Nu cred ca pot pune vreun altfel de scut,altul decat al lor. Or sa-mi zica de garantie...
Ieri am testat-o pe un drum facut peste aratura pe o panta de peste 45 grade,zic eu. Pamant moale. Nu prea i-a placut,dar a mers. Apoi o urcare pe un drum de pamant ud, o clisa meseriasa, tot ceva pe la 45 grade panta. La urcare a mers cum a mers,dar in vf. dealului a inceput sa danseze.Astia de langa mine se crispasera, mie-mi placea
La coborare a facut si-o juma de pirueta.
Am incredere in masina asta.
Am optat pt. o masina 4x4 joasa pt. ca vazusem niste testari la rasturnare la cele tip nissan sau de dimensiunile resp. si nu mi-au inspirat incredere. In asta ma simt in siguranta.Totusi,baiul e ca are toata tevaraia neprotejata sub burta.Audi ala e klumea pe burta,treaba facuta de nemti...
Acum mai are motorina de la omv,aia care o lesina. O fi din cauza ei sau or fi umblat cei de la service prin ea, dar mie mi se pare ca nu mai merge ca la inceput. Mi se pare lesinata de tot. Am ambalat-o nitel pana la 4000rot si a mirosit incins, dar nu cauciuc,ci un miros specific materialelor alea de sub capota.
Scutul acela e pt. prot. impotriva mizeriei,cica. Dupa ce ca e bombat in jos,are si o trapa in afara.Daca rotile intra pe sleauri, cu trapa aia poti ara pamantul,ca-i doar pe la vreo 10 cm de sol in poz. normala. Ma intreb daca sa-l mai pun, mi se pare ca-mi va da tot timpul de furca si -mi va supune caroseria la tot felul de socuri si tensiuni.
Cum sunt la voi farurile? La mine se pare ca dau lumina slaba. Tre sa merg sa le regleze, ca aseara vazui ca bat crucis, nu vedeam nimic in fata.
M-am saturat de tot mers prin service pt. neglijenta italienilor. Si voi patiti la fel cu masinile voastre?
Cred ca spiritul alfa romeo e ceva mai sportiv:viteza,indemanare, talente pe autostrada,stilul italian, ce mai... Eu sunt mai mult cu off-road-ul si cu iesirile in peisaje naturale neumblate.Tare ma necajesc cu sleaurile astea si cu mocirlele adanci in mijlocul drumului.
Daca vreti sa mergem la Babele,mergem. Nu-i bai,numa ca nu stiu drumul.