Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Nu ajunge la limitare!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22926
Page 1 of 1

Author:  Maryo94 [ 15 Nov 2014, 23:35 ]
Post subject:  Nu ajunge la limitare!

Problema este ca nu trece de 7000 sta acolo cat tin pedala....si jumate de ora daca o tin acolo sta..dar nu vrea sa treaca :/ stie cineva de ce...debimetru..filtre infundate??

Author:  cristialex80 [ 15 Nov 2014, 23:45 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Săraca mașină... :(

Author:  Maryo94 [ 16 Nov 2014, 00:09 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

NU va ganditi ca merg toata ziua cu ea pana in limitare..poate nici nu o sa am nevoiesa ii dau...dar vreau sa stiu ca merge...

Author:  tzzivii [ 16 Nov 2014, 00:30 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Si asa dupa tine, cam cat vrei sa se duca?

Author:  tudyniuz [ 16 Nov 2014, 01:54 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Ia-ti niste bocanci si da-i tare!

Author:  ambrosie [ 16 Nov 2014, 02:29 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Cel mai probabil este o bucșă dusă... E mai greu de localizat, deobicei e situata între volan și tetiera șoferului... Încearcă în marșarier sa vezi daca trece de 7000 RPM :) :clapping:

Author:  tomi_alfa [ 16 Nov 2014, 05:19 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Pentru linistea ta, nici fosta mea Alfa nu avea acel comportament care ii taie benzina. Statea la 7 mii cand ajungea acolo fara nici o oscilatie, pentru ca acolo e ea limitata. Nu e nimic anormal in asta si nu trebuie sa treaca de 7000. Cand aduci modificari mai serioase motorului (pistoane, biele, axe etc. care sa reziste la solicitari mari), din soft poate trece de acea limita.
Gandeste-te si tu putin logic: ar mai ajunge la turatii inalte daca ar fi debitmetrul sau filtrul de aer infundat? Strange-ti nasul si efectul e acelasi si la motor: fara aer se ineaca.

Author:  BZ-76-DIA [ 16 Nov 2014, 08:35 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Maryo94 Quote:
Problema este ca nu trece de 7000 sta acolo cat tin pedala....si jumate de ora daca o tin acolo sta..dar nu vrea sa treaca :/ stie cineva de ce...debimetru..filtre infundate??
Hmm, ceva clar ca nu e ok la masina ta, insa verificarea comportamentului este la indemana oricui in general, deci si a ta in cazul de fata.
Poti deci sa alegi mai multe variante de test:

1. Tine pedala apasata la podea fix asa cum spuneai tu (cam o jumate de ora) timp in care urmareste atent daca acul turometrului tinde sa urce / sa scada / sau sa orice altceva... Daca nu observi nimic notabil si ti-a obosit piciorul sau ochii pune o caramida pe pedala de acceleratie, du-te si rezolva-ti treburile si apoi revino la masina. Nu este nevoie sa te intorci dupa un anumit interval fix de timp, aceasta este oricum o variabila pe care noi o vom marca cu T indice 0. :wink: Daca si dupa momentul revenirii nu apare nicio modificare, adica daca acul tot n-a trecut de 7.000 rpm, poti incerca celelalte posibile cauze descrise de tine, si anume:

2. Desfunda debitmetrul si desfunda filtrele, eventual mai adauga una-doua unitati suplimentare pe traseele de admisie aer, respectiv alimentare carburant, in mod sigur asta va ajuta considerabil. Imediat dupa aceea repeta pasii de la punctul 1, in aceeasi ordine. Daca nici asa acul turometrului nu trece de 7.000 rpm (ma rog, asta daca dupa atata test va mai ajunge acolo :naughty: ) e clar ca masina nu e ceea ce trebuie, fapt pentru care tu trebuie sa apelezi la unele artificii tehnice, respectiv:

3. Se demonteaza ceasul de bord cu turometrul, se desface, iar limba acestuia se muta manual la gradatia 7.100 rpm, apoi se monteaza la loc. La pornirea masinii numaratoarea va incepe de la gradatia respectiva, deci ai depasit pragul psihologic impus de tine. Se repeta apoi pasii de la punctul 1 urmarindu-se atent unde ajunge acul pentru ca, evident, in acest caz probabil va trece si in spatiul negradat de dupa limita superioara.

4. Mai simplu, nu mai face nimic si schimba masina (oricum expunerea prelungita la punctul 1 are acelasi rezultat final).

5. Daca ai ceva fetish cu rpm-urile lasa masina in pace si foloseste-o in regim normal ca oricare utilizator sanatos la cap... In acelasi timp, iti cumperi o drujba (se pare ca modelul 242XP de la Husqvarna atinge 15.500 rpm) si cand te "apuca" o pornesti pe aceea din urma si o turezi pana te linistesti.

Author:  bluecar [ 16 Nov 2014, 08:53 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

:goodpost:

tare treaba cu drujba...... :lol:

Author:  Maryo94 [ 16 Nov 2014, 14:21 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Da ..prin raspunsurile voastre imi dau seama cat de bine merg masinile voastre si cat de mult aveti grija de ele...daca postam ca merge decat pana la 3000 rpm probabil primeam un raspuns ok..dar...toata lumea e afectata de toata situatia asta cu votarea,va inteleg !

Author:  cristialex80 [ 16 Nov 2014, 14:51 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Știi si tu ca afirmația ta de adineauri e falsă, daca o mașină e LIMITATA din fabrica la 7000rpm, de ce mama naibii vrei sa treaca de limita?Daca ajunge la 7000, e clar ca e ok, vrei curse, liniuțe... Apuca-te sa o modifici si va trece de 7000rpm.
Spor.

Author:  zet [ 16 Nov 2014, 16:26 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Vinde-o si ia o mazda RX8.
Sa nu uiti sa precizezi in anunt problema ta ca sa nu creadă lumea ca vinzi o masina cu vicii ascunse :)

Author:  tomi_alfa [ 16 Nov 2014, 18:02 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Gata! Cred ca a inteles ca masina functioneaza asa cum trebuie.

Author:  Maryo94 [ 16 Nov 2014, 20:50 ]
Post subject:  Re: Nu ajunge la limitare!

Merci tomi_alfa!Dau o :alcoholic: :cheers:

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/