Turbo e hibridizata. De la 1749 la 1852.
Cu putina pricepere lucrarea cu intercooler poate fi tinuta sub 500 eur, materiale si manopera inclusa. Cine dorește relații îl rog să îmi scrie PM.
Softul a fost scris cu dibăcie și răbdare de Tibi caruia îi mulțumesc din nou, maparea făcută de el e cea mai buna investitie
Motoarele astea sunt bune însă doar dupa: egr off+ blanking, swirl off, dpf off (acolo unde e cazul). L-aș lasa pe Tibi aici sa comenteze...
Harta folosită de el se bazează pe ce a avut pe 156 al lui, deci probabil am vreo 200-210 cai la volanta și 150 la roata din cauza pierderilor de transmisie. Turbina ca asta (ma rog, un 1752) a scos 210 cai pe un 120d, deci cu același compresor dar un turbo mai rapid. Am optat pt 18 ca sa fie un setup mai echilibrat. Ma gândesc serios la un 2056vk acum... Totuși să vedem ce motorinuta îi mai dam acolo...
Nu e NICI un lag acolo... Traseele sunt extrem de rigide (am cerut cat mai putin silicon) dar am păstrat furtunul final de silicon și pot să zic că se umflă ca un balon (5mm grosime, multi strat). E bine totuși să existe și un element elastic, altfel zboară colierele de pe ea
))
Nu sesizez vibratii în caroserie, meseriasul care a făcut lucrarea a prins tubulatura de caroserie. Tipul e fff bun.