Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
cateva problemute! https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22869 |
Page 1 of 1 |
Author: | Stanica Ionut [ 01 Nov 2014, 21:28 ] |
Post subject: | cateva problemute! |
Salut,cum am spus si in topicul trecut (apa in masina), sunt nou pe aici si mandru posesor de ALFA ROMEO. Mai exact 156 1.6 16 valve si 120 de caluti. De cateva zile am observat ca in turatie, pe la 1500-2000 RPM, masina merge ca dracu! Intrerupe, merge balbait. Astazi am incercat sa schimb filtrul de benzina si dupa o ora de invartit in jurul masinii am scos telefonul din buzunar si pe forum si...stupoare! NU SE SCHIMBA FILTRUL DE BENZINA, dar de la magazinul de piese de ce dracu nu a zis nimic - ca o paranteza, am scos mufa de la debitmetru, am pornit si nici o diferenta, nici o balba nimic, doar ca dupa cateva secunde s-a aprins in bord "injectorul". Filtrul de benzina chiar nu se schimba nici daca umblu in rezervor? Acest motor, din fabricatia lui, consuma ulei? Aaaa si era sa uit, acul de la temperatura sta jos, rareori ajunge la 90. Sa schimb direct termostatul? Si mi se pare ca nu trage cum trebuie. O diagnoza in Constanta gasesc? Tin sa mentionez, masina am achizitionat-o de aproximativ 2 sapt si in afara de benzina nu am umblat la nimic. |
Author: | tomi_alfa [ 02 Nov 2014, 05:57 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Bine ai venit in club! Mare parte din raspunsurile la intrebarile tale le gasesti pe forum. Foloseste search. Filtru nu ai, iar cei de la magazine rareori stiu asta. Cand scoti mufa e normal sa se aprinda MCSF - injectorul/motorasul (este topic dedicat ptr MCSF). Motoarele consuma ulei (este topic cu consumul de ulei la Alfa) si de noi, mai mult sau mai putin, iar TS -ul nu face exceptie. Pune diagnoza pe ea, vezi ce erori are. Daca balbaie prima data te gandesti la aprindere. Tare cred ca ai dat putin bani pe ea si acum ai probleme. |
Author: | Stanica Ionut [ 09 Nov 2014, 13:21 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Am revenit!vineri am pus masina pe tester si a dat debitmetru si sonda lamda.debitmetru l-am schimbat,am luat de la un prieten ,si simptomele au cam ramas la fel.tot da in nas si rateuri cand bag picioru in ea dar nu asa tare.imi puteti recomanda un tester original in jud Constanta?precizez:am mers cu mufa scoasa de la debitmetru si am mers cativa km si parca e alta masina!nu mai da in nas deloc! |
Author: | hartans [ 09 Nov 2014, 23:43 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Asigura-te ca debitmetrul luat e Bosch. Tu debitmetrul l-ai luat pentru proba? Am patit-o si eu cu un debitmetru aftermarket nou si facea figuri. Am pus Bosch si merge brici. |
Author: | rostafu [ 10 Nov 2014, 08:33 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Un tester mai bun gasesti pe varianta lu Ovidiu dupa legume-fructe la reprezentanta BOSH, costa 120 ron din ce imi aduc aminte si baieti sunt buni, dar deodata ce iti da si sonda lambda pentru ce mai insisti cu testerul, schimbo si vezi rezultatele. |
Author: | Stanica Ionut [ 10 Nov 2014, 11:48 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Dupa ce am schimbat debitmetrul cu unul original,dar nu nou cam in mare parte aceleasi simptome le avea.dar nu asa exagerat.adica nu mai intrerupea asa tare.ieri am mers iar la tester si am sters erorile.dupa cateva ture masina mergea altfel.aproape ca nu mai face,doar daca sti cate cva de masini iti dai seama ca mai intrerupe cate putin.dupa turele alea(aproximativ 50-70km parcursi)iar pe tester si eroare de debitmetru nu a mai aparut,doar cea cu lamda.astazi dupa amiaza, lamda jos si alta sa vedem ce o sa fie.parca incepe sa imi placa din ce in ce mai mai mult.va tin la curent cu toate amanuntele. |
Author: | Stanica Ionut [ 11 Nov 2014, 22:42 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Am revenit!dar nu cu zambetul pe buze,doar intr-un colt al gurii! Dupa schimbarea debitmetrului dar nu cu unul nou a fost totul bn.ieri am facut 300 de km de plimbat.nu ma mai saturam de ea.sa dus in 220de km/h si tot simteam ca mai poate.astazi am plecat dimineata de acasa si a inceput cu figurile iar.merge intrerupt,da rateuri si se accelereaza treptat,cand am fost la mecanic am dat jos fisele si bobinele sa ne uitam la bujii. bujiile se vad ca lucreaza dar,la una din fise ni sa parut ca ar fi impuscata si astazi am achizitionat toata treaba(toate fisele cu bobine cu tot)dar nu noi.si tot asa face,rateuri,se balbaie cand o accelerezi si restul. ce sa ii mai fac?imi place prea mult sa o vand,vreau sa ma bucur de ea,vreau sa o fac frumoasa. aaaa dupa ce am schimbat debitmetrul a urmat iar testerul si nu a mai aparut nici o eroare,nici cea cu sonda lamda. |
Author: | tomi_alfa [ 11 Nov 2014, 23:28 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Verifica firele/contactele/mufele de la bobine si de la debitmetru. Am intalnit un caz in care un 147 1.6 mergea in 3, nu tragea etc. si era un contact imperfect la una din bobine. Merita incercat. |
Author: | hackandmore [ 12 Nov 2014, 10:04 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Dupa ce verifici fire/contacte la bobine, decupleaza bobinele una cate una pe rand si cand nu vezi nicio diferenta inseamna ca bobina respectiva e dusa, daca este cazul. Teoretic ti-ar da misfire daca e de la bobina. |
Author: | Stanica Ionut [ 15 Dec 2014, 20:51 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Salut baieti!nu am mai postat nimic de ceva vreme deoarece Alfita mea a stat in garaj linistita si nu a deranjat-o nimeni! Sa revin la problemele mele:masina in continuare a ramas cu problema ei cu rateurile si cu balbaitul.am scos pe rand mufele la bobinele de inductie(de la stanga la dreapta)si pe cilindrul 1 si 2 se simte cand mufa este scoasa dar pe cilindrul 3 si 4 nu face absolut nimic.am schimbat bobinele intre ele(de pe cilindrii 3 si 4 pe cilindrii 1si 2)si la fel.cilindrul 1 si 2 lucreaza ,3 si 4 nimic.dupa treaba asta sunt sigur ca bobinele lucreaza.poate sa fie din cauza bujiilor de pe cilindrii respectivi?pot schimba doar bujiile de pe cilindrii 3 si 4 sau trebuie neaparat toate? Vreau sa va mai intreb,ce fel de bujii pot folosi?si ash vrea sa mai schimb si sonda lamda deoarece imi apare pe tester.pot lua orice sonda sau imi recomandati o marca anume? |
Author: | hackandmore [ 15 Dec 2014, 21:04 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Salut din nou Sigur sunt bujiile. Recomandat ar fi sa le schimbi pe toate. Daca dpdv financiar nu poti atunci fie dai comanda de pe ebay(iti ajung la sf de ianuarie 2015) fie iti iei cat ai nevoie. Problema cu luatul "la bucata" e ca in viitor o sa-ti cedeze de pe 1 si 2 dar 3 si 4 inca lucreaza. Dupa ce schimbi 1 si 2 iar iti pica 3 si 4. Mai e si alt aspect: nu vei simti diferenta dintre bujiile vechi si noi(adica cum trage). Si la 16valve ai 8 bujii, 4 si 4. Deci teoretic nu 2 bujii ci 4 trebuie sa schimbi. Recomand NGK Iridium. P/N: CR7EIX si BKR6EIX pt 1.8 TS. Nu stiu exact la 1.6. |
Author: | Stanica Ionut [ 15 Dec 2014, 21:34 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
hackandmore ma intereseaza sa le schimb pe cele 4 sa va daca mai face asa si apoi urmeaza sa le schimb si pe urmatoarele.denso sau bosch-urile nu sunt bune? Ma poate ajuta si pe mine cineva cu FiatEcuScan?parca nu mai vreau sa dau mereu bani la tester ca oricum si mecanici au programe universale. Ce spuneti de asta?http://www.ediagnoza.ro/interfete-diagn ... gnoza-mec/ se merita? |
Author: | sneaker [ 15 Dec 2014, 22:24 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
E bun, dar nu le da atâția bani http://idiagnostics.co.uk/#spanProductName_6" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | tomi_alfa [ 16 Dec 2014, 00:01 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
1. Cablu pentru diagnoza gasesti aici, iar MultiEcuScan ultima versiune o gasesti aici. 2.Bujii pui doar NGK sau DENSO, daca nu vrei sa ai probleme apoi. Pentru toate motorizalire TS codurile NGK sunt aceleasi. Pentru toate 8 NGK, pretul e in jur de 400 de lei pentru iridium care sunt si cele mai bune. Codurile pentru DENSO sunt IK20 si IU22. PM, daca vrei sa-ti spun de unde sa iei, sa nu te pacaleasca vreo careva si sa-ti spuna ca te costa 600-800 de lei. |
Author: | Stanica Ionut [ 16 Dec 2014, 14:00 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
tomi_alfa la cablul la care mi-ai dat link-ul din cate am citit eu are si ultima versiune de FES sau ma insel?si chiar te rog sa imi spui de unde pot lua bujii.multumesc |
Author: | hackandmore [ 16 Dec 2014, 15:11 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Stanica Ionut Quote: tomi_alfa la cablul la care mi-ai dat link-ul din cate am citit eu are si ultima versiune de FES sau ma insel?si chiar te rog sa imi spui de unde pot lua bujii.multumesc
Ultima versiune FES este disponibila in mod gratuit cu unele limitari(4 parametri pe grafic, timp conexiune limitat la 20min, dupa poti sa te conectezi iar, doar ca te scoate o data la fiecare 20min) si sigur pe CD/DVD -ul din pachet ai versiunea gratuita la banii astia. Daca ai nevoie de varianta full, poti cumpara softul, prin asta ajuti si autorul programului sa dezvolte versiuni mai bune ale acestui program.
|
Author: | tomi_alfa [ 16 Dec 2014, 15:40 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Stanica Ionut Quote: tomi_alfa la cablul la care mi-ai dat link-ul din cate am citit eu are si ultima versiune de FES sau ma insel?si chiar te rog sa imi spui de unde pot lua bujii.multumesc
Ti-am pus linkul pentru versiunea completa, care este pe forum.
|
Author: | Stanica Ionut [ 17 Dec 2014, 14:30 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Mi-am bagat nasul nasul pe la furtune astazi si am gasit furtunul care vine de la debitmetru la clapetabde acceleratie spart.pe dedesupt si nu se vedea.o sa atasez o poza cu furtunul si clapeta de accelerati.intrebarea mea:ce se intampla de la furtunul spart? |
Author: | Hermanoli [ 17 Dec 2014, 14:48 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Aer fals > amestec aiurea carburant/aer > consum marit > performante scazute! |
Author: | Stanica Ionut [ 17 Dec 2014, 14:57 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Rateurile mele pot fi din cauza furtunului?lamda poate? |
Author: | Valak [ 18 Dec 2014, 11:21 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
Da, orice lipsa de etanseitate in spatele debitmetrului iti introduce aer nemasurat in motor si amestecul are de suferit, iar sonda lambda reclama tocmai asta. |
Author: | Stanica Ionut [ 20 Dec 2014, 18:01 ] |
Post subject: | Re: cateva problemute! |
am revenit cu informatii calde:se pare ca furtunul rupt era cauza toate necazurilor.nu am gasit altul sa il inlocuiesc(docamdata,cautarile sunt in toi)dar am mers la magazinul de piese si am cumparat o banda adeziza buna si l-am lipit.masina merge cum trebuie si in sfarsit ma pot bucura si eu de 120 de reni Zilele urmatoare am sa o mai pun pe tester o data sa vedem ce mai zice si tyrebuie sa imi soseasca si bujiile. |
Page 1 of 1 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |