In prima faza am ramas cu masina pe dreapta deoarece motorul sa supra incalzit deoarece nu mai avea lichid de racire in el.
Intr-un final mi-am dat seama ca este carcasa de la racitorul de gaze EGR fisurata. a fost destul de dificil deoarece apa se prelingea pe ea iar fisura era dea lungul ranforsarilor.
Pentru demontare trebuie avut grija ca sunt 5 suruburi de prindere, unu se afla in mijlocul carcasei (vezi poza).
Eu in prima faza am incercat sa astup fisura cu silicon dar nu a tinut deoarece este presiune si se si incinge destul de tare acea carcasa . Pe urma am zis sa incerc si cu superglue gel dar nici ala nu a tinut si asa ca mai mi-a ramas o varianta ..... sa cumpar una noua
. A costat 390 lei si a ajuns in 5 zile.
La montare trebuie sa ai simtul gauri foarte bine dezvoltat deoarece surubul din centru si cel de dedesupt sunt destul de greu de nimerit
Problema cu aceasta carcasa nu este noua iar daca nu ai schimbat-o pana acuma sa te pregatesti deoarece nu este motor care sa scape fara sa o schimbe o data . Eu am avut aproape 160mii cand am schimbat-o.
Attachments: |
egr 1.jpg [ 102.47 KiB | Viewed 2212 times ]
|
egr2.jpg [ 83.31 KiB | Viewed 2212 times ]
|
egr 4.jpg [ 84.35 KiB | Viewed 2212 times ]
|
egr flansa.jpg [ 86.9 KiB | Viewed 2212 times ]
|
egr cooler.jpg [ 81.38 KiB | Viewed 2212 times ]
|
egr cooler 2.jpg [ 81.24 KiB | Viewed 2212 times ]
|
egr 5.jpg [ 86.94 KiB | Viewed 2212 times ]
|
cod piesa egr cooler.jpg [ 75.19 KiB | Viewed 2212 times ]
|
Fisura egr.jpg [ 108.71 KiB | Viewed 2212 times ]
|
egr fisura.jpg [ 87.07 KiB | Viewed 2212 times ]
|
Egr silicon.jpg [ 90.14 KiB | Viewed 2212 times ]
|