Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

156 2.0 jts - racord flexibil
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23324
Page 1 of 1

Author:  iuliangl [ 10 Mar 2015, 09:38 ]
Post subject:  156 2.0 jts - racord flexibil

poate ruperea racordului flexibil sa influenteze functionarea motorului? de exemplu, scapand esapament pe acolo, nu poate insemna ca gazele ies mai repede, ceea ce mareste viteza lor prin teava, asta conducand sondele lambda sa citeasca eronat amestecul, rezultand taierea partiala a alimentarii? concret: motorul se balbaie la urcarea in turatie... poate fi de la o fisura in sistemul de evacuare, chiar daca asta se afla in aval de sonde?

Author:  tomi_alfa [ 10 Mar 2015, 12:08 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 jts - racord flexibil

Mai este sonda de la catalizator, care daca nu primeste ce trebuie, pot sa apara erori.

Author:  iuliangl [ 10 Mar 2015, 13:32 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 jts - racord flexibil

jts-ul are patru sonde - doua inainte si doua dupa catalizator... toate patru sunt insa in fata racordului flexibil... ceea ce inseamna ca aparent nu ar trebui sa afecteze functionarea lor o fisura in racord... totusi, repet, chiar daca racordul este dupa catalizator cu sondele lui cu tot, daca e spart, asta nu face ca gazele de esapament sa circule mai repede, astafel incat sondele sa citeasca si sa regleze eronat amestecul de carburant?

Author:  Valak [ 10 Mar 2015, 13:36 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 jts - racord flexibil

O lipsa de etanseitate a circuitului de evacuare iti poate da erori de amestec pe sonde, rezolva problema racordului flexibil !

Author:  iuliangl [ 10 Mar 2015, 13:49 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 jts - racord flexibil

pentru montarea tevii cu racord, e nevoie sa pun silicon pe garnituri? daca da, negru, rosu?

Author:  tomi_alfa [ 10 Mar 2015, 14:02 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 jts - racord flexibil

Silicon? Tu stii ce temperaturi sunt acolo? Se pune pasta speciala pentru etansarea evacuarii. Tu ai nevoie sa inlocuiesti, mai ieftin, doar racordul, prin sudura. Cauta dimensiunile (lungime-diametru), sau daca e aplatizat, incearca aici.

Author:  iuliangl [ 10 Mar 2015, 14:12 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 jts - racord flexibil

teava care contine racordul m-a costat 230 de lei. racordul ma costa intre 60-70 de lei, manopera (demontare, sudura, montare) ma ajungea la 150 de lei... ajung tot acolo, asa ca am comandat teava cu totul. multumesc pt raspunsuri

Author:  iuliangl [ 22 Mar 2015, 20:17 ]
Post subject:  Re: 156 2.0 jts - racord flexibil

s-a rezolvat. in eventualitatea ca cineva are probleme similare si arunca aici o privire: motorul nu avea putere, se balbaia ca si cum ramanea in pana de banzina la turatii joase, nu avea un relanti constant, si de la rece la cald trecea printr-o gramada de simptome si balbaieli, nimic constant. uneori si intreruperi. odata cu noul racord, deci etansarea sistemului de esapament, merge ca scoasa din uzina - putere, elasticitate, raspuns imediat la pedala de acceleratie, pe liber sau in sarcina

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/