isi baga bani in masina si lucreaza pt a-si face masina pt liniute, drept retarzi sau saraci cu duhu' e cale lunga.. Da, sunt retarzi aia care au aere si masini de kkt. Dar aia care trebuie nu au aere crede-ma Nu e chiar asa usor sa pregatesti o masina pt 400m si nici sa o pilotezi. Evident daca vrei performanta la capitolu asta. Si sa nu imi spui ca tu niciodata nu ai (fost) provocat la semafor.. Si ca niciodata nu ai pornit mai violent putin decat cel de langa tine asa sa te simti tu bine putin ca ai alfa Daca zici NU, nu te cred |
Author: | Alexx [ 24 Jun 2007, 01:07 ] |
Post subject: | |
Este o pasiune pt unii, pentru altii hobby, sau mod de viata pentru fanatici. Nu trebuie sa fim dogmatici, nu trebuie sa ne aruncam asupra unor afirmatii nefondate fara a cunoaste fenomenul. Se spune ca tot romanul este bun la fotbal si politica, haideti sa nu largim aceasta arie a proverbului. "Romanismele" sper ca nu isi au locul pe acest forum. Sper sincer ca va dati seama ca o masina se uzeaza mult mai repede pe un circuit, cei care citesc forumul sunt destul de maturi sa-si dea seama ca pe langa toate solicitarile supuse motorului in timpul unui drag de 400m se adauga muuuuuulte altele. Sa fim seriosi, pe un circuit vitezele nu se schimba incet, cauciucurile nu se menajeaza pe curbe, turometrul nu coboara mult sub zona rosie. Suntem cu totii gradinari, asa ca nu ne mai vindeti castraveti. Haideti sa nu mai vorbim din filme, presupusul dauneaza GRAV sanatatii, poate cineva chiar crede spusele de mai sus si ar fi pacat. Si curlingul este un sport neinteles de multi, dar nu am vazut topicuri deschise in care lumea arunca cu noroi in el. |
Author: | Alex_Alfa [ 24 Jun 2007, 01:21 ] |
Post subject: | |
In alta ordine de idei, ca tot veni vorba de evenimentul din 17 iunie de la Oradea, dati-mi voie sa va prezint Safety Car-ul |
Author: | Alexandrus [ 24 Jun 2007, 02:16 ] |
Post subject: | |
Sincer sa fiu, la semafor m-au provocat prea multi, mai ales de cind cu GTA-ul, dar nu m-a tentat niciodata. Nici de plecat mai tare nu am plecat, ca deh, am ramas cu sechele de cind cu accidentul si sunt deosebit de calm la volan, desi nici inainte nu eram eu un mare vitezoman. Amicii imi zic "melcul cu GTA", daca te ajuta cu ceva Pe de alta parte, cind mai prinde frate-miu masina, in rare ocazii, ii face pe toti(cu mine in masina sau nu, nu are jena, daca zic ceva o da cotita ca ii place cum suna motorul, sa ma imbuneze ), dar el conduce mai bine ca mine si e vitezoman din nastere. Cit despre cunoscut personal anumite .. persoanje, am avut neplacerea, dar nu e subiectul topicului ci era doar un exemplu exemplificator, care este. Alexx, ce anume se uzeaza la o masina pe un circuit ? Iti spun eu, gume, ulei, si frine. Motorul e in regim de exploatare OK, la fel si cutia de viteze. La masinile pentru liniute in schimb...vai de motoarele alea si de cutii. Oricum gumele conteaza prea putin, sunt consumabile. Nu mai puntem la socoteala masinile pregatite special pentru liniute, cu starter kit-uri si alte prostii, care au un efect dulce asupra multor componente ale masinii. Cunosc multi care "se dau la liniutze" si imi mentin parerea ca majoritatea sunt retarzi din nastere, habar nu au sa conduca decent, nu zic bine, sunt viteji pe sosele si baga pe altii in spitale, dar au masini jmekere, "de te baga in scaun", chiar daca habar nu au ei sa ia o curba ceva mai tare, linia dreapta e de baza, simpla si fara prea multe complicatii, sa o priceapa si "creerele" lor. Sincer, sper sa nu se simta nimeni ofensat, persoanele de pe forum sunt excluse, si nu stiu pe nimeni de pe aici care sa se dea pe 400m. Dar discutia degenereaza, nu e aici vorba despre persoanele ce participa la liniutze, e vorba despre Alfa. Nu cred ca in toata istoria Alfa Romeo sa exista o performanta notificabila a marcii in "renumitul" sport, in schimb Mille Miglia si alte premii de grand prix sa se tot numere printre succesele Alfei. |
Author: | Tupac [ 24 Jun 2007, 08:39 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote:
Iti spun eu, gume, ulei, si frine. Motorul e in regim de exploatare OK, la fel si cutia de viteze.
Pe circuit stresezi masina mult mai tare. Motorul e pe naiba in regim de exploatare ok, sau daca vrei, daca acolo e in regim ok, in acelasi regim ok e si la liniute . Si printre componentele alea, ai uitat cateva foarte importante care se uzeaza pe circuit si anume componentele din cadrul suspensiei! Iar daca nu crezi, fa un simplu test: mergi cumpara amortizoare noi si fugi pe circuitul de la Arad de exemplu. Si da-te acolo 30 tururi tare sa scoti timpi si ai sa vezi pe urma cum motor mai ai, la fel si ulei, ceva sarma pe cauciucuri , frane nexam si 0 barat amortizoare bune |
Page 1 of 3 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |