It is currently 06 Jan 2025, 05:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 20 Mar 2015, 19:56 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
Am o problema - cand am facut bracajul la un service, totul a iesit bine, mai putin roata dreapta-fata care este inclinata un grad in plan vertical. cei de acolo mi-au spus ca nu se poate regla. imi pare imposibil asa ceva. stie cineva mai multe?


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2015, 21:09 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Teoretic, unghiul de bracaj ar trebui sa fie la fel si pe stanga si pe dreapta. 1 grad inclinatie in plan vertical? Suna a problema de la brate, bielete strambe, etc.


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2015, 02:47 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
si nu exista un reglaj pt asa ceva?


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2015, 02:49 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
stiam ca geometria rotilor se face prin reglaj in plan orizontal, dar si vertical...


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2015, 03:50 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Nu si daca sunt strambe bratele sau bieletele. Cel mai bine este sa o sui pe rampa si sa le verifici cu cineva care se pricepe. Posibil totusi si baietii la care ai fost sa incerce sa te mai stoarca de niste bani. Ce rezolvare au avut ei ptr asta? Au propus ceva?


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2015, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6713
Location: Brasov... oarecum.
La platforma 47/56/GT in mod conventional se regleaza doar convergenta (toe-in/out).
Pentru restul unghiurilor se pot face doar inginerii, dar nu se regleaza.
La tine ori e din bucse, ori e masina stramba din nastere ori a primit o lovitura pe partea respectiva (ori accident, ori o bordura sa o groapa sanatoasa).

Atata timp cat nu produce robleme, vibratii in volan, cauciuc tocit aiurea, las-o asa. Nu prea ai ce-i face.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Mar 2015, 20:07 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
totul e ciudat pt ca la penultimul bracaj nu a avut pb asta. iar roata e inclinata cu partea de sus inspre interior... ceea ce elimina lovirea unei borduri, pe care oricum as fi tinut-o minte. bratele sunt drepte, si nu a avut vreun accident... bucsele nu creaza jocuri si-s bune. frustrant. pneul nu se uzeaza pe interior, sau cel putin nu vizibil... dar nu stiu cat e de in regula legat de stabilitate la viteze mari...


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2015, 19:02 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Bracajul este altceva. Unghiul de inclinare sau caderea este cea pe verticala. Aceasta valoare este influentata foarte mult de bratele superioare ( care se uzeaza ca o acadica in gura unui copil). Se rezolva doar prin inlocuirea lor. Se poate selecta la masa de geometrie si suspensia sport( la care difera doar unghiul de cadere), si daca este pe verde, stai linistit. In caz de lovituri in general se stramba portfuzeta. O seara buna.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited