Tocmai ce am trecut printr-o problema asemanatoare. Atunci cand faci aerisirea, nu trebuie sa tasneasca ca dintr-o seringa ci sa curga usor pana nu mai vezi nici o bula de aer. La mine prima problema a fost de vina pompa de ambreiaj (cea de la pedala) la inceput, la care se rupsese arcul din interiorul sau. Nu se ridica pana la capat si uneori ramanea apasata, alteori isi revenea insa nu aveam probleme cu intratul in vreo una din trepte. Am schimbat pompa cu una noua si iarasi am avut aventuri. De acuma nu curgea lichidul de frana deloc si nu puteam sa aerisesc, asa ca am demontat din nou pompa si am pus-o pe banc si am testat-o sa vad daca primeste lichid si surpriza: gaura infundata la pompa noua!
Am destupat-o si a functionat bine o perioada pana cand intr-o zi imi ramane pedala jos si masina pleca de pe loc, semn ca pierdea presiune si n-o puteam tine decat daca apasam frana sau ridicam pedala repede si o apasam din nou pentru ca nici sa o scot din treapta nu puteam. Era atat de neplacut incat pleca binisor cu treapta 1 si mai aveam putin si faceam si un accident cu ea in parcare. Intr-o dimineata imi zic "ia sa ma uit la lichidul de frana" si nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca era sub minim.
Cauza era una din micile garnituri (acele doua oringuri) de la furtunul ce intra in rulmentul de presiune, care era piscata. Atentie ca sunt niste oringuri care au o anumita grosime si diametru si daca nu sunt la dimensiune nu va intra furtunul. Eu cel putin nu am gasit exact cum aveam pe masina, insa am luat o dimensiune apropiata, am pus pe un surub care sa fie potrivit pentru diametrul interior al oringului si usor am polizat uniform unul din ele astfel incat sa intre si sa fie si etans. De atunci nu am mai avut probleme. Se rezolva simplu daca asta este cauza.
Spor!