It is currently 05 Dec 2024, 05:08

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 18 Feb 2015, 15:45 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Salut,
Titlul spune tot, asa ca: ce pareri aveti?
Eu m-am gandit asa:
1. Galerie evacuare de pe un 156 1.9 care se potriveste pe orice TS(1.6, 1.8, 2.0)
2. turbina mica care vine montata direct pe galeria de 1.9, fara nicio modificare -> lag mic -> putere mare in ture joase la bani putini
3. Una din cele 3 variante:
a) resoftare ECU motor + ECU GPL + modificari la instalatia de GPL pt a ii mari capacitatea
b) resoftare ECU GPL(pe benzina va merge prost, pana se face trecerea automat la gaz, temp min 40*C)
c) lasat intact ECU motor, modificari doar la GPL cum ar fi un singur 1 injector, montat intre debitmetru si EGR, exact cum ar fi la o instalatie de NO2; astfel, aerul ce intra in cilindru contine diferenta de combustibil necesara turbinei.
In cadrul variantei c) avem:
c*) un singur ECU de GPL: renunt la instalatia de gaz, in ideea de a merge tot timpul pe benzina + gaz direct in aerul comprimat
c**) 2 ECUuri de GPL: instalatia deja montata ramane intacta, se mai adauga un ECU pt GPL, folosind alti senzori si alt vaporizator=(cel) mai mic si va fi single point, adica un singur injector montat pe admisie aer. Astfel, amestecul optim il voi obtine prin maparea ECU GPL 2 si voi putea merge pe gaz, ca si pana acum

M-am gandit la nshpe alte variante, dar celelalte aveau puncte slabe inca de la nivel teoretic. Introducand gaz si nu benzina, voi elimina riscul detonarii premature(knock in engleza) si nu risc(cel putin teoretic) sa fac damage la motor.

Astept pareri si impresii, m-ar ajuta enorm alte aspecte de care trebuie sa tin cont cand montez o turbina pe un motor cu aspiratie normala. Imi este frica ca nu am luat in calcul orice posibilitate de a da gres, de aceea va rog sa va exprimati parerea. Deasemenea, pe ce varianta ati merge: a,b,c* sau c**?


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
motorul ala nu rezista la asemnea tratament, el nu rezista in genere la ce e el facut sa reziste, daca aveai un 4g63 sau 4g64 de la mitsu puteai adapta o turbina sau un compresor, exista kituri de a gata, cum exista pentru orice motor care se preteaza la acele modificari, oricum un lucru e sigur, motor turbo cu gpl este o grea piatra de incercare pentru multi specialisti, in cel mai bun caz zvarli cu piese peste gard, incearca si tu sa visezi altceva.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
:lol:
Am auzit ca sub 0.5 bari e safe zone.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ti am zis, schimba visul sau de ce nu upgradeaza la altceva mai bun, pentru ca in incercarea de a detona teseul vei cheltui sume maricele de bani.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 16:04 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Deci daca si tu imi zici ca sunt sanse mari sa il bubui, chiar ar trebui sa renunt. Care ar fi sansele sa nu il bubui, conform ipotezei de mai sus, in procente? :lol:


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 16:06 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu ma intelege gresit, nu e nimic rau in a bufni un teseu.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Dezamagit.. Va trebui sa ma multumesc cu:
Attachment:
New-Car-Turbo-Sound-Whistle-Muffler-Exhaust-Pipe-Auto-Blow-off-Valve-Simulator-M-GQP-39120.jpg
New-Car-Turbo-Sound-Whistle-Muffler-Exhaust-Pipe-Auto-Blow-off-Valve-Simulator-M-GQP-39120.jpg [ 7.62 KiB | Viewed 3171 times ]
Glumesc! Prefer sa imi culeg TSul de pe jos decat sa pun asta pe evacuare.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 16:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pe vremuri cand aveam masina turbo pe benzina, nu intelegeam de ce nu fasaia asa ca in videoclipuri, vroaim si eu sa pasai sa scheorlaie sa faca ca un lup cand o calcam, apoi am descoperit ca exista motoare mult mai puternice fara turbina, nefortate, liniare, dar din cauza ca "dragostili" vechi nu se uita tot masina turbo e la sufletul meu, sincer iti zic ca upgrade ul unui motor non turbo la unul turbo inseamna mai mult decat sudarea unei fofeze in bot si niste soft gresit + blow off, de asta sant in stare toti papagalii, gasesti pe toate forumurile cati vrei, ideea e sa faci un motor turbo fiabil, folosibil in real life cu capabilitati de racire suficiente si siguranta in exploatare, asa daca faci polizorul sa mearga 2 zile si apoi plici! ce sens are, ai doar miscare in foaie si bani arsi, iar singura modalitate ieftina de a face asta dintr un teseu este sa il topesi, fer la fer, haluminiu la haluminiu si sa torni alt tip de motor.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
comanr Quote:
il topesi, fer la fer, haluminiu la haluminiu si sa torni alt tip de motor.
:lol: :lol: :lol:
cum ar veni mai bine iau jante de 18 de banii aia, sunt sanse mai mari sa ma tina >2 zile. nu tu putere dar cat timp "ii sade ghini" ar trebui sa fiu multumit (pana la prima groapa)
Sper ca iti dai seama ca m-am documentat inainte, si gandul asta nu il am de ieri.
In caz ca nu v-ati dat seama pana acum, eu nu tin la cum arata o masina. Tot timpul am mers pe ideea conteaza ce e sub capota nu rugina de pe ea. Daca as trai in alte tari da, poate as gandi altfel, dar in Romania chiar nu se merita sa-ti faci inima rea de fiecare data cand o gasesti lovita in parcare.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 16:42 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Ar fi o varianta, sa zicem doar ca imi place cum arata acel 1.8 in spate pe dreapta si sunt obisnuit la pompa sa pun benzina 95. Daca ar fi sa pun turbo(slabe sanse in mom de fata, chiar sunt dezamagit) as merge pe full stealth look, adica totul sa para stock / OE: intercooler vopsit negru, turbina ascunsa dupa un scut termic - asta era "visul" meu... Sa inteleg ca si tu esti de aceeasi parere, nu se merita, corect?


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
TS cu turbo e SF rau, man. Nu mai detaliez, am fost la psiholog din cauza acestui subiect. :lol: :lol:

ideea e ca implementarea unui turbo nu e dracul atat de mare (nici financiar, nici tehnologic), dar dupa....sa te fereasca sfantul sa nu mearga ceva cum trebuie :popa:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 17:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
@hack:
Reteta:
Se ia una bucata GTV cu motor AR16202 sau una bucata 166 cu motor AR34102.
Utilajele mentionate se gasesc la pret de conserva cu ton pe net dupa ce le expira la copchii prosti actele de strainezia.
Se face un transplant de cord cu tot cu plamani direct in locul TS-ului tau, nu e nici greu si nici nu presupune (extrem de) multe modificari.
Apoi te dai turbo.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 18:27 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
BZ-76-DIA Quote:
@hack:
Reteta:
Se ia una bucata GTV cu motor AR16202 sau una bucata 166 cu motor AR34102.
:lol: si la RAR/ITP ii spui: "e v4 dom'le, doar ca e multi-strat, adica ambalat mai bine. Aaa si ultimele 2 tevi de inox sunt acolo sa le ai in caz de... un fel de rezerva" M-am gandit si la acest aspect dar nu renteaza daca e sa il fac legal. Si daca tot ajung sa schimb motorul nu mai bine sa am si un motiv? :lol:
goldfinger Quote:
am fost la psiholog din cauza acestui subiect. :lol: :lol:

Si ce ti-a zis? Ca iti lipsesc cateva tigle, nu? :lol:

Diferenta de CP tre sa fie de minim 10% ca sa ii simti. Deci la 140 stoc ar trebui un +14. Cu alte cuvinte, daca eu m-as urca intr-un 2.0 n-as simti ceva concret legat de putere. Acesti 14 pot sa ii scot din mai multe locuri: catalizatoare, diametru evacuare, fara tobe, sters cu o carpa unde se mai depune smac, un filtru nou etc. Dar nu e ceea ce caut. La turbo nu scoti doar 14 sa fim seriosi ca nu se merita, un 40 ar fi valoarea teoretica la 0.5 bari. Solutia care o vad este sa pun in balanta visul de a avea turbo pe 156(cum zicea comanr, sa faca si a mea 'psssst') cu tot ce implica asta: bani, timp, riscul de a face masina nefunctionala inclusiv pe termen lung: consum marit, mai multe sanse de a ajunge in service, durata de viata mai mica a pieselor adiacente.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 18:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
hackandmore Quote:
si la RAR/ITP ii spui: "e v4 dom'le, doar ca e multi-strat, adica ambalat mai bine.
Pui pariu cu mine (masina ta fiind deja inscrisa, deci neavand nevoie de autentificare, etc) ca treci ITP-ul fara probleme cu motorul V6TB pe ea in orice statie, alta decat reprezentanta RAR ? Nici macar n-o sa te intrebe de sanatate sau, daca te intreaba, inseamna ca-i e sete la om, dai o bere la halba extra. :tongue:

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6702
Location: Brasov... oarecum.
Flacaii de la Autodelta, ca tot m-am uitat pe siteul lor azi, au kituri de supercharge pentru 2.0. Deci nu ar fi prea nefiresc sa vrei sa turbezi un 1.8. Si probabil se poate si face la un moment dat. Mai era un gagiu pe AO de a scos dintr-un 1.6 vreo 350cp.
Ce nu inteleg eu in toata miscarea ta este de ce vrei sa pastrezi GPL-ul pe varianta turbata? Mi se pare ca te complici degeaba mentinandu-l.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
M-am uitat putin la preturi. Nu m-ar deranja sa fac o remapare de ECU, intra in buget.
Dar eu fiind obsedat de cifre vreau ceva custom. Cum spunea si comanr e plin de flacai cu impresii in ziua de azi. Au scos din buzunar 2k EUR, au un turbo si X caluti si cam atat le pasa.
Ma leg de GPL pt ca imi este foarte usor sa reglez anumiti parametri: timpi de injectie, load-ul pe injector etc. Plus de asta, GPL-ul are o cifra octanica muult mai mare decat a benzinei(130 vs 95). Cu cat creste cifra octanica cu atat reduci riscul de autoaprindere => daca as merge numai pe GPL(varianta c** din primul meu post) sansele sa bubui TSul sunt spre 0(din cauza autoaprinderii, cel putin). Autoaprinderea inseamna ca detonatia nu are loc datorita bujiei, ci pur si simplu face poc amestecul in timpul comprimarii(dizal style). Cand se intampla asta, pistonul vrea sa coboare din cauza gazelor, dar nu prea poate pt ca el inca ar trebui sa urce. Daca ai noroc si fenomenul se intampla cand este la 99.9% din comprimare atunci nu e nicio problema, dar daca o patesti la 75% din cursa pistonului pe urcare atunci iti cam strica ziua. Autoaprinderea are loc doar cand motorul merge pe amestec sarac(se incalzeste cilindrul din cauza asta).

Eu vreau ceva mai complicat, cum ziceam "custom":
Am nevoie de vreo 3 profile pt turbo:
1. OFF(Fuel Economy)
Wastegate-ul deschis indiferent de presiune -> bypass la turbo complet; nu mai este o diferenta de presiune notabila intre aerul din intercooler si aerul de afara; al 5lea injector e disabled din soft, cu alte cuvinte aspiratie normala; nu ma intelegeti gresit, GPL-ul e mai ieftin ca foamea dar se intampla sa ramai fara/motorul sa nu aiba 40*/sa-ti crape turbina si atunci ce faci?
2. Normal(~30CP)
Wastegate-ul setat la un 0.4 bari, program folosit zilnic.
3. Expo Iasi/Alfa Fest :)) (50CP)
0.7 bari, o perioada scurta de timp
Stiu ca exista boost controllere speciale cu dotarea asta(profile), dar la 300-400EUR bucata as incerca sa imi fac singur un softuletz inainte sa pun mana pe portofel.
goldfinger Quote:
ideea e ca implementarea unui turbo nu e dracul atat de mare (nici financiar, nici tehnologic), dar dupa....sa te fereasca sfantul sa nu mearga ceva cum trebuie :popa:
Un turbo care iti baga aer dar fara combustibil in plus, iti da peste cap amestecul, masina va pierde cai in loc de a castiga si problemele nu se opresc aici.

Sunt constient ca ce vreau eu e mai SF decat turbo pe TS dar as fi curios daca ar iesi ceva functional si fiabil la un, sa zicem, 500EUR doar piese.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
problema cea mai mare sant detonatiile de gaz in admisie, nu in motor, detonatii care daca se intampla o singura data, kaput admisie de plastik, kaput turbo, etc si sa stii ca masinile turbo consuma mai mult, idiferent de combustibil, asta daca stateai prea bine la consum.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 22:12 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
comanr Quote:
motorul ala nu rezista la asemnea tratament, el nu rezista in genere la ce e el facut sa reziste, daca aveai un 4g63 sau 4g64 de la mitsu puteai adapta o turbina sau un compresor, exista kituri de a gata, cum exista pentru orice motor care se preteaza la acele modificari, oricum un lucru e sigur, motor turbo cu gpl este o grea piatra de incercare pentru multi specialisti, in cel mai bun caz zvarli cu piese peste gard, incearca si tu sa visezi altceva.
Legat de fiabilitatea Ts-ului, tin sa te contrazic. Sunt la al doua masina cu motor Ts, si nu am intampinat nici o problema. Daca le schimbi consumabilele la timp, si variatorul la a doua distributie, rezista foarte mult. Sigur, vorbesc aici de un regim de exploatare normal, nu de ambalari in 7000 rpm in 50% din mers. Sunt multi care cumpara Ts-uri cu probleme, le repara la coltul blocului, si dupa le vand mai departe. E un exemplu de asa nu ptr un cumparator de sh :-) . Ontopic: Hackandmore, ce spui tu acolo nu prea este realizabil fara sa schimbi si pistoane, biele, cuzineti, etc. Gandeste-te si la uzura suplimentara a transmisiei datorita cuplului mai mare, si nu in ultimul rand la un eventual upgrade de frane.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Mai bine repari ce-i de reparat acuma, o vinzi si iti iei altceva mai puternic, turbo sau non turbo (cu tractiune spate eventual - stii tu de ce :lol: ), decat sa te legi la cap cu instalatul, masuratul si tot ce mai e ca sa ajungi la o putere trasa de par cu turbina, softuri, trasee de evacuare etc. Trebuie sa vezi si care sunt riscurile. Nu merita chinuiala. Sau faci ce e de facut acuma si aduci imbunatatiri la tinuta de drum ori dotari.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu tre sa se ofenseze eventualii posesori de teseu, chiar azi am lucrat la unul catalogat drept un motor de incredere de proprietar desi avea ulei la el in portbagaj, lucrurile sant subiective, ce am observat eu e ca majoritatea borasc ulei la toate incheieturile, pe mine nu ma deranjeaza atat timp cat nu este motorul meu, sant sigur ca atent supravegheat un teseu face treaba, observ ca e un motor care porneste foarte usor la frig si se tureaza usor, majoritatea care apar pe la mine sant vechi deci aprecierea mea poate fi eronata, ce stiu eu este ca in mod sigur am vazut motoare mult mai bune decat teseul, cu o uzura mai mica la acelasi numar de km si nu ma refer la motoare diesel, cred ca nici alfa nu se mandreste cu ele, totusi teseul de pe alfa75 era un motor mult mai reusit, ulterior conform evolutiei au facut totul din plastic de doi bani, imi aduc bine aminte ca acele teseuri mai vechi nu faceau ca tractorul la pornire, erau motoare nu jucarii.

mi e greu sa recomand cuiva sa supraalimenteze un motor cu asa probleme, se poate face, de ce nu, am vazut oameni care sareau de pe bloc in zapada, de ce sa nu se poata face un teseu turbo spre a evapora, vaporiza sau fierbe niste bani.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2015, 23:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ar mai fi un lucru de zis, filozofia de mangement a motorului twinspark este astfel gandita incat sa beneficieze de maximul posibil de performanta a unui motor aspirat, folosirea a doua bujii pe cilindru cu aprindere secventiala, folosirea unui raport de compresie la limita si a variatorului de faza precum si un regim de turatie ridicat.
un motor turbo get beget nu se regaseste in grila de acesorii de mai sus, e ca si cum te ai scarpina cu genunchiul, dar se poate.

se poate de exemplu sa pui un bivol sa alerge in desert, la fel cum se poate sa pui un cal pur sange sa traga la o caruta de busteni, rezultatele vor fi pe masura.
ca sa pastram o nota umoristica, se poate sa te lovesti cu tesla in oua si sa spui ca totul e in regula iar exemplul dat de nu mai stiu cine mai sus cu acel teseu de 1.6 super alimentat este fix exceptia care intareste regula, ala e singurul tampit care a demonstrat ca intr adevar folosind o suma decenta de bani nu se poate face nimic dintr un teseu.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Computerul de gpl, copiază parametrii de injecție de la benzina, așa ca... Do The math... Ceea ce poți face ar fi sa pui un compresor in locul celui de AC... Castingul de putere ar fi undeva la 20% dacă nu ma însel. Am avut gpl pe alfa, iar ca sa meargă bine, managerul motor tre sa fie perfect ( bujii, fise, bobine, senzori, filtre )... Ah culmea ca îți tre si ulei special pt gpl ( chiar se cunoaște diferența )... Iar apoi vezi ca dacă umblii la injecție tre sa schimbi Bujiile cu unele ok pt gpl.

Tu visezi frumos, insa pe lângă ca este scump nu prea vad cum va rezulta o mașina pt daily use.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 26 Apr 2010, 11:58
Posts: 280
Car: ALFA ROMEO 155
Location: Bucuresti
Complicat rau si nu ai rezultate garantate!

Si eu am 1.8 ts dar e 8 valve, i-am golit catalizatorul, umblat putin la debitmetru, benzina 99 sau 101 si a devenit incontrolabila, in treapta 1 si 2 tre sa am grija cu acceleratia, imi da senzatia ca as avea 170 c.p in turatii de peste 4500 iar sunetul motorului este extraordinar

Daca vrei sa ii pui turbo am inteles ca trebuie modificat ceva pe la pistoane, axa came, supape.... Imi place ideea :D apucate de treaba, oricum cred ca ar fi primul 1.8 t.s.turbo de la noi :lol:

Ideea cu Gpl ma enerveaza :bash:


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Stefan155 Quote:
Ideea cu Gpl ma enerveaza :bash:
:lol:
Stii ca benzina 99/101 nu obtii mai multa putere decat din cea 95, nu? Din cate stiu, asta e un mit urban.
Nu stiu de ce sariti asa cand auziti de GPL, la o instalatie facuta cu cap si supradimensionata nu simti nicio diferenta, decat in buzunar. Aaa si pt colegii eco, noxele sunt mai mici decat la benzina cu vreo 25%.

Sunt curios la ce te referi cristianmiu legat de diferenta dintre uleiuri(spre ex: castrol magnatec 10w40 care e gpl friendly), dpdv al soferului.
Un TS in mintile lui e necontrolabil, daca chiar esti curios pune-o pe dyno si vezi ce zice.

Inca nu ma apuc, vreau pareri pro/contra, daca aveti si solutii de a preveni un TS pocnit abia astept sa le aud, intre timp ma mai informez si sper sa iau o decizie cu capul nu cu inima :lol:


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2015, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
postam si noi sa nu adormim ca si tine, de placere, eu pun pariu ca in urmatorii 10 ani nu va exista nici un teseu in romania functional cu turbina(nu ca piesa de inventar), pierd cazanul meu.
daca vrei sa faci ceva cu avionul tau incearca sa folosesti o turbina electrica, am un amic care le produce si ofera un castig sesizabil de putere pentru motorul de mitsu 4g64, daca vrei detalii putem vorbi pe pm.
ofera cam ceea ce ai tu nevoie pe acel teseu fragil fara sa umbli la interne, un plus care se simte dar nu fasaie prea tare, din pacate.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited