comanr Quote:
TwinTwin Quote:
comanr Quote:
sportwagon are amortizoare mai scurte si alte arcuri, dupa un anume an/luna, in eper a aparut ca amortizoarele sant compatibile de la un model la altul.
primele variante de CW aveau 225/55/17, ultimele aveau 225/50/17 ca si sportwagon.
Asta ar putea explica si faptul ca la balans mai mare la CW ating cu roata fata protectie din aripa.
Se pare ca proprietarul anterior a schimbat amortizoarele cu unele de SW dar a ramas cu roti pe 55.
am aflat si raspunsul la problema ta, intr adevar ai nevoie de amortizoare de crosswagon, daca stiam le pastram pe ale mele cele vechi si le faceai , costa vreo 600 ron bucata.
scaunul arcului este mai jos pe amortizoarele normale si astfel suspensia e mai coborata.
Problema a fost rezolvata pentru o scurta perioada de timp.
Adica din octombrie pana acum, aprox 12.000 km.
Am inlocuit amortizoarele cu unele second de pe un CW accidentat si totul a fost Ok pana azi.
Pe un drum mai nasol am luat o groapa si mare si tare iar rezultatul a fost ca amortizorul de pe dreapta a inceput sa piarda ulei si a devenit galagios.
Evident ca acuma e foarte dificil sa mai dau de alt amortizor. Intrebarea e, se pot repara? Bmf parca ziceai ca da?!