It is currently 18 Nov 2024, 01:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 12 Mar 2015, 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Seria experimentelor pe bietul cobai continua cu un FMIC executat ca la carte.
Nu spun costurile ca ma ia si pe mine cu ameteala, pur si simplu platesc si imi vad de treaba.
Lucrarea s-a efectuat datorita unui upgrade de turbina (de la 1749 la 1852) si a unui remap facut de Illuzoriu caruia tin sa ii multumesc pt timpul petrecut online impreuna :)
S-a lucrat masiv in inox, pentru a evita turbulentele induse de coliere, silicoane etc.
Daca totul o sa mearga ok, posibil pe viitor sa vina un 2056.
Attachment:
IMG-20150312-WA0015.jpg
IMG-20150312-WA0015.jpg [ 109.11 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0014.jpg
IMG-20150312-WA0014.jpg [ 88.22 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0013.jpg
IMG-20150312-WA0013.jpg [ 95.26 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0012.jpg
IMG-20150312-WA0012.jpg [ 90.67 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0011.jpg
IMG-20150312-WA0011.jpg [ 102.5 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0010.jpg
IMG-20150312-WA0010.jpg [ 66.24 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0007.jpg
IMG-20150312-WA0007.jpg [ 102.44 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0006.jpg
IMG-20150312-WA0006.jpg [ 81.29 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0005.jpg
IMG-20150312-WA0005.jpg [ 114.31 KiB | Viewed 3338 times ]
Attachment:
IMG-20150312-WA0004.jpg
IMG-20150312-WA0004.jpg [ 112.6 KiB | Viewed 3338 times ]

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 13 Mar 2015, 10:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
foarte frumos, seamana cu opera lui @zet, cum se misca masina?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 13 Mar 2015, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Azi o plimbam.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 13 Mar 2015, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Arata bine! Singura observatie, din experienta avuta cu GT-ul, coturile atat de mici din silicon fac intreg ansamblul foarte rigid si transmit niste vibratii nasoale in caroserie. N-ai simtit nimic de genul?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 13 Mar 2015, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Frumosa lucrare!
Cat ar fi cresterea de putere teoretica dupa toate modificarile?

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 13 Mar 2015, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai din cate inteleg a fost deja si Tibi implicat pe-acolo. Cu alt turbo, nici nu prea mai ai cum sa mergi cu soft-ul original.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 14 Mar 2015, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Turbo e hibridizata. De la 1749 la 1852.
Cu putina pricepere lucrarea cu intercooler poate fi tinuta sub 500 eur, materiale si manopera inclusa. Cine dorește relații îl rog să îmi scrie PM.
Softul a fost scris cu dibăcie și răbdare de Tibi caruia îi mulțumesc din nou, maparea făcută de el e cea mai buna investitie :)
Motoarele astea sunt bune însă doar dupa: egr off+ blanking, swirl off, dpf off (acolo unde e cazul). L-aș lasa pe Tibi aici sa comenteze...
Harta folosită de el se bazează pe ce a avut pe 156 al lui, deci probabil am vreo 200-210 cai la volanta și 150 la roata din cauza pierderilor de transmisie. Turbina ca asta (ma rog, un 1752) a scos 210 cai pe un 120d, deci cu același compresor dar un turbo mai rapid. Am optat pt 18 ca sa fie un setup mai echilibrat. Ma gândesc serios la un 2056vk acum... Totuși să vedem ce motorinuta îi mai dam acolo... :)
Nu e NICI un lag acolo... Traseele sunt extrem de rigide (am cerut cat mai putin silicon) dar am păstrat furtunul final de silicon și pot să zic că se umflă ca un balon (5mm grosime, multi strat). E bine totuși să existe și un element elastic, altfel zboară colierele de pe ea :)))
Nu sesizez vibratii în caroserie, meseriasul care a făcut lucrarea a prins tubulatura de caroserie. Tipul e fff bun.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 14 Mar 2015, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Vad ca e garajul de la Florin, de la master tuner.
:)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 14 Mar 2015, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Foarte bun simț de observație!

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
 Post subject: Re: FMIC pe Crosswagon
PostPosted: 11 Apr 2015, 15:02 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
In urma unui accident ma vad nevoit sa restaurez masina la stadiul de fabrica.
O sa scot la vanzare kitul:
- furtun silicon turbo-intercooler
- FMIC plug-and-play pt Alfa 156 sau Crosswagon
- tubulatura completa de inox (nu improvizatii cu coturi de silicon), sudata perfect estetic si functional. Lucrarea a fost facuta folosind cat mai mult inox avand in vedere a evita turbulentele induse de cuple siliconice, de a depriva motorul de aer sau de a induce lag inutil.
- furtun silicon in 5 straturi (nu cel de cauciuc original, flexibil) ranforsat cu powertape pentru a nu se umfla la presiune si pentru lag minim. Este vorba de cel de aici: http://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Romeo-14 ... 41941b3025" onclick="window.open(this.href);return false;
- toate colierele necesare, cumparate de la Racing Nick (nu de la magazinul de la colt)

Ca si idee, pe Autostrada soarelui la un mers constant la 2700rpm/130km/h, temperatura in galeria de admisie era sub 20 grade celsius la o temperatura exterioara de 13 celsius.
O sa deschid un anunt pt asta.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited